شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت فردا سه شنبه 6 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا سه شنبه 6 شهریور 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت سه شنبه ششمین روز از شهریور ماه سال 1403 را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک روش پیشگویی است که از کارت‌های مخصوصی به نام تاروت برای تفسیر نمادها و پیام‌ها استفاده می‌شود. کارت‌های فال تاروت شامل تصاویری هستند که هر یک معنای خاصی دارند و می‌توانند بینش‌هایی درباره وضعیت کنونی و آینده فرد ارائه دهند. فال تاروت اغلب به عنوان ابزاری برای خودشناسی و درک عمیق‌تر از مسائل زندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد برای راهنمایی در تصمیم‌گیری‌ها و حل مشکلات شخصی به فال تاروت روی می‌آورند.

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

فروردینی ماهی جان، در حالی که اغلب دوست دارید فکر کنید که روی چیزها تمرکز نمی کنید، اخیراً ثابت می کنید که اشتباه می کنید. مغز شما روی چیزی گیر کرده است و به سختی می توانید رها کنید. امروز بالاخره با چیزی که آنقدر محکم در آغوش گرفته‌اید خداحافظی کنید، مخصوصاً اگر هیچ سودی برای شما نداشته باشد. 

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت امپراطور

اردیبهشت ماهی، از گرفتن مسئولیت امروز نترسید. اگر فکر می‌کنید می‌توانید از عهده این نقش برآیید، به هر طریقی اوضاع را کنترل کنید. فقط مطمئن شوید که جنبه پرورش دهنده رهبری خوب را نیز شامل می‌شوید و خیلی به زیبایی‌شناسی «راه من یا بزرگراه» متمایل نشوید.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت سه چوبدست

خرداد ماهی عزیز، در حالی که شما در تمرکز بر زمان حال به جای گذشته خوب هستید، آینده شما اغلب نادیده گرفته می شود. زندگی در لحظه عالی است، اما اگر بیش از حد این کار را انجام دهید، ممکن است هرگز به رویاهای خود نرسید. امروز تمرکز خود را روی آنچه در آینده نزدیک و دور می خواهید شروع کنید.

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت جهان

تیرماهی جان، وقت آن است که کاری را که شروع کرده اید به پایان برسانید. احتمالاً یک کار یا پروژه ای وجود دارد که برای مدتی در لیست شما قرار دارد و می تواند تنها در یک روز تکمیل شود. اکنون فرصت شماست! نه تنها در نهایت آن را از لیست خود بررسی می کنید، بلکه با دانستن اینکه انجام شده است، احساس شگفت انگیزی خواهید داشت.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت عدالت

مرداد ماهی، امروز یک چیز کوچک به نام "پیامدها" را فراموش نکنید. مراقب تصمیماتی باشید که ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. در حالی که ممکن است در حال حاضر کاری بتوانید انجام دهید که به شما کمک زیادی کند، اگر به هزینه شخص دیگری تمام می شود، آن مسیر را انتخاب نکنید.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت هشت شمشیر

شهریور ماهی عزیز، وقتی همه چیز اشتباه می‌شود، سرزنش دیگران آسان است، اما در اعماق خود می‌دانید که چه زمانی باید مسئولیت بیشتری را به عهده بگیرید. امروز، قدرت را به دیگران منتقل نکنید. شما کنترل بیشتری بر زندگی و مسیری که طی می کند نسبت به آنچه که در حال حاضر برای آن اعتبار دارید، دارید.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت مرگ

مهرماهی عزیز، نگران نباشید؛ این یک فال بد نیست در عوض، این کارت فقط نشان می دهد که شما در حال گذار در زندگی هستید. تغییر همیشه اتفاق می‌افتد و تغییراتی که اکنون تجربه می‌کنید مسیر زندگی شما را تغییر می‌دهند. امروز، کمی افسار را رها کنید و برای چیزی که در راه است هیجان زده شوید.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت نوباوه جام

آبان ماهی ها، امروز قلبت را باز بگذار اگر مایلید نسبت به دنیای اطرافتان حساس باشید و امیدوار باشید، ممکن است شگفتی های خوشحال کننده ای در راه شما باشد. فقط مطمئن شوید که اجازه ندهید بدبینی شما رخ دهد وگرنه ممکن است هرگز متوجه این فرصت های جالب نشوید.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت هفت جام

آذر ماهی جان، امروز کمی احساس بی هدفی می کنید؟ در حالی که ممکن است کسالت در شما وجود داشته باشد، اما می تواند چیزی عمیق تر باشد، مانند از دست دادن هدف. امروز مدتی را به بررسی خود اختصاص دهید. آیا به سمت زندگی ای که می خواهید حرکت می کنید یا زندگی که در گذشته می خواستید؟ آیا این هنوز هم شما را خوشحال می کند یا همه چیز تغییر کرده است؟

متولدین دی

کارت تاروت: کارت برج

دی ماهی عزیز ؛ چیزی در زیر سطح آب در حال جوشیدن است و زمانی که بالاخره آن را بفهمید، دنیای شما را تکان خواهد داد. شاید چیزی که همیشه به درستی آن اعتقاد داشتید آنطور که فکر می کردید نیست. گذر از این کار سخت خواهد بود، اما به یاد داشته باشید که شما می توانید هر چیزی را تحمل کنید.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت یک سکه

بهمن ماهی عزیز، این روز عالی برای نشان دادن رویاهای خود است - به خصوص وقتی صحبت از پول و شغل شما می شود. آیا موقعیتی برای باز شدن وجود دارد؟ یا شاید در مورد حرفه ای در زمینه ای کاملاً متفاوت شنیده باشید و احساس شجاعت می کنید. این زمان برای تحقق آن است، بنابراین جهش کنید.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

اسفند ماهی های عزیز، آیا سرسختانه به یک عقیده پایبند هستید، حتی زمانی که در اعماق خود می دانید که مغرضانه هستید؟ وقت آن رسیده است که این چنگال را شل کنید و شروع به دیدن چیزها از طرف دیگر کنید. این دیدگاه جدید می تواند نحوه تعامل شما با جهان را کاملاً تغییر دهد. یا، حداقل، درک بیشتری خواهید داشت. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی