شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا شنبه 8 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا شنبه 8 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا شنبه 8 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب ایرانیان است که در آن، اشعار حافظ به عنوان پاسخ به سوالات و شرایط مختلف به کار می‌روند.هر شخصی می‌تواند با فال حافظ باور خود را تقویت کرده و به امید بهتر شدن شرایط خود، بهترین راهکارها را پیدا کند.پیدا کردن دستور و راهکار‌های حل مشکلات و همچنین شناخت روند آینده از بین فرایندهای جذاب و مفید فال حافظ است.فال حافظ یک تجربه شخصی و روحانی است که برای بسیاری از ایرانیان معنادار است و همچنین یکی از شیوه‌های بسیار موثر و خلاقانه برای به‌دست آوردن حل مسئله است.در ادامه فال حافظ فردا شنبه 8 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

طایر دولت اگر باز گذاری بکند

یار بازآید و با وصل قراری بکند

دیده را دستگه در و گهر گر چه نماند

بخورد خونی و تدبیر نثاری بکند

تعبیر:

آنقدر مقصود و هدف برایت مهم است که حاضری همه چه داری برای بدست آوردن آن بدهی . دوستانت در اطرافت هستند و به یاری تو خواهند آمد. به زودی به هدف خود رسیده و دشمنانت ناکام می‌شوند.

متولدین اردیبهشت :

ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار 

ببر اندوه دل و مژده دلدار بیار  

گردی از رهگذر دوست به کوری رقیب 

بهر آسایش این دیده خونبار بیار 

تعبیر:

اندوه دل و روح شما با خبر خوشی که در راه است برطرف می‌شود و همه چیز برایتان رنگ و بوی دیگری می‌گیرد. به کوری چشم حسودان شما به تمام آرزوهایتان خواهید رسید و از قفس غم، رهایی پیدا کرده و کامتان شیرین خواهد شد.

 متولدین خرداد :

صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری

به یادگار بمانی که بوی او داری

دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست

توان به دست تو دادن گرش نکو داری

تعبیر:

در روزهای گذشته و خاطرات غرق شده و دل‌تان سرشار از اسرار زیبا می‌باشد. حریفان زیادی سر راه شما قرار گرفته اند. از انجام کارهایی که در آینده باعث حسرت و ندامت خواهد شد، پرهیز کنید. در میان دوستان و آشنایان افرادی هستند که می‌توانند در راه رسیدن به اهداف‌تان شما را یاری دهند. مصمم‌تر از همیشه به راهی که انتخاب کرده‌اید، ادامه دهید تا سعادتمند باشید.

  متولدین تیر :

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تبسمی کن و جان بین که چون همی‌سپرم

بر آستان مرادت گشاده‌ام در چشم

که یک نظر فکنی خود فکندی از نظرم

تعبیر:

قدر خانواده و دوستان باوفای خود را بدانید زیرا همیشه با دلسوزی کارهای شما را پیگیری کرده اند. برای رسیدن به مراد دل باید تحمل داشته باشید که راه پرپیچ و خمی در انتظار شماست. موفقیت یک تنه و بدون کمک گرفتن از دیگران به دست نمی آید. برای گرفتن تصمیمات درست با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید.

متولدین مرداد :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش

وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

دلدار که گفتا به توام دل نگران است

گو میرسم اینک به سلامت نگران باش

تعبیر:

در انتظارید ،به زودی خبر خوشی به شما می رسد که از دل نگرانی بیرون می‌آیید ،اگر می‌خواهید موفق باشید دلتان را صاف کنید و از هوس های بیهوده دست بردارید.

متولدین شهریور :

بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد

بهار عارضش خطی به خون ارغوان دارد

غبار خط بپوشانید خورشید رخش یا رب

بقای جاودانش ده که حسن جاودان دارد

تعبیر:

شما به سختی عاشق و دلباخته کسی شده اید ،اما مواظب باشید که این عشق عقل و تفکر شما را نرباید که در اینصورت ممکن است پشیمان شوید.

متولدین‌ مهر :

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند

که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه

که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند

تعبیر:

خوش قلبی و پاک‌دلی خود را حفظ کن تا خداوند کمکت کند، بدان که رقیب تو همیشه موفق نخواهدبود. به مراد دلت خواهی رسید ،امید خودرا از دست مده که به مقصود خود خواهی رسید.

 متولدین آبان :

بیا که رایت منصور پادشاه رسید

نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت

کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تعبیر: 

مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است. مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

متولدین آذر :

سبت سلمی بصدغیها فؤادی

و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی‌دل ببخشای

و واصلنی علی رغم الاعادی

تعبیر:

غصه نخور که روزگار به هیچ کس وفا نمی‌کند و این عمر کوتاه را هرگونه که بگذرانی بالاخره سپری می‌شود و مشکلات شما هم روزی به اتمام می‌رسند سعی کن ایمان خودت را حفظ کنی و به آنچه که به آن معتقدی پایبند بمانی که شاید تمام اینها برای امتحان تو از سوی خداوند باشد.

  متولدین دی :

ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن

خال و خط تو مرکز حسن و مدار حسن

در چشم پرخمار تو پنهان فسون سحر

در زلف بی‌قرار تو پیدا قرار حسن

تعبیر:

روزهای خوشبختی و کامیابی نزدیک است و زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. قدر خانواده و نزدیکان را بدانید که بسیار مهربان و دلسوز هستند. عهدی که با یار بسته اید خوب و مبارک است. از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنید و با دوراندیشی و تدبیر، آینده روشنی برای خود بسازید.

 متولدین بهمن :

دل سراپرده محبت اوست

دیده آیینه دار طلعت اوست

تو و طوبی و ما و قامت یار

فکر هر کس به قدر همت اوست

تعبیر:

هر چقدر کوشش کنی همانقدر نتیجه می‌گیری. به امید این نباش که از غیب برایت کاری انجام شود، همه چیز برای موفقیت مهیاست کمی همت لازم است. کوچکترین خلافی باعث می شود هر چه را به دست آورده ای از دست بدهی.  تلاشت را بیشتر کن، عمر زودگذر است.

 متولدین اسفند :

دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

زنهار تا توانی اهل نظر میازار

دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

تعبیر:

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت‌ها را غنیمت شمرده و از آن‌ها کمال استفاده را بکنید. از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد.  فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید. دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها را برطرف کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied