شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا پنجشنبه 9 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا پنجشنبه 9 فروردین 1403 را بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا پنجشنبه 9 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیشگویی است که با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود. کارت‌های فال تاروت مجموعه‌ای از ۷۸ کارت با طرح‌ها و نمادهای مختلف هستند. در فال تاروت، کارت‌ها به طور تصادفی انتخاب شده و بر اساس ترکیب، موقعیت و تعبیر آنها، پیش‌بینی‌ها و راهنمایی‌ها برای سوالات و مسائل مختلف در زندگی ارائه می‌شود. هر کارت تاروت یک معنی و تعبیر خاصی دارد و از طریق ترکیب و تفسیر آنها، پاسخ‌هایی درباره عشق، شغل، آینده و سایر جوانب زندگی فراهم می‌کند. در عین حال، باید توجه داشت که فال تاروت بیشتر یک هنر ارتباط با نفس و اندیشه‌های ناخودآگاه است و نمی‌توان آن را به عنوان یک راهنمای قطعی و قضاوت نهایی در نظر گرفت.در ادامه فال تاروت فردا پنجشنبه 9 فروردین 1403 را میخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: کارت دو جام

فروردینی ماهی جان،از تخیل عاشقانه لذت خواهید برد. شما بیشتر روی عشق تمرکز می کنید، به نظر می رسد زندگی گلگون است. دوستی می تواند منجر به رابطه عاشقانه شود. پیوندی که با شریک زندگی شما ایجاد می شود فوق العاده قوی است و منعکس کننده یک ازدواج است. ممکن است پیشنهاد عشق و ازدواج دریافت کنید. هماهنگی و جذابیت متقابل اعتماد به یکدیگر به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد تا بر موانع زندگی غلبه کنید.

اردیبهشت

کارت تاروت: کارت قضاوت

اردیبهشت ماهی، یک تصمیم می تواند تغییر بزرگی در زندگی شما ایجاد کند. مهم این است که سرسخت باشید و با عقل و خرد تصمیم بگیرید تا قلبتان. در انتخاب شغل باید برنامه ای را انتخاب کنید که متناسب با استعداد، توانایی و ظرفیت شما باشد. مسائل شخصی، چه سلامتی و چه خانواده، نیاز به مراقبت ویژه دارند. اگر مشکل حقوقی دارید، احتمالا امروز به نفع شما حل خواهد شد. جنبه زرق و برق هر چیزی را نادیده بگیرید.

خرداد

کارت تاروت: کارت هفت سکه

خرداد ماهی عزیز، وقتی متوجه می شوید که برنامه ریزی مالی شما از مسیر خارج می شود، ممکن است ناامیدی افزایش یابد و به نظر می رسد پاداش تلاش های شما دست نیافتنی باشد. سرمایه گذاری، معامله، سفارشات و محموله های جدید توجه شما را به خود جلب می کند. ممکن است از چند ماه گذشته بسیار چالش برانگیز کار کرده باشید. شما دیدگاه های بلندمدتی دارید و بر پایداری نتایج متمرکز هستید. شما با کیفیت سازش نخواهید کرد و آماده پرداخت بیشتر برای نیازهای خود هستید.

تیر

کارت تاروت: کارت چهار جام

تیرماهی جان، شما با کاری که امروز انجام می دهید در آرامش هستید، در کارها عجله نمی کنید. بلکه وقت خود را صرف می کنید تا مطمئن شوید که بهترین کار ممکن را انجام می دهید. شما دوست دارید از طریق رسانه، ایمیل، یا پیامک تعامل داشته باشید تا اینکه با افراد اجتماعی ملاقات کنید. فراخوانی برای اقدام وجود دارد. وقت آن است که بیدار شوید، هوشیار باشید و به روی تجربیات جدیدی که نتایج مثبت تری ارائه می دهد باز باشید.

مرداد

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر

مرداد ماهی، در این دوره بسیار برون گرا خواهید بود و دیگران راه های خوشبختی شما را مسری خواهند یافت. شما هیچ مانعی در گفتن آنچه فکر می کنید نخواهید داشت. اما شما تمایل به بی قراری دارید. تصمیمات تکانشی شما به شما انگیزه می دهد تا تمام پروژه ها، سرمایه گذاری ها و سفرهای جدید را با انرژی و هیجان زیادی شروع کنید. بررسی کنید!!آیا شما می توانید آن را حفظ کنید! از آنجایی که شروع همیشه امیدوارکننده به نظر می رسد، اما برای حفظ سرعت، تعهد لازم است.

شهریور

کارت تاروت: کارت ده سکه

شهریور ماهی، شوخ در بهترین حالت، نرم و مؤثر هستند و می‌توانند نظر شما را به راحتی به خانواده و خانواده بزرگ منتقل کنند. ممکن است حمایت، گرمی و محبت افراد نزدیک و عزیز را پیدا کنید. جریان های نقدی شما نیز نسبت به روزهای گذشته بهبود خواهد یافت. مسائل مربوط به اموال، اجداد، ارث یا خانواده مشترک و غیره توجه شما را جلب می کند. ممکن است نیاز به باز کردن یک حساب مشترک با خانواده باشد.

فال تاروت

مهر

کارت تاروت: کارت خورشید

مهرماهی عزیز، رضایت‌های کوچک شما را شاد می‌کنند و پویاتر می‌سازید و از پروژه‌های جدیدی که شما را تشویق می‌کنند بهترین کار را انجام دهید. این روز بزرگی برای برآورده شدن آرزوهاست. تولد فرزند، ازدواج، شناخت و افتخار در کارت است. ارتقاء قابل انتظار است. صمیمیت و محبت نزدیکان و عزیزان اعتماد به نفس شما را تقویت می کند. شادی از طریق کودکان نشان داده شده است، آنها در تحصیلات و حرفه خود بسیار خوب عمل می کنند. اگر برای شغل دولتی تلاش می کنید، ممکن است آن را دریافت کنید، یا لطف یک مقام عالی به شما کمک می کند تا جابه جا شوید.

آبان

کارت تاروت: کارت مرگ

آبان ماهی، در پایان مرحله اصلی زندگی شما احساس سبکی خواهند کرد و شروع چیزی بسیار با ارزش تر و مهم تر را در کارت به ارمغان می آورند. این مرحله تجدید و تبدیل به زندگی شماست. شما باید گذشته را پشت سر بگذارید و آماده پذیرش فرصت های جدید باشید. این می تواند هر چیزی باشد، یک شغل جدید، یک رابطه جدید یا خانه جدید یا فقط احساس آزادی از انرژی های منفی که در این زمان در اطراف شما معلق است.

آذر

کارت تاروت: کارت پنج سکه

آذر ماهی جان، ترس از تنها ماندن، ناامنی مالی، احساس رها شدن، نادیده گرفته شدن و ناخواسته بودن روز شما را رقم می زند. ممکن است از رویدادهای گروهی حذف شوید یا توسط دیگران مورد انتقاد قرار بگیرید. شما شدیداً به حمایت و آرامش از جانب کسانی که واقعاً اهمیت می دهند نیاز دارید. سلامت والدین/همسر ممکن است باعث نگرانی شما شود. اکنون زمان آن است که به توانایی های خود ایمان داشته باشید و هزینه های خود را کاهش دهید. امروز هر معامله تجاری را به تعویق بیندازید.

دی

کارت تاروت: کارت مرگ

دی ماهی عزیز، ممکن است از روال موجود یا سبک زندگی که به نظر شما زندگی شما را کسل کننده و کسل کننده تر می کند خسته شده اید. شما به شدت خواهان تغییراتی هستید و در جستجوی راه های جدیدی برای رسیدن به اهداف خود هستید. شما باید به خودتان اعتماد داشته باشید؛ دوستان شما می توانند شما را گمراه کنند. از نظر مالی، این دوره مناسبی نیست، زیرا ممکن است در دریافت محموله ها و معاملات با ضرر یا تاخیر مواجه شوید.

بهمن

کارت تاروت: کارت ملکه

بهمن ماهی عزیز، در هر کاری که امروز انجام می دهید و فکر می کنید غنا وجود دارد. شما از سلامتی خوب، ثروت و رضایت عاطفی لذت می برید، جذابیت و شخصیت شما را تقویت می کند. خانم های دلو احساس خوشبختی می کنند زیرا حاملگی، تولد فرزند، ازدواج، گرم شدن خانه، ملاقات با دوستان، عزیزان روز شما را به خاطره انگیزی تبدیل می کند. شما در جهات مختلف رشد می کنید و ثمره تلاش خود را درو می کنید. گل ها را برای کسی که دوستش دارید بفرستید.

اسفند

کارت تاروت: کارت چرخ ثروت

اسفند ماهی ها، کارمای خوب شما پتانسیل تغییر سرنوشت و به ارمغان آوردن فرصت، رشد، موفقیت و گسترش را خواهد داشت. حرکات ناگهانی یا تغییرات شغلی امروز شما را شگفت زده خواهد کرد. ممکن است از ارتقای شکوفایی یا افزایش حقوق/ارزیابی در شغل فعلی یا یک پیشنهاد شغلی پرسود خارج شوید. برای شما دشوار است که باور کنید که زندگی ناگهان بهتر شده است. شما کیفیت ها را تقویت می کنید و در محل کار مورد تقاضا باقی خواهید ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied