شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت فردا شنبه 3 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا شنبه 3 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا شنبه سومین روز از شهریور ماه سال 1403 را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک روش پیشگویی است که با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود.  کارت‌های فال تاروت معمولاً شامل ۷۸ کارت هستند که هر کدام نماد خاصی دارند و به تفسیر و تحلیل وضعیت‌های مختلف زندگی کمک می‌کنند. فال تاروت به افراد این امکان را می‌دهد تا به عمق مشکلات خود پی ببرند و راهکارهایی برای بهبود وضعیتشان پیدا کنند. فال تاروت  معمولاً به عنوان ابزاری برای خودشناسی و دریافت راهنمایی در تصمیم‌گیری‌های مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

فروردینی ماهی جان، بخت به نفع شما خواهد بود، برای آنچه می خواهید فشار بیاورید، ستاره ها قوی هستند و فرصت رسیدن به مسیر شما اینجاست. ببینید این روز عالی برای رشد شخصی است که با تغییر در حرفه شما مطابقت دارد. یک فرصت شغلی هیجان انگیز شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. جریان کار امروز سازنده است. ممکن است علایق خود را گسترش دهید، از تلاش‌های خلاقانه گرفته تا فعالیت‌های سرگرم‌کننده و همچنین در مورد مسائل قلبی.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت پنج جام

اردیبهشت ماهی، روابط عامل اصلی نگرانی امروز هستند. رابطه عاشقانه ای که در آن قرار دارید ممکن است به تازگی به پایان رسیده باشد یا ممکن است روند پایان آن آغاز شود. احتمالاً هنوز برای ورود به یک رابطه جدید آماده نیستید. کمی زمان و مکان به خود بدهید سپس به آنجا برگردید. در محل کار، ممکن است با تاخیر و موانعی روبرو شوید، امروز خود را برای مواجهه با وعده های دروغین، بی تعهدی آماده کنید، زیرا درد شما را کاهش می دهد.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت هفت سکه

خرداد ماهی عزیز، سرمایه گذاری های عاقلانه شما چه از نظر سرمایه گذاری های سنتی و چه از نظر زمان و انرژی، اکنون سودهای زیادی را به شما می دهد. کار شما به آرامی پیش می‌رود و پاداش تلاش‌های گذشته را درو خواهید کرد - آنچه اکنون یا در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد نتیجه مستقیم کارهایی خواهد بود که در گذشته انجام داده‌اید. سود پولی می تواند روز شما را شادتر کند. برخی از شما می توانید بازده خوبی از سرمایه گذاری دریافت کنید.

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت پنج سکه

تیرماهی جان، سعی کنید مسائل بحث برانگیز را با دوستان و خانواده در میان نگذارید زیرا ممکن است به دلیل دیدگاه های متضاد منجر به ایجاد اختلاف شود. اگر امروز برنامه هایی برای سرمایه گذاری دارید ممکن است بعدا پشیمان شوید. شما باید بر این میل غلبه کنید که بتوانید ایده های جدید و هیجان انگیزی را کشف کنید که ممکن است به ایده ها و پیشنهادات سودآور منجر شود. هرچه انعطاف پذیرتر باشید بهتر است. ممکن است عزیزان با مشکلات مالی روبرو شوند.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت سه سکه

مرداد ماهی، پول دریافتی امروز خوب است و حجم کار شما نیز همینطور خواهد بود. شما با طرز کار، استاندارد و کیفیت کار ارزیابی می شوید. پتانسیل خلاق بهترین است. ممکن است در خانواده تمدید شود یا مهمان بیاید. افزایش نیازهای داخلی می تواند بر کیفیت کار شما تأثیر بگذارد. مدیریت زمان می تواند شما را در همه زمینه ها تعادل ایجاد کند. آن دسته از افراد بیکار می توانند این شغل را پیدا کنند. منبع درآمد جدیدی می تواند برای برخی ایجاد شود.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

شهریور ماهی عزیز، ممکن است امروز احساس کنید تحت فشار هستید، زیرا همه چیز آنطور که می خواهید پیش نمی رود. ممکن است در معاملات مالی با ضرر مواجه شوید. پروژه هایی که اخیرا شروع کرده اید ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند. نیروهای نامطلوبی وجود دارند که می توانند شما را از اهدافتان منحرف کنند. مراقب عناصر ناسالم، دزدها، کفش های کتانی و رقبای خود و آن دسته از دوستانی باشید که دوستان واقعی نیستند. آنها ممکن است شما را شگفت زده کنند.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هیروفانت

مهرماهی عزیز، معنویت شما امروز شما را راهنمایی می کند و قدرت زیادی برای شما دارد. سنت های خانوادگی، مذهب اکنون برای شما مهم است. شما باید یک برنامه را دنبال کنید یا به جای پیروی از سنت خود، از یک سنت پیروی کنید. ممکن است احساس کنید مجبور هستید به نوعی گروه یا موسسه بپیوندید. دعاهای جامعه، طرح های رفاهی، سازمان های غیردولتی توجه شما را جلب می کند. همذات پنداری با گروه و طرز فکر برای شما مفید خواهد بود. انرژی و مهارت های خود را در جستجوی دانش به کار ببرید.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت پادشاه چوبدست

آبان ماهی عزیز؛ یک روز عالی، پر از وعده‌هایی که می‌توان گفت!!! امیال و انگیزه‌های ناگهانی اکنون رایج هستند. افتتاحیه های جدید، به خصوص در محل کار، اگر در کسب و کار پروژه های جدید باید به شدت دنبال شوند، اما اقدامات تکانشی انجام ندهید. مرحله جدیدی از زندگی شما در حال حاضر در راه است، تصمیمات مهمی باید گرفته شود، زیرا می توانید به طرز ماهرانه ای در به نفع ارشد / رئیس خود موفق شوید. کسانی که برای هر آزمون دولتی حاضر می شوند به احتمال زیاد موفق می شوند.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت دو شمشیر

آذر ماهی عزیز، برای شما دشوار است که بهترین را انتخاب کنید، اگر در چنین موقعیتی گیر کرده اید از یک دوست مشاوره بگیرید. شما نباید مسئولیت های خود را نادیده بگیرید. این احتمال وجود دارد که روز خود را صرف برنامه ریزی بدون دستیابی به تصمیم نهایی کنید. یک رویکرد جدی نسبت به کار ضروری است. کار بر روی پروژه ها با یک شریک یا همکار امروز چالش برانگیز خواهد بود. انگیزه های شخصی را در کار خود وارد نکنید. شما باید مراقب فعالیت های دیگران باشید.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت برج

دی ماهی عزیز، اکنون زمان آن است که از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید و عملکرد خود را بهبود بخشید. پایه ای محکم بسازید، شروع خوب نیمه تمام است. اگر نمی خواهید با اعصاب از بین رفته رئیس روبرو شوید، کار خود را از قبل تکمیل کنید. این بهترین زمان برای روابط عاشقانه نیست. همچنین کسانی که متاهل هستند ممکن است با همسر خود با مشکلاتی روبرو شوند زیرا شرایطی وجود دارد که باعث ایجاد اصطکاک می شود. برخی از شما ممکن است با خطر جدایی یا طلاق روبرو شوید.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ماه

بهمن ماهی عزیز، سلامت مادر یا خواهر ممکن است نگران کننده باشد. احساس تنهایی، پشیمانی و تنش می کنید. ممکن است از دست دادن و دشواری، فداکاری و روابط شکسته وجود داشته باشد. درک کنید که چگونه درد می تواند به رشد شما کمک کند. اگر کسی به شما خیانت کرده است و شما فکر نمی کنید که هرگز می توانید دوباره عاشق شوید، این باور را به چالش بکشید. با این حال، درد از دست دادن چیزی که زمانی برایتان ارزش قائل بودید، ضروری است تا شما را برای تجربه ای رضایت بخش تر در آینده آماده کند.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت سه جام

اسفند ماهی عزیز، شما در حال و هوای مهمانی هستید. فانتزی ها، جاذبه ها و رویاهای غیرمعمول می توانند روز شما را مشخص کنند. شما در حال و هوای جشن، تفریح ​​هستید و می توانید برای رویدادهای اجتماعی کمی مرخصی بگیرید. احتمالاً با نیاز به ترسیم مرزهایی با دوستان و خواسته های دیگران روبرو خواهید شد. به عملکرد و جزئیات دقت کنید. شما ممکن است تمایل داشته باشید که جنبه خلاق طبیعت خود را در حالی که مشغول معاشرت و نوازش خود هستید بیابید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی