شمانیوز
شما نیوز

بابک جهانبخش

عکس عاشقانه بابک جهانبخش با همسرش| این عکس جذاب را هرگز ندیده‌اید

به تازگی تصاویری از بابک جهانبخش و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.

عکس عاشقانه بابک جهانبخش با همسرش| این عکس جذاب را هرگز ندیده‌اید

به گزارش شمانیوز، علی جهانبخش ملقب به بابک جهانبخش متولد یکم فروردین ماه سال ۱۳۶۲ بوده که در کسوت آهنگساز و خواننده ایرانی شهرت دارد.بابک جهانبخش در شروع کار گرایش زیادی به موسیقی سبک پاپ سنتی داشت و آن را در پیش گرفت. ولی بنا به توصیه یکی از اساتید موسیقی، سبک خود را از پاپ سنتی به پاپ تغییر داده و با این رویکرد، برای مدت چند سال درنگی را در فعالیت هایش پدید آورد. ولی در این دوران نیز او پس از تلاش بر نداشته و به یادگیری سایر دوره های موسیقی مشغول بود.

بابک جهانبخش در طی برگزاری یکی از کنسرت هایش در شهر لندن انگلستان، با همسر اولش به نام مروارید شهریاری آشنا شد. پس از سپری شدن مدت زمانی که آنها به عنوان دوست در کنار یکدیگر قرار داشتند، با یکدیگر ازدواج کرده و زندگی مشترک را آغاز کردند و پس مدتی از هم جدا شدند.

پس از آنکه بابک از همسر اولش جدا شد، در سال ۱۳۹۶ با دختری به نام پریا مجددا ازدواج کرد که در نخستین گام به مناسبت سالروز تولد همسرش، عکسی از او در شبکه مجازی به اشتراک گذاشته و بیان کرده بود که جهت جلوگیری از بطالت زندگی به ازدواج دوباره روی آورده است. پریا پرتوی فرد دومین همسر بابک جهانبخش به عنوان طراح و مدل لباس مشغول به کار است. در ادامه عکس عاشقانه وی با همسرش را می بینیم.

بابک جهانبخش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied