شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا سه شنبه 5 تیر 1403 را بخوانید

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا سه شنبه 5 تیر 1403 را بخوانید

فال تاروت یک روش بسیار قدیمی برای پی بردن به سرنوشت است.در خبر زیر فال تاروت فردا سه شنبه 5 تیر 1403 را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده و تفسیر نمادها با استفاده از کارت‌های خاص تاروت است.فال تاروت معتقد است که کارت‌های تاروت می‌توانند الگوهای مختلفی از زندگی و آینده را نشان دهند.تفسیر کارت‌های فال تاروت می‌تواند به شما راهنمایی کند تا بهتر وضعیت فعلی خود را درک کنید و تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهید.اگر به فال تاروت علاقه‌مند هستید، می‌توانید به کارت‌خوان‌های حرفه‌ای مراجعه کنید یا خود به یادگیری این هنر بپردازید.در ادامه فال تاروت فردا سه شنبه 5 تیر 1403 را بخوانید. 

فال تاروت از پرطرفدارترین فال ها می باشد. این فال با پیشینه بسیار تاریخی خود پاسخگوی بسیاری از سوالات مربوط به روابط عاشقانه، کار، پول و .

 متولدین فروردین

فروردین ماهی جان کارت شما: راهبه جهت مخالف

جهالت. نادانی. خود خواهی. زمان برای انجام عمل مناسب نیست.وضعیت ممکن است ان چیزی که شما فکر می کنید نباشد. 

 متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت پنج شمشیر

اردیبهشت ماهی، ممکن است امروز با تعارضی روبرو شوید، چه مورد انتظار باشد یا نه. ممکن است احساس کنید که فقط برای شنیده شدن در حال مبارزه هستید، یا ممکن است درگیر یک نوع رقابت واقعی باشید - هر چه که هست، مهم است که یک قدم به عقب بردارید و بفهمید که چه نتیجه ای مهم تر است. آیا برنده شدن مهمترین چیز برای شماست؟ یا صلح است؟ مراقب باشید در مورد چیزی که می تواند - و شاید باید باشد - دو برابر نکنید.

 

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت سه چوبدست

خرداد ماهی عزیز، امروز همه چیز در مورد گسترش برای شما است، جمینی. شما یک چشم انداز دارید، و در نهایت شروع به پیشرفت در آن کرده اید و اولین قدم ها را به سمت نتیجه دلخواه خود بردارید. اما در حالی که این کارت در مورد اجرای برنامه های شما است، همچنین در مورد رویاهای بزرگ در این فرآیند است. آیا از تمام پتانسیل خود استفاده می کنید؟ آیا هدف شما به طور کامل محقق شده است یا می توانید آن را یک قدم به جلو بردارید؟ امروز هر چیزی ممکن است

متولدین تیر

تیر ماهی جان نماد :اعتدال میانه‌روی/ اعتدال/ هماهنگی/ اطمینان/ صبوری/ مدارا/ ملایمت/ همدلی و همراهی با اطرافیان

 متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر

مرداد ماهی، امروز برای شما پر از ایده است، لئو. اگر احساس می‌کنید سرشار از انرژی ذهنی و خلاق هستید، این انگیزه‌ها را دنبال کنید - معمولاً مردم جرقه‌ای از الهام را به این شکل ندارند! کنجکاوی خود را دنبال کنید و در صورت بروز سؤالات بپرسید، زیرا اشکالی ندارد که همه چیز را نمی دانید - امروز برای یادگیری و کاوش است. اگر می‌خواهید چیز جدیدی یاد بگیرید، این نشانه شماست که اکنون آن را امتحان کنید!

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه ، معکوس

شهریور ماهی، شما بسیار سخت‌کوش هستید، بنابراین وقتی احساس می‌کنید مسدود شده‌اید یا نمی‌توانید به جلو بروید، می‌تواند ناامیدکننده باشد. این امکان وجود دارد که شما حتی احساس خستگی کنید، و نمی توانید انرژی را که احساس می کنید لازم است به جلو بفرستید. این زمان خوبی برای استراحت و تمرکز توجه خود به جای دیگری است – گاهی اوقات بهتر است به جای تلاش برای رفع ناامیدی، بعداً زمانی که احساس سرحالی می‌کنید، به چیزی برگردید.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هشت جام

مهرماهی عزیز، امروز ممکن است با ناامیدی های غیرمنتظره یا حتی مورد انتظار همراه باشد، ترازو. ممکن است احساس کنید وقت آن رسیده که از یک موقعیت دشوار دور شوید یا اینکه شما فردی هستید که رها شده اید. ممکن است مهم باشد که از خود بپرسید چه چیزی شما را خوشحال می کند و آیا این وضعیت به آن شادی کمک می کند یا آن را کاهش می دهد. بهترین شرط شما ممکن است واقعاً ادامه داشته باشد، حتی اگر این یک نتیجه ناامیدکننده برای شما باشد.

 متولدین آبان

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

آبان ماهی عزیز؛ امروز همه چیز به عهده گرفتن مسئولیت زندگی خود است، عقرب. این کارت نشانه آن است که شما قدرت قدم برداشتن و رفتن به دنبال چیزهایی را دارید که می خواهید، یادآوری این است که می توانید یک اتاق را فرماندهی کنید و گروهی از افراد را به سمت یک هدف مشترک هدایت کنید. از طرف دیگر، ممکن است امروز با یک فرد قدرتمند سر و کار داشته باشید که می خواهد به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. هر چه که باشد، امروز در موقعیت خوبی هستید - از این انرژی عاقلانه استفاده کنید!

متولدین آذر

آذر ماهی جان کارت شما: به دار آویخته جهت مخالف

فداکاری بیهوده. پیش بینی اشتباه. خود خواهی. عدم تلاش .تغییر وضعیت در جهت منفی

 متولدین دی

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

دی ماهی عزیز، ممکن است امروز احساس کنید که دو نیم شده اید، برج جدی. این امکان وجود دارد که امروز تصمیم بسیار دشواری بگیرید، اما هیچ پاسخ آسان یا حتی درستی وجود ندارد. ممکن است سر و قلبتان شما را به دو جهت بکشاند، اما مطمئن نیستید که باید به کدام یک گوش دهید. این می تواند انرژی سختی برای مانور دادن باشد، به خصوص به تنهایی، بنابراین از درخواست کمک و جستجوی نظرات دیگر نترسید – فقط بدانید که در نهایت تصمیم با شماست.

 

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

بهمن ماهی عزیز، امروز همه چیز برای شما حرکت است، چه از نظر جسمی، چه از نظر ذهنی و چه از نظر احساسی. این کارت اغلب نشان‌دهنده حرکت از یک موقعیت دشوار است - چیزی که ضروری است اما ممکن است باعث شود شما احساس خستگی و فرسودگی کنید. چیزی که در میان این هرج و مرج مهم است به خاطر بسپارید این است که چیزهای بهتری در راه است و اینکه در مسیر درستی پیش می روید - فقط ادامه دهید.

 متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز: کارت شما: دلقک جهت مخالف

حق انتخاب زیاد و بیش از حد. انتخاب اجباری. تصمیمات بچه گانه .عدم تصمیم گیری. یک تصمیم بد. یک تحول نا مطلوب. یک انتخاب نا بجا.بی تفاوتی. بی علاقگی. ازادی بیش از حد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی