شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

به گزارش شمانیوز، متن پیام به شرح زیر است:

 

با سلام و تحیت

به باور بسیاری از صاحبنظران، خمیرمایه اصلی ارتباطات اجتماعی در جهان امروز در تبادل اخبار و اطلاعات شکل می گیرد و در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی مهم و حیاتی به عهده دارند. خبرنگاران با دقت هرچه تمام تر دست به شناسایی وقایع، گردآوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل و انتشار اخبار می زنند تا در جهت تنویر و روشن سازی افکار عمومی همواره پیشگام باشند.

در دنیای رسانه های امروز خیلی از اخبار جعلی، تحریف شده و بزرگ نمایی شده ذهن مخاطبان را مخدوش می کند و این مسأله رسالت خبرنگاران در امانت داری و انتقال درست وقایع را صد چندان می کند.

امید است؛ فعالان حوزه رسانه و مطبوعات با توجه به مسائل مهم و مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... مبانی حرفه ای و اصیل کار خود را مد نظر داشته باشند و با حفظ امانت داری دست به انتشار اخبار بزنند.

بی شک ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار یادآور مجاهدتها و رشادت های انسان های بزرگی است که با هدف بینش گرایی و آگاهی سازی، پرچم راستی و حقیقت را بردوش می کشیدند.

اینجانب این روز بزرگ را به همه زحمتکشان و تلاشگران این عرصه خطیر و مهم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان توفیق و سربلندی روزافزون را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

 

 مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی