شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ | فال حافظ فردا

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا پنجشنبه 9 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا پنجشنبه 9 فروردین 1403 را بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا پنجشنبه 9 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ به عمل پیشگویی از طریق شعرهای حافظ، شاعر و غزل نویس بزرگ ایرانی، می‌گوید. برای فال حافظ، شخص باید به صورت تصادفی و آزادانه یک غزل از دیوان حافظ را انتخاب کند و با تمرکز و اعتماد به نفس خود، سوال یا مسئله ای که در ذهن دارد را به یاد بیاورد و با خواندن شعر حافظ، باور داشته باشد که به این سوال یا مسئله پاسخی درونی دریافت خواهد کرد. فال حافظ اغلب برای پیدا کردن راهنمایی‌ها، روشنگری‌ها و احساس آرامش و خاطره آمیز به کار می‌رود و از دیدگاه بسیاری از افراد به عنوان یکی از راه‌هایی برای کشف خود و اندیشه‌های پنهان شخصیت خود مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته، فال حافظ تنها یک بازی و سرگرمی است و نباید به عنوان یک راهنمای قطعی برای تصمیم‌گیری‌های مهم در زندگی استفاده شود.در ادامه فال حافظ فردا پنجشنبه 9 فروردین 403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

 

گل بی رخ یار خوش نباشد

بی باده بهار خوش نباشد

طرف چمن و طواف بستان

بی لاله عذار خوش نباشد

تعبیر: 

ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد پس فقط به ظواهر تکیه نکن و رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف نمایی. در انتخاب نیز، تشخیص درست با توست. دقت بیشتری داشته باش.

 متولدین اردیبهشت :

نیست در شهر نگاری که دل ما ببرد

بختم ار یار شود رختم از این جا ببرد

کو حریفی کش سرمست که پیش کرمش

عاشق سوخته دل نام تمنا ببرد

تعبیر:

سر در گم شده‌اید، طلب کمک می‌کنید. انتظار کرم و بخشش دارید در حالی که کسی به شما کمک نمی‌کند. خودتان همت داشته و از علم و دانایی خودتان استفاده کنید. در این راه عنایت خداوند شامل حال شماست و نتیجه همت و تلاش‌هایتان را خواهید دید.

 متولدین خرداد :

اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است 

به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است 

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد 

به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است 

تعبیر: 

زمانه روی بد خود را به تو نشان داده است. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش، فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، عاقلانه رفتار کن، صبور باش و سعی کن خطایی نکنی.

 متولدین تیر :

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت

بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید

تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر: 

راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می‌دهد. دیگران هم به جای کمک آزرده‌ات می‌کنند و مدام ایراد می‌گیرند. پس تو هم رازهای درونت را فاش نکن. امیدوار باش.

متولدین مرداد :

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت

بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر:

خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

 متولدین شهریور :

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبیبان مدعی

باشد که از خزانه غیبم دوا کنند

تعبیر:

نا امید مباش. بالاخره شما هم در مسیر موفقیت و کامیابی قدم خواهی زد اما باید سعی و تلاش خود را بیشتر کرده و اجازه ندهید که ناامیدی  در شما راه پیدا کند.

فال حافظ

 

متولدین‌ مهر :

شهریست پرظریفان و از هر طرف نگاری

یاران صلای عشق است گر می‌کنید کاری

می بی‌غش است دریاب وقتی خوش است بشتاب

سال دگر که دارد امید نوبهاری

تعبیر:

درهای بسیار به تو گشوده شده است و راه‌های مناسبی در مقابلت قرار گرفته است. از فرصت‌های موجود استفاده کن و به امید فرصت‌های بهتر در آینده زمان را از دست نده. اکنون زمان گشایش گره از کارهای بسته فرا رسیده. گرچه کاری سخت و دشوار است، اما نتیجه‌ای شیرین و مطلوب به بار خواهد آورد، پس هرچه زودتر اقدام کن که شاید هرگز این فرصت تکرار نشود.

متولدین آبان :

لبش می‌بوسم و در می‌کشم می

به آب زندگانی برده‌ام پی

نه رازش می‌توانم گفت با کس

نه کس را می‌توانم دید با وی

تعبیر:

نکته سنجی و تعمق در امور از خصوصیات فردی شما می باشد. انسان محتاط و راز داری هستید. قصد انجام کاری دارید که مقدمات آن فراهم نیست. بهتر است مدتی صبر کرده و عجولانه تصمیم نگیرید. هر حرفی به زبان نیاورید که عاقبت خوبی نخواهد داشت. همه چیز در زمان خودش درست خواهد شد.

 متولدین آذر :

صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم

به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم

من از چشم تو ای ساقی خراب افتاده‌ام لیکن

بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتیم

تعبیر:

برای داشتن آینده روشن و سرشار از موفقیت لازم است با افراد مورد اعتماد مشورت کنید. پشت سرتان دعای خیر هست و از بلا مصون هستید. بخشش داشته باشید و به افراد نیازمند کمک کنید. در میان جمع هر حرفی نزنید؛ زیرا افراد سودجو و بدخواه به دنبال سواستفاده از صحبت‌های شما هستند. لحظه‌های زندگی را بیهوده به هدر ندهید و فرصت‌ها را غنیمت بشمارید.

 متولدین دی :

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن

در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل

چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن

تعبیر:

از فرصت‌های ارزشمندی که ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از کینه و کدورت برحذر باشید که قلب را سیاه می‌کند، از در آشتی و صفا با دیگران وارد شوید. دوستان خوب و باوفا جواهرات ارزشمند در زندگی هستند که رسیدن به مقصود بدون حضور آن‌ها میسر نخواهد شد. با دیگران صادق و یکرنگ باشید تا نتایج خوب آن را در زندگی مشاهده کنید.

 متولدین بهمن :

ای آفتاب آینه دار جمال تو

مشک سیاه مجمره گردان خال تو

صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود

کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

تعبیر:

اقبال خوبی دارید و بخت همیشه با شما یار است، از کمال و جمال زیبا همزمان برخوردار هستید و زبانزد عام و خاص شده اید اما در دل احساس خوشحالی نمی‌کنید و اندوهگین هستید. غم و غصه را کنار گذاشته و با دنیا با صلح و آرامش باشید. از کدورت دست بکشید که سرنوشت خوبی در انتظارتان است. خبرهای خوبی در راه است.

 متولدین اسفند :

می‌دمد صبح و کله بست سحاب

الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله

المدام المدام یا احباب 

تعبیر:

در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied