شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت فردا دوشنبه 5 شهریور ماه 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا دوشنبه 5 شهریور ماه 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا پنجمین روز از شهریور ماه سال 1403 براساس ماه تولدتان را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک روش پیش‌بینی و شناخت خود است که با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود. این کارت‌های فال تاروت  شامل تصاویری هستند که هر یک نماد خاصی دارند و به تفسیر مسائل مختلف زندگی فرد کمک می‌کنند. درفال تاروت، فرد با انتخاب کارت‌ها، می‌تواند به درک عمیق‌تری از وضعیت فعلی خود، چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو برسد. فال تاروت به عنوان یک ابزار برای خودآگاهی و تصمیم‌گیری‌های بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت جهان

فروردینی ماهی جان، می توان یک روز شگفت انگیز برای برآورده شدن آرزوها و بالاترین دستاوردها داشت. امروز دوره ای است که فرصت های جدیدی در افق است. سرنوشت به نفع شما کار می کند و دری جدید باز خواهد شد. برای تجربه های جدید در زندگی آماده شوید. همچنین ممکن است ارتباط با افرادی از سرزمین های دور ایجاد شود یا سفری به خارج از کشور انجام شود. دانش آموزانی که مشتاق تحصیل در خارج از کشور هستند ممکن است در نهایت به اهداف خود برسند.

 متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت جادوگر

اردیبهشت ماهی، همخوانی هوشمندانه نوجوان شما در محل کار یا همسر ممکن است قلب شما را به دست آورد. تخیل شما می تواند بیش از حد به کار خود ادامه دهد و شما معتقدید هر چیزی که به شما ارائه می شود درست است. ترندهای شیک و جذاب ممکن است امروز شما را مجذوب خود کند. برخی از تبلیغات چشم نواز و جذاب مانند جادو عمل می کنند و شما وسوسه می شوید که پول خرج کنید. کسانی که در فروش و بازاریابی هستند خوب عمل می کنند، کسانی که در موقعیت های بالا هستند در انجام کار توسط جوانان با درایت خواهند بود.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت پنج جام

خرداد ماهی عزیز، رابطه عاشقانه ای که در آن قرار دارید ممکن است به تازگی به پایان رسیده باشد یا ممکن است روند پایان آن آغاز شود. شما احساس افسردگی و انزوا می کنید، شریک زندگی تان که دوستش دارید شما را رها کرده است یا ممکن است شرایط جدایی در خانواده وجود داشته باشد. مسائل حرفه ای نیز به توجه شما نیاز دارد. به خودتان زمان و مکان بدهید. اکنون زمان شروع کار یا رابطه جدید نیست. اگر برنامه ای دارید آن را برای بعضی مواقع به تعویق بیندازید.

 متولدین تیر

کارت تاروت: کارت چهار سکه

تیرماهی جان، ممکن است امروز به عنوان خسیس تگ شوید. پیگیری پیشنهادات تخفیف و کاهش مصرف انرژی به طرق مختلف روی کارت است. شما تصمیم گرفته اید که برای صرفه جویی در هزینه، کنترل غذا خوردن، بیرون رفتن برای فیلم و خرید ناگهانی را به دست بگیرید. اما در مسائل قلبی باید ذهنی باز داشته باشید و احساسات خود را به شریک زندگی خود بیان کنید. شکاف ارتباطی می تواند بین شما فاصله ایجاد کند.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

مرداد ماهی عزیز، بلاتکلیفی، سردرگمی ها می توانند روز شما را مشخص کنند. ممکن است بین دو انتخاب گیر کرده باشید. مداخله شخص ثالث در روابط می تواند شرایط را بدتر کند سعی کنید به تنهایی مشکلات را مدیریت کنید. اگر مجرد هستید و به دنبال شریک زندگی هستید، این زمان برای نتیجه گیری در انتخاب نیست. به نظر می رسد همه اتحادها کامل هستند، ممکن است انتخاب اشتباهی داشته باشید. می توانید در زمان آینده مطابقت بهتری پیدا کنید.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست

شهریور ماهی عزیز، ممکن است در سازماندهی یک مراسم فرخنده مانند گرم شدن خانه، افتتاح یک سرمایه گذاری جدید، شرکت در مهمانان مهم یا فقط جشن سالگرد ازدواج خود مشغول شوید. محیط خانه مثبت است، شادی و رضایت احساس خواهد شد. روز خوبی برای سرمایه گذاری در ملک یا سود بلند مدت است. زوج های متاهل از سعادت زناشویی لذت خواهند برد. احساس موفقیت احساس خواهد شد.

 متولدین مهر

کارت تاروت: کارت سه چوبدست

مهرماهی عزیز، وقت آن است که بزرگ فکر کنیم. فرصت های زیادی برای گسترش افق های خود از طریق مطالعه، سفر، کسب و کار و یادگیری پیدا می کنید. شما باید از فرصت هایی که در حال حاضر برای شما وجود دارد آگاه تر شوید، زیرا ممکن است بیشتر از آن چیزی باشد که شما از آن آگاه هستید، تا به بهترین شکل ممکن آنها را ببینید و از آنها استفاده کنید. شما باید تمرکز کنید، همکاری کنید و ذهن باز بمانید. کار گروهی یا شرکتی امروز رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت ملکه جام

آبان ماهی عزیز، عقرب ها احساس عاطفی دارند اما در قلب قوی هستند. شما با قلب و روح از شریک زندگی خود حمایت می کنید. شما امروز در حال پرورش، مراقبت و خانه ساز کامل هستید، چه مرد و چه زن، علاقه شما به راحت کردن خانه در کار است. شما امروز نسبت به چیزهای خود بسیار مالکیت دارید. تقدیم هدیه یا برآورده کردن آرزوی گرامی همسرتان روی کارت است. خانم ها ممکن است به دلیل برخی از مشکلات زنان احساس ضعف کنند.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

آذر ماهی جان، ممکن است امروز یک رقابت گلو بریده وجود داشته باشد. شما باید با ارائه یک دیدگاه عینی پیشقدم شوید. شما در موقعیت خوبی هستید که می توانید موقعیت خود را در منظر درست قضاوت کنید. این روز برای تصمیم گیری های مهم در مورد خانواده و شغل مناسب است. مردم ممکن است تحت تخصص و صلاحیت شما به دنبال راهنمایی شما باشند زیرا عزم سختگیرانه و نگرش سلطه جویانه شما پایه و اساس محکمی را ایجاد می کند.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت شش سکه

دی ماهی عزیز، تمرکز روی پول یا مالی روز شما را رقم خواهد زد. یک دوست حتی ممکن است وام قابل توجهی را درخواست کند. شما ممکن است به عزیزتان از لحاظ مالی و عاطفی کمک کنید. شما نسبت به نیاز دیگران حساس هستید. با اعضای خانواده ارتباط برقرار کنید و از نگرانی آنها مطلع شوید. حس سنت شما مانع از امتحان چیزهای جدید خواهد شد. این زمان بسیار خوبی برای همکاری است. رابطه با اعضای خانواده هموار خواهد بود. 

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت شش چوبدست

بهمن ماهی عزیز، برنده شدن در موقعیت های عجیب و غریب به شما شجاعت می دهد. شادی و جشن امروز دیده می شود. این می تواند موفقیت در جبهه علمی باشد. شما مردم نشانی از خود خواهید گذاشت. در محل کار موقعیت شما امن است. مردم به پتانسیل شما پی خواهند برد و از کار شما قدردانی خواهند کرد. ناگهان ایده ها و نظرات شما مورد استقبال و قدردانی قرار خواهد گرفت. کسانی که در سیاست هستند و در انتخابات شرکت می کنند، پیروزی قطعی است. انرژی و نشاط شما بهترین خواهد بود.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت پاپ بانو (راهبه اعظم)

اسفند ماهی عزیز، امروز آرام هستید و کارهایتان را بی سر و صدا انجام می دهید. صبر و ارتباط الهی شما بزرگترین قدرت شماست. با احساسات درونی و قدرت شهودی خود، موقعیت را ارزیابی می کنید، اما واکنشی نشان نمی دهید. برنامه ها و افکار شما محدود به شماست. شما دوست ندارید احساسات خود را با کسی در میان بگذارید. شما ممکن است در مورد امور پنهانی، چه شخصی یا حرفه ای، تسلط داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی