شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا سه شنبه 21 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا سه شنبه 21 فروردین ماه 1403 را میتوانید مطالعه کنید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا سه شنبه 21 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از ابزارهای پیش‌بینی و تفسیر آینده است که در اسلوب‌ها و نشانه‌های مختلف کارت‌های تاروت بر اساس دستیابی به یک فال‌گیری شخصی را فراهم می‌کند.  در فال تاروت با استفاده از کارت‌های تاروت و ترکیب‌های مختلف آن‌ها، می‌توان پیش‌بینی‌ها، راهنمایی‌ها و تفسیر‌هایی درباره عشق، شغل، سلامتی و سایر زمینه‌ها را دریافت کرد.در فال تاروت، کارت‌ها به طور تصادفی انتخاب شده و بر اساس ترکیب، موقعیت و تعبیر آنها، پیش‌بینی‌ها و راهنمایی‌ها برای سوالات و مسائل مختلف در زندگی ارائه می‌شود. هر کارت تاروت یک معنی و تعبیر خاصی دارد و از طریق ترکیب و تفسیر آنها، پاسخ‌هایی درباره عشق، شغل، آینده و سایر جوانب زندگی فراهم می‌کند. در عین حال، باید توجه داشت که فال تاروت بیشتر یک هنر ارتباط با نفس و اندیشه‌های ناخودآگاه است و نمی‌توان آن را به عنوان یک راهنمای قطعی و قضاوت نهایی در نظر گرفت.در ادامه فال تاروت فردا سه شنبه 21 فروردین 1403 را میخوانید. 

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت ارابه

فروردینی ماهی جان، اگر می خواهید امروز حرکت های بزرگی انجام دهید، باید به برنامه پایبند باشید. در حالی که گاهی اوقات می‌توانید با برنامه‌ریزی کم یا بدون برنامه‌ریزی به تجربه‌های عالی دست پیدا کنید، چیزهای بزرگ – آن‌هایی که به رویاها و اهداف نهایی شما مرتبط هستند – به عزم و اقدام بیشتری نیاز دارند. امروز با ارائه یک برنامه بازی در مسیر درست قدم بردارید.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت هشت جام

اردیبهشت ماهی، در حالی که تلاش برای کارکردن چیزی شایستگی زیادی دارد، اما زمانی پیش می‌آید که سیزیف بی‌وقفه یک تخته سنگ را به بالای کوه هل می‌دهد. امروز، به آن احساسی که در دل خود دارید گوش دهید که به شما می گوید بالاخره زمان رها کردن فرا رسیده است. این یک شکست نیست - این یک تجسم مجدد از نحوه فکر شما است.

 متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت سه چوبدست

خرداد ماهی عزیز، برای به دست آوردن آنچه می خواهید، باید به خوبی ارتباط برقرار کنید. در حالی که با ارتباط غریبه نیستید، باید مطمئن شوید که با فرد مناسب به روش درست صحبت می کنید. امروز آن مکالمه بزرگی را که به تعویق انداخته اید داشته باشید. ممکن است در نهایت به پاسخ هایی که امیدوار بودید برسید

 متولدین تیر

کارت تاروت: کارت چرخ اقبال

تیرماهی جان، به دنبال تکه های کوچک خوش شانسی باشید که می توانند کل روز شما را بهتر کنند. اگر با چشمان و قلب باز راه می روید، ممکن است در فرصت هایی اتفاق بیفتد که شاید هرگز متوجه آن نشده باشید. این کائنات است که امروز راه را به شما نشان می دهد، و شرم آور است که اجازه دهید آن را بگذرانید.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت شش جام

مرداد ماهی، در حالی که ممکن است شما آن نوع آدمی نباشید که در گذشته زندگی کنید، بخشی از ذهن شما امروز در آنجا زندگی می کند. امیدواریم که توجه خود را معطوف زمان‌های شادتر و بی‌گناه‌تر کنید تا آسیب‌های گذشته که زخم‌هایی بر جای گذاشته‌اند. رویای تنقلات و کارتون های مورد علاقه دوران کودکی خود را در سر داشته باشید، نه دردی که نمی توانید به عقب برگردید و از آن جلوگیری کنید.

متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت شش چوبدست

شهریور ماهی، در حالی که ممکن است سخت کار کنید، این کار را صرفاً برای پر کردن وقت خود با نگرانی های بی معنی انجام نمی دهید. شما اهداف، امیدها و رویاهایی برای دستیابی دارید. امروز، مدتی را صرف جشن گرفتن تمام کارهایی کنید که به دست آورده اید. می‌توانید بزرگ بروید و یک مهمانی کوچک داشته باشید، یا به آرامی به پشت خود ضربه بزنید – هر کدام که در قایق شما شناور است.

فال تاروت

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت چهار سکه

مهرماهی عزیز، در حالی که ممکن است امروز چیزی برای خرید در ذهن داشته باشید، خودداری کنید. حتی اگر بتوانید آن را بپردازید، این کارت شما را تشویق می‌کند که پولتان را پس‌انداز کنید، فقط در صورتی که چیز بزرگی پیش بیاید که به آن نیاز بیشتری داشته باشد. بهتر است احساس امن و امنیت کنید تا اینکه پول خود را برای چیزی که به آن نیاز ندارید هدر دهید.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت مرگ

آبان ماهی ها، چیزی در حال پایان است یا به تازگی تمام شده است و شما در پرتگاه تغییر هستید. چه شما کسی باشید که این انتقال را تنظیم می‌کنید یا با اکراه برای سواری همراه هستید، ممکن است امروز احساس ناخوشایندی داشته باشید. در حالی که ناشناخته ها پیش روی شما هستند، چیزهای خوبی وجود دارد که می تواند در درون شما پنهان شود.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

آذر ماهی جان، اگر امروز در دیدن یک موقعیت از منظر دیگران مشکل دارید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصورات از پیش تعیین شده خود را کنار بگذارید. باورهای دیرینه شما در حال حاضر هیچ لطفی به شما نمی کند. تعصبات خود را کنار بگذارید و در نهایت می توانید دیدگاه آنها را درک کنید.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت احمق

دی ماهی عزیز امروز بهترین روز برای امتحان کردن چیزهای جدید است. مطمئناً در آن متخصص نخواهید بود، اما هیچ کس با دانستن اینکه چگونه همه چیز را انجام دهد به دنیا نمی آید. پس بیرون بروید و اسکیت سواری را بیاموزید یا سعی کنید یک دوست اجنه کوچولو را قلاب بافی نکنید. حداقل زمان بسیار خوبی خواهید داشت. 

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت تک سکه

بهمن ماهی عزیز، در مورد کار و پول امروز فرصتی برای آشکار کردن رویاهای خود وجود دارد. اگر به نشانه ای امیدوار بودید که از رئیس خود بخواهید ترفیع بگیرد، اینجاست. شما فردی سخت‌کوش هستید، بنابراین می‌توانید از تمام ساعات و عرق‌هایی که کشیده‌اید، از مزایای آن بهره ببرید.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت سه جام

اسفند ماهی ها، امروز با دوستان دور هم جمع شوید. حتی اگر سرتان شلوغ است، حتی اگر برخی از آنها برنامه‌هایی دارند، امروز نباید تنها باشید. این به این دلیل نیست که شما در حال گذراندن چیزهای منفی هستید - دیدن برخی از افراد مورد علاقه خود در حال حاضر بسیار خوب است. گاهی اوقات کمی وقت اجتماعی تنها چیزی است که نیاز دارید.

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied