شمانیوز
شما نیوز

شقایق دهقان

شقایق دهقان بعداز مهراب قاسم خانی دچار پیری زود رس شد | شقایق دهقان را عمرادیگه کسی بشناسه

به تازگی عکسی از شقایق دهقان دهقان بازیگر ساختمان پزشکان منتشر شده است که حاکی از تغییر قیافه شدید این بازیگر دارد.

شقایق دهقان بعداز مهراب قاسم خانی دچار پیری زود رس شد | شقایق دهقان را عمرادیگه کسی بشناسه

به گزارش شمانیوز؛  شقایق دهقان از جمله بازیگرانی است که بعد از جدایی از مهراب قامسم خانی دچار حواشی های زیادی شد.  شقایق دهقان اخیرا در هیچ فیلم و سریالی بازی نمی کند.  شقایق دهقان جز بازیگران بی‌حاشیه ایرانی است. شقایق دهقان بیشتر در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی و طنز ایفای نقش کرده است در ادامه  عکس جدیدی از شقایق دهقان را مشاهده می‌کنید.

شقایق دهقان

شقایق دهقان متولد 4 اسفند 1357، در گینس آلمان متولد شد. بعد از 3 ماه زمانی که تحصیلات پدرش به اتمام رسید، به ایران بازگشتند. سپس به دلیل کار پدرش به مدت 6 سال در نکا زندگی کردند و بعد به تهران آمدند. دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

شقایق دهقان

شقایق دهقان دیپلم ریاضی است، سه بار دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی قبول شد اما می خواست از کنکور سراسری بیاورد که به دلیل درگیری کار نشد و دیگر ادامه نداد.

او در سن 18 سالگی کارهای هنری را آغاز کرد و در کلاس عروسک گردانی فرهنگسرای امیرکبیر ثبت نام کرد. پس از دو سال همزمان با امتحانات نهایی دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اتفاقا پیرکه نشده هیج قیافه اش بچه گانه تر شده دختر شیطون وبانمک ایران زمین

  • ناشناس

    این کجاش پیر شده