شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد روزانه / فال ابجد فردا سه شنبه 15 خرداد 1403 را بخوانید

فال ابجد روزانه / فال ابجد فردا سه شنبه 15 خرداد 1403 را بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا سه شنبه 15 خرداد 1403 را میتوانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از روش‌های پیش‌بینی و تفسیر آینده است که بر اساس حروف الفبا و اعداد متناظر با آن‌ها انجام می‌شود.این روش پیش‌بینی بر اساس ترکیب و تفسیر اعداد و حروف مختلف الفبا است که به هر یک معانی خاصی نسبت داده می‌شود.افراد معمولاً برای پیش‌بینی و تفسیر وقایع آینده از فال ابجد استفاده می‌کنند و معمولاً این فال برای پاسخ به سوالات خاص یا بررسی مسائل مختلف استفاده می‌شود.فال ابجد معمولاً به عنوان یک روش محبوب و سنتی برای پیش‌بینی و تفسیر وقایع آینده در جوامع مختلف و در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.در ادامه فال ابجد فردا سه شنبه 15 خرداد 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج آ ب

تعبیر: قصد و نیت بدی دارید و اگر اقدام به این کار کنید مشکلات بسیاری برای خود پدید خواهد آورد. اگر طالب سعادت و خوشبختی می باشید باید از اعمال حرام و حتی فکر کردن به آنها پرهیز کنید. فردی وارد زندگیتان می‌شود که عشق و علاقه اش را نسبت به شما ابراز می‌دارد و زندگی‌تان را دستخوش تحولات شیرین خواهد کرد. شما مهربان هستید و هرگز به کسی از پشت خنجر نمیزنید. برای شخصی بدون ادعا و منت کاری انجام داده اید اما أو قدر آنرا نمیداند، بیهوده کینه به دل نگیرید. لزومی ندارد غم و غصه تان را بروز دهید اگر یک محرم راز داشته باشید و با أو درد دل کنید وضع روحیتان بهتر میشود. آنچه به دنبالش هستید بسیار ارزشمند است. تلاش شخصیتان کافیست. چشم انتظار کمک کسی نباشید.

 متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: از طرف اهل قلم سود و منفعت بسیار زیادی نصیبتان خواهد شد سعی کنید؛ در زندگی هیچگاه به کسی اعتماد نکنید و در راز و نیاز با آنان نپردازید که برایتان غم و اندوه فراوانی به وجود می آورد و از شما سوء استفاده می کنند،، تا می توانید سعی کنید؛ اسرار زندگی خود را با کسی بازگو نکنید. هنوز به جایگاهی که میخواهید نرسیده اید ، و از این بابت ناراحتید ، تب و تابِ شما برای رسیدن به آنچه در نظر دارید فهمیدنی ست … نا امید نباشید و بجای آن از خلاقیت تان استفاده کنید ، این اواخر در انجامِ کاری سهل انگاری میکنید که موجبِ سوء استفاده ی دیگران میشود و خودتان ضرر میکنید ، خبر خوبی برایتان در راه است ، ضرورتی ندارد برای رسیدن به آنچه در نظر دارید بیش از حدِ معمول با اطرافیان و دوستان سخن بگویید

متولدین خرداد

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: شخصی در زندگی مدام بدگویی شما را می کند و می خواهد برای تان مشکلات بسیار زیادی به وجود بیاورد بهتر است؛ حواستان را جمع کنید تا گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید،، اگر شخصی به شما پیشنهادی را داد بهتر است؛ قبول نکنید که برایتان مشکلات بزرگی به وجود می‌آورد. بخاطر مسائلِ کوچکی موردِ ملامت قرار میگیرید ، گاهی لازم است شنیدنِ گوشه و کنایه های مردم را نیز تجربه کنید ، شما آدمِ منطقی و اخلاق گرایی هستید ، و دلتان نمیخواهد آزارتان به کسی برسد ، خیرتان شاملِ همه میشود و از حسادت و چشم و هم چشمی گریزانید ، در جمعِ خانواده گرمتر باشید و خستگی و بی حوصله گی را بهانه نکنید ، یک شک و تردید قدیمی با شماست که باید آنرا کاملن از ذهن و فکر خود بیرون کنید.

متولدین تیر

ابجد فال شما: ب د آ

تعبیر: بخت بلندی دارید. روزگار بر وفق مراد شما است به زودی تمام مشکلات سختی ها از سر راهتان برداشته می شود،، و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان خواهد شد بهتر است هیچ گونه نگرانی به دل خود راه ندهید،، به لطف خداوند تمام مشکلات و سختیها از سر راهتان برداشته خواهد شد. شادمانی و رضایت احساس درونی است که باید خودتان در دل تان بدان دست پیدا کنید ‌. تا زمانیکه خود تان نخواهید با واقعیت روبرو شوید از بن‌بست خارج نمی شوید. اراده کنید و با تلاش راه تازه ای را برای رسیدن به هدف پیدا کنید. از کسی کینه به دل دارید که باید آنرا فراموش کرده و به جلو قدم بردارید. برای رساندن خبری باید رعایت شرایط حال شنونده را بکنید.

متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: به زودی تغییر و تحولات اساسی در زندگی زندگی‌تان رخ خواهد داد،، بهتر است؛ هیچگاه نگرانی به دل خود راه ندهید برای خود در زندگی صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید و همیشه تنی سالم و تندرست در امورات زندگی داشته باشید. مطلبی که ذهنتان را درگیر کرده احتمالاً اتفاق نمی افتد حرف بزرگترها را آویزه گوش کنید و خودرای نباشید قبل از اینکه در راهی جدید قدم بگذارید همه جوانب ان را بسنجید در خرج کردن اندازه نگه دارید در برخی موارد شما سختگیری های بیش از حد دارید ضمن آنکه از امکاناتی که دارید هم آنگونه که باید و شاید بهره نمی گیرید نگاهی دوباره به اطرافتان بندازید.

متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: آینده خوب و خوشی در پیش رو دارید بزودی خیر و برکت در زندگی تان سرازیر می‌شود و موفقیت و سربلندی در آینده نصیبتان خواهد شد بهتر است هیچگاه نگران موضوعات پیش‌پاافتاده نباشید خبرهای خوب و خوشایندی در راه است و شما را به آرامش می رساند. در دلتان چیزی نیست اما این روزها زبانتان تلخ است ، دلِ یکی از دوستانتان را شکسته اید و به او و محبتش بهای لازم را نداده اید ، در انتخاب هایتان زیاد وسواس به خرج میدهید و وقت تلف میشود ، از تجربه ی دیگران بهره ببرید قبل از آنکه سرتان به سنگ بخورد ، به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید ، به اعصابتان مسلط باشید

متولدین مهر

ابجد فال شما: آ آ ب

تعبیر: طالعت خوب نیست. اتفاقات ناگوار و ناخوشایندی برای تان در زندگی رخ می دهد و شما را به دردسر می‌اندازد بهتر است؛ حواستان را جمع کنید و خودتان را به فساد آلوده نکنید .و دست به کارهای نادرستی نزنید که آینده‌تان را به دردسر های خطرناک مواجه می‌کند. برای رسیدن به مقصود شتاب و عجله را کنار بگذارید بر خلافِ توقعتان ممکن است شما را از آن دور کند. گاهی زود از کوره در میروید و به همین دلیل قضاوت هایی میکنید که درست نیست ، ضمن آنکه این عصبانیت و تندی باعث میشود شخصیت تان در نظرِ دیگران تضعیف شود. حواستان را جمع کنید که آب رفته به جوی بازنمی گردد. در موردِ مسئله ای مالی صادقانه و منصفانه برخورد کنید.

متولدین آبان

ابجد فال شما: ج ج د

تعبیر: باید به هر آنچه که خداوند برایتان قرار داده و تقدیر سرنوشتتان راضی باشید و بیهوده برای امری که به خیر و صلاحتان اصرار ورزید چرا که در این صورت فقط در مشکلات خواهید افتاد. از دوستان ناباب و همچنین اعمال ناثواب بدور باشید تا رنگ و روی سعادت و خوشبختی را ببینید. عشقی که یکطرفه باشد شما را به بیراهه میبرد ، اگر در دل او جایی ندارید ، خود را کنار بکشید ، از تنهایی نترسید ، حصاری را که به دور خود کشیده اید بشکنید و به میانِ جمع بیایید ، از هنر و تخصص خود بیشتر از اینها میتوانید استفاده کنید ، همین روزها دست بکارِ تازه ای بزنید ، یا بجایی بروید که تابحال نرفته اید ، این کار را ادامه دهید تا تاثیر آنرا ببینید ،اتفاقِ ارزشمندی در زندگی تان رخ خواهد داد.

 متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: راه بسیار درستی را انتخاب کرده‌اید و اگر به آن ادامه دهید مطمئناً سود و منفعت بسیاری نصیبتان خواهد شد. شخصی به حمایت از شما خواهد پرداخت و اجازه نمی‌دهد تا انگ رسوایی و بی آبرویی به شما بزنند. فردی قصد دارد تا با دخالت در امور شخصی تان مشکلاتی برایتان پدید بیاورد باید هر چه سریعتر در مقابل آن ایستادگی کنید. تغییر شغل در مقطعِ فعلی به سودِ شما نیست ، ذهنِ خود را روی یک مطلب متمرکز کنید و همه ی توانِ خود را برای رسیدنِ به آن بکار بگیرید. روی کمکِ دوستان واقعی تان حساب کنید ، قرض و وام در حدی خوب است که بتوانید آنرا پرداخت کنید ، دلخوریهای کوچک را کنار بگذارید تا جمعِ خانواده و فامیل چون گذشته صمیمی شود ، شک و تردید نسبت به هر چیزی را اول از خودتان شروع کنید . حواستان باشد آزمونهایی پیشِ رو دارید.

 متولدین دی

ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر: برای انجام دادن امری بسیار دودل هستید و تکلیفتان با خودتان معلوم نیست از خداوند کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کند. مشکلاتی برایتان پدید می‌آید و ممکن است جر و بحثی خانوادگی داشته باشید در واقع آنها خیر صلاح تو را می خواهند پس بدقلقی نکنید. قولِ شما قول است و اگر حرفی بزنید پای آن می ایستید ، بریز و بپاشهایی دارید که باید با توجه به وضعیتِ مالیتان در حالِ حاضر در آن تردید ایجاد کنید ، برای رفت و آمد با فامیل بهانه نیاورید ، از دوستی های یکطرفه بپرهیزید و اجازه ندهید کسی از حسنِ خلق شما سوء استفاده کند… شخصی راهِ دور از شما دلخور است ، برای رفعِ کدورت پیش قدم شوید ، حتی اگر برای اینکار باید بارِ سفری دور و دراز ببندید.

متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ب ج

تعبیر: در زندگی مستأصل و پریشان هستید چرا که از خداوند دور شده اید، هرچه سریعتر از این رفتارها دست بکشید و با خدای خود خلوت کنید. اگر قصد سفر زیارتی دارید هرچه سریعتر انجام دهید که به خیر و صلاح شماست. مال و سرمایه بسیاری به دستتان میرسد و از راه تلاش و کوشش آنرا حاصل میکنید. بهانه جویى را کنار بگذارید و نیمهء پُر لیوان را ببینید. نباید توقع داشته باشید که بلافاصله به همهء آنچه که مى خواهید برسید. کمى سعهء صدر و آرامش مى تواند بهتر شما را به هدفتان برساند. به حرف مردم اهمیتى ندهید. براى تغییر منزل مسکونى وقت مناسب ترى را در نظر بگیرید. شما فردى احساساتى هستید؛ به همین جهت از برخوردهاى محافظه کارانه و مصلحت اندیشانه ی دیگران رنج مى برید.

متولدین اسفند

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر: غم و اندوه و مشکلاتی که در زندگی دارید را به دست فراموشی خواهید سپرد و شخصی در این راه شما را یاری خواهد کرد. کسی شما را رنجانده اما از کارش بسیار پشیمان است بهتر است از او بگذرید. در زندگی به غیر از خداوند از کسی مدد نطلبید. به لطف یک دوست از مشکلی به سلامت عبور کرده اید هنوز راه سختی برای رسیدن به مقصد در پیش دارید که باید همچنان با سعی و تلاش فراوان و بدون اعتنا به شیطنت و حسودان به راه خود ادامه دهید در روزهای اینده با اشخاص مختلفی روبرو خواهید شد مبادا که سخنان یاس بار امیز و بازدارنده ی دیگران در شما تاثیر منفی بگذارد،

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی