شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت فردا پنجشنبه 1 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا پنجشنبه 1 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا پنجشنبه اولین روز از شهریور ماه سال 1403 را میتانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی و تفسیر آینده است که با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود. هر کارت فال تاروت دارای تعبیر و معنای خاصی است که بسته به موقعیت و ترکیب آن با کارت‌های دیگر، برای پیش‌بینی و تفسیر مسائل مختلف استفاده می‌شود. فال تاروت بر اعتقاد به اینکه کارت‌های تاروت می‌توانند الهام و راهنمایی در مسائل زندگی ارائه کنند، بنا شده است.فال تاروت معمولاً توسط فال‌گیران یا تعمیرکاران حرفه‌ای تاروت انجام می‌شود .

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت تک جام

فروردینی ماهی جان، امروز، از بیان کامل و آزادانه احساس خود نترسید. مهم نیست که چگونه درک خواهید شد. وقتی صحبت از صداقت و آسیب پذیری به میان می آید، شرمنده نیست. این یک عمل شجاعانه است که احساسات خود را در آغوش بگیرید و نشان دهید. بیانگر باشید، چه در حال اعتراف به احساسات عاشقانه خود، قدردانی خود را به نزدیک ترین و عزیزترین خود نشان دهید، با یک دوست در مورد اینکه چگونه آنها شما را ناراحت کرده اند، یا هنرمند و خلاق هستید. هر چه در آن لحظه به شدت احساس می کنید، آن را سرکوب نکنید. ولش کن.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست معکوس

اردیبهشت ماهی، امروز قبل از عمل یا صحبت کردن فکر کنید. اجازه ندهید تکانشگری، تکبر شما یا آن خلق و خوی معروف شما بهترین را برای شما به ارمغان بیاورد. به یاد داشته باشید که صبور بودن و منطقی بودن مهمتر است. رفتار بر روی احساسات ممکن است منجر به عواقب منفی شود. موقعیتی وجود دارد که باعث می شود احساس بی قراری کنید. ناامیدی خود را به سمتی هدایت کنید که برای فکر کردن به همه چیز وقت بگذارید و یک رویکرد استراتژیک برای پاسخ به شرایط موجود در پیش بگیرید. واکنش نشان ندهید یا تصمیمات عجولانه نگیرید.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شش سکه معکوس

خرداد ماهی عزیز، معکوس شدن شش پنتاکل نسبت به عدم تعادل در پویایی قدرت، فقدان عمل متقابل و خودخواهی هشدار می دهد. این فراخوانی است برای نگاه کردن به تعادل دادن و دریافت در روابط خود، افلاطونی و عاشقانه. آیا بیش از حد خود را به کسی اختصاص می دهید که نیازها یا حداقل های شما را برآورده نمی کند؟ آیا کسی در زندگی شما کنترل کننده است یا دستکاری؟ کمک یا حمایت چه کسی با رشته های متصل است؟ آیا از کسی که از او مراقبت می کنید غفلت می کنید؟ برای پرورش چه ارتباطاتی نیاز دارید تا بیشتر تلاش کنید؟

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت قدرت

تیرماهی جان، برای این دوشنبه ببندید امروز، با موقعیتی مواجه خواهید شد که از شما می‌خواهد آرام بمانید و مثبت بمانید. شما باید از قدرت درونی خود استفاده کنید و اعتماد کنید که برای غلبه بر هر مانع یا ناامیدی که بر سر راه شما قرار می گیرد استقامت دارید. هیچ حقیقتی وجود ندارد که نتوانید آن را کنترل کنید. هیچ شرایط سختی وجود ندارد که نتوانید از پس آن برآیید. هیچ مشکلی وجود ندارد که راه حلی نداشته باشد. هیچ دردی نیست که قابل درمان نباشد. نفس بکش، و متمرکز بمان. در ایمان به خود تزلزل ناپذیر بمانید.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت عدالت

مرداد ماهی عزیز، موضوع کارت عدالت صداقت، حقیقت، انصاف و مسئولیت پذیری است. برخی از حقایق ناراحت کننده قرار است امروز آشکار شود. این احتمال وجود دارد که فریب‌هایی کشف شود. چه مقصر باشید و چه کسی که توهین شده است، با صداقت رادیکال به موقعیت نزدیک شوید. مسئولیت پذیر باشید یا آن را از دیگران مطالبه کنید - هر کاری که باید در مورد خود انجام دهید. خود را فروتن کنید و با عذرخواهی معنادار صمیمانه طلب بخشش کنید. اگر صدمه دیده اید، درد را بیان کنید. به هر چیزی که غرایزتان در مورد مقاصد طرف مقابل به شما می گوید اعتماد کنید.

متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت سه جام

شهریور ماهی عزیز، معکوس شدن سه جام، شما را ترغیب می کند که معنی دارترین ارتباطات خود را تقویت کنید. امروز یا امشب برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده کمی وقت بگذارید، چه از طریق یک ملاقات یا یک تماس تلفنی. در صورت لزوم، برنامه های آینده را تنظیم کنید. شما به خواسته های زندگی اجازه می دهید آنچه را واقعا مهم است از دست بدهید. این نشانه شما برای شروع به اولویت دادن به کسانی است که بیشترین اهمیت را در زندگی شما دارند. از قرار دادن آنها در پشت مشعل خودداری کنید.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت تک شمشیر معکوس

مهرماهی عزیز، چیزهایی که در لیست کارهایی که امروز نباید انجام دهید: هر تغییر بزرگی ایجاد کنید، گفتگوهای مهمی داشته باشید، هر تصمیم مهمی را امروز بگیرید. معکوس شدن آس شمشیر از شما می‌خواهد قبل از اینکه حرکت بعدی خود را مشخص کنید، وضوح پیدا کنید. بنابراین، امروز یک قدم به عقب بردارید تا کارهایی را که باید انجام دهید تا با روشی هوشمندانه به جلو حرکت کنید، انجام دهید - به تصویر بزرگ نگاه کنید، حقایق خود را جمع آوری کنید، درک عمیق تری از موقعیت و اهداف خود به دست آورید، لیستی از جوانب مثبت و منفی خود را تهیه کنید.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ده چوبدست معکوس

آبان ماهی، معکوس شدن ده چوبدست زمانی ظاهر می شود که لازم باشد تعادل پیدا کنید و بار خود را آزاد کنید. از شما می خواهد که مراقب خود باشید و اولویت بندی کنید. چه چیزی در بشقاب بسیار پر شما ضروری نیست؟ کجا می توانید تفویض اختیار کنید؟ چگونه می‌توانید برای آنچه مهم‌ترین، کامل‌کننده‌ترین و معنادارتر می‌دانید، وقت بگذارید؟ می خواهید انرژی خود را به کجا هدایت کنید؟ امروز به این فکر کنید که چگونه می توانید رویکرد متعادل تری داشته باشید. برای گنجاندن وقفه ها و مراقبت از خود بیشتر در زندگی پرمشغله خود، یک برنامه بازی فکر کنید.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست

آذر ماهی جان، چهار چوبدستی یادآور اهمیت شکرگزاری است. این شما را ترغیب می کند که نعمت های زندگی خود را ارزیابی کنید و قدر حال را بدانید. این بدان معناست که به خودتان اجازه دهید موفقیت‌هایتان را هر چند کوچک جشن بگیرید و در لذت‌های ساده زندگی غرق شوید. اگر امروز نه، پس برای روز متفاوتی برنامه ریزی کنید، اما کمی وقت بگذارید تا با کسانی که دوستشان دارید ارتباط برقرار کنید، از ثمره کارتان لذت ببرید و از همه چیزهایی که باید برایشان شکرگزار باشید لذت ببرید. 

متولدین دی

کارت تاروت: کارت عشاق معکوس

دی ماهی عزیز، چیزی در زندگی تان باعث می شود که احساس کنید از همسویی خارج شده اید – و حتی ارتباط خود را با خودتان قطع کرده اید. یک عدم تعادل وجود دارد که باید آن را شناسایی و برطرف کنید. شما در حال تمرکز بیش از حد بر روی بخش های خاصی از زندگی خود به ضرر سایر جنبه ها هستید. آیا از زندگی شخصی خود به نفع زندگی خود غفلت می کنید؟ آیا اخیراً بیش از حد معاشرت‌های اجتماعی انجام داده‌اید و به خود اجازه داده‌اید در رسیدن به اهدافتان دچار لغزش شوید؟ آیا معشوق شما احساس غفلت می کند؟ آیا کسی در زندگی شما وجود دارد که بیش از حد خود را به خاطر او افزایش دهید اما نیازهای شما را برآورده نکند؟ آیا برای چیزهایی که شادی و معنا را به زندگی شما می آورند، وقت می گذارید؟ دوباره تنظیم کن.

 متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت جادوگر

بهمن ماهی عزیز، شعبده باز می آید تا تشویق و انگیزه ای را که در حال حاضر به آن نیاز دارید به شما بدهد. این کارت بر سر شما فریاد می زند تا تمام تلاش خود را برای جان بخشیدن به دید خود به کار بگیرید. شما تمام قدرت و جادوی مورد نیاز برای نشان دادن خواسته های خود را در اختیار دارید. شما می توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. فقط باید به توانایی های خود ایمان داشته باشید و شروع به عمل کنید. وقت آن است که جدی شوید و دست به کار شوید – چه مسئولیت بیشتری در نقش خود بپذیرید، چه ایجاد یک طرح جسورانه، تلاش برای ارتقاء، شروع آن کسب و کار، رفتن به یک کنسرت جانبی، تغییر رشته، یا شروع به علایق خلاقانه خود. به گام هایی که باید بردارید فکر کنید و خود را وقف آن کنید تا به سمت جلو حرکت کنید

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت هفت جام معکوس

اسفند ماهی ها، نفوذ نپتون بر شما گم شدن در دنیای فانتزی را برای شما آسان می کند. از آنجایی که حاکم سیاره شما بر توهم و گریز نیز نظارت دارد، شما همچنین در جدا شدن از هر دو مشکل دارید. معکوس شدن هفت جام زنگ بیداری شما برای واقعیت خاصی است که از آن اجتناب کرده اید. از تو می خواهد که از آن بیرون بیایی و زمین گیر شوی. شما باید شرایط را روشن کنید و به حقایق نگاه کنید. بر اساس احساسات خود تصمیم نگیرید. حواس پرتی خود را حذف کنید حرکات آگاهانه و متمرکز انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی