شمانیوز
شما نیوز

طی سه ماهه نخست ۲۰۱۹ روی داد:

اشتهای ۲۸۶ تنی اژد‌های زرد به طلا

اشتهای ۲۸۶ تنی اژد‌های زرد به طلا

مصرف طلا در چین طی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی به ۲۸۶ تن و ۹۳۰ کیلوگرم رسید که بخش عمده این مصرف مربوط به حوزه زیورآلات بوده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): با وجود برنامه کاهش تولید فلز زرد طی ۶ ماه نخست ۲۰۱۹، مصرف طلای چین طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد ۰.۶۹ درصدی به ۲۸۶ تن و ۹۳۰ کیلوگرم افزایش یافت.
طراحی بهتر، تنوع بیشتر و ارزش افزوده بالاتر مصرف فلز زرد را در بخش جواهر فروشی چین افزایش داد. طی مدت یاد شده، در بخش زیورآلات بیش از ۱۸۸ تن طلا مصرف شد که نشان از رشد ۴.۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
اشتهای ۲۸۶ تنی اژد‌های زرد به طلا این در حالی است که در بخش شمش، مصرف طلا با ۴.۴۲ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ به ۷۰ تن رسید در همین حال مصرف سکه طلا نیز با افت ۶۳ درصدی به یک تن کاهش یافت. مصرف طلا در بخش صنعت نیز به ۲۷ تن و ۸۰۰ کیلوگرم رسید که حاکی از کاهش ۲.۳ درصدی دارد. تولید طلا در چین طی سه ماهه نخست ۲۰۱۹ میلادی به ۹۲.۸ تن رسید که نشان از افت ۵.۵ درصدی دارد. از جمله دلایل این افت تولید می‌توان به کاهش تولید معدنکاران، تعلیق تولید به دلیل مسائل فنی و زیست محیطی و ارتقاء خطوط تولید در برخی مناطق ذکر شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی