شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا شنبه 10 شهریور ماه 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد فردا شنبه 10 شهریور ماه 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال ابجد فردا شنبه 10 شهریور ماه سال 1403 بر اساس مام تولدتان را بخوانید..

به گزارش شمانیوز :فال ابجد یکی از روش‌های قدیمی پیش‌بینی آینده و کشف اسرار است که بر اساس حروف ابجد پایه‌گذاری شده است.در فال ابجد، هر حرف از نام فرد و نام مادرش به حروف ابجد تبدیل و سپس با اجرای محاسبات خاص تفاسیر به دست می‌آید.فال ابجد  در فرهنگ‌های مختلف، به ویژه در کشورهای خاورمیانه و جهان اسلام، بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.اعتقاد بر این است که فال ابجد می‌تواند اطلاعاتی درباره شخصیت، سرنوشت و امور مختلف زندگی فرد ارائه دهد.

متولدین فروردین

ابجد فال شما: د ج ج

تعبیر: از مشکلات خلاصی می یابید و زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. خبری به دستتان میرسد که ممکن است از جانب یکی از دوستان نزدیکتان باشد اما نباید این قضیه موجب شود تا امیدتان را به خداوند از دست بدهید. سعی کنید تا همواره به دنبال کسب روزی حلال باشید و از دوستان ناموافق دوری کنید تا سعادتمند خوشبخت شوید. ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای آن مهیا نیست، بهتر است این ایده را یادداشت کنید تا در زمان مناسب عملی اش کنید. شخصی شادی اش را به شادی شما گره زده، حواستان به دلش باشد. پیشنهادی را رد می کنید که به نفعتان است. به کسی که خبر خوبی برایتان می آورد، مژدگانی می دهید.

متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: اقبال نیکی در انتظارتان است و به هر آنچه که در آرزویش هستید می‌رسید اما در صورتی که از مسیر خود منحرف نشوید و به سخنان بزرگتر هایتان توجه نشان دهید. به زودی مالی به دستتان میرسد که شما را از فقر اقتصادی نجات می دهد پس کنید تا آن را پس انداز کنید. در نمازهای تان کاهلی نکنید و همواره برای هر چیزی از خداوند طلب یاری و مدد کنید. یک گفتمان طولانی شما را خسته کرده، اما گره از مشکلتان باز می کند. این روزها به هر کاری دست بزنید، مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، اما اجازه ندهید این مسائل ناامیدتان کند. از عزیزی توقعی دارید که منطقی نیست، بهتر است توقع خود را تعدیل کنید، وگرنه ایجاد دلخوری می کنید.

 متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: به جاه و منزلت می‌رسید و آنقدر ارج و قرب می‌یابید که همگان بر شما رشک می برند. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز کنید هم اکنون دست نگاه دارید که دشمنان در کمینتان هستند. ممکن است فردی پشت سرتان بدگویی هایی انجام دهد اما باید صبور باشید و در مقابلش ایستادگی کنید تا گزندی به شما نرسد. در مورد مسئله ای عاطفی از خواسته تان کوتاه نیایید، وگرنه مجبور می شوید پشت سر هم از خواسته هایتان بگذرید. در محیط کار برای گفتن حرفی بهتر است خودتان را جای شنونده بگذارید و او را درک کنید تا روش درستی برای ادای حرفتان پیدا کنید. یک اتفاق کوچک باعث می شود از کارها و برنامه هایتان عقب بیفتید.

متولدین تیر

ابجد فال شما: آ آ ب

تعبیر: از رنج و اندوه خلاصی می یابید و بالاخره رنگ سلامتی و خوشی را خواهید دید. در این نیتی که دارید هیچ خیری برای تان نیست پس از آن صرف نظر کنید تا خدایی نکرده آسیبی به شما نرسد. دست به کارهایی می‌زنید که از انجام شان پشیمان می‌شوید و برای این که دوباره راه تان را بیابید باید از خداوند طلب کمک و مغفرت کنید. قول داده اید که سر وقت کاری را تحویل دهید، حواستان باشد، زیر این قول نزنید. برای مشاوره به سراغ گروهی رفته اید که سر رشته ای در این امر ندارند و بدون اطلاع و غلط شما را راهنمایی می کنند. از آنها دوری کنید و سعی کنید شخصی دنیا دیده و قابل اطمینان را طرف مشورت قرار دهید. هنوز فرصت جبران دارید.

متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب ج آ

تعبیر: مقصود نیکی ندارید و اگر اقدام به آن کنید متاسفانه رنج و اندوه فراوانی به شما خواهد رسید. فردی سعی دارد تا شما را از راه به در کند و مشکلاتی برایتان پدید بیاورد بهتر است که به حرفهایش گوش فرا ندهید و در راه خودتان بمانید. نماز و قران بیشتر بخوانید تا از مسیر درست منحرف نشوید. به زودی وصلتی در پیش دارید که سعادت و خوشبختی فراوانی را نصیبتان خواهد کرد مبارک است انشاالله. گذر از یک مرحله به روحتان فشار زیادی وارد می کند، اما شما باید این درس را یاد بگیرید و امروز بهتر از فرداست. حواستان باشد که کجا بی دلیل دارید لجبازی می کنید. با منطق بر احساستان مسلط شوید و حرفهایی که به شما زده می شود، درست بررسی کنید. پیشنهاد جدید برای شما خوب است.

  متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: بخت و اقبال نیکی دارید و به آرزوهایتان خواهید رسید. اگر از نبود چیزی در زندگیتان ناراحت و غمگین هستید به زودی آن را خواهید یافت و عشق و زیبایی وارد زندگیتان خواهد شد. ممکن است شخصی برایتان دامی پهن کند فریبش را نخورید و اجازه ندهید تا در قلبتان نفوذ کند توکلتان بر خداوند باشد تا سعادت مند شوید. شخصی با خودش برایتان خبرهای خوبی می آورد. یأس و ناامیدی را از خود دور کنید. از گفتن حرفی یا انجام کاری می ترسید، بر خودتان مسلط باشید و این کار را انجام دهید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا به خودتان آسیب نزنید. با ایراد گرفتن های مدام، شخصی در اطرافتان را کلافه و مجبور به دروغگویی می کنید.

 متولدین مهر

ابجد فال شما: ب د د

تعبیر: در کارتان هیچگاه عجله نداشته باشید سعی کنید؛ صبورانه به تمام کارهای زندگیتان رسیدگی کنید تا بتوانید به مقامات بالا و آرامش خودتان را برسانید در زندگی شخصی می خواهد به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند بهتر است؛ حواستان را جمع کنید تا به نابودی و شکست مواجه نشوید. سعی کنید به جای غم دیگران را خوردن با رفتار صحیح کمک شان کنید تا این غم را از دل بیرون کنند. شاد باشید و خوشحالی تان را با دیگران تقسیم کنید. صبر و تحملتان را بالا ببرید تا از دست دیگران به سرعت ناراحت و دلگیر نشوید. از دوستی ریاکار در رنج و عذابید، بحث نکنید، از او فاصله بگیرید.

متولدین آبان

ابجد فال شما: د ج آ

تعبیر: استرس و اضطراب را از خود دور کنید طالعتان باشما یار است و شما را به هدف و خواسته های قلبی تان میرساند سعی کنید؛ در زندگی انرژیهای منفی را از خود دور کنید تا به سربلندی و مقامات بالا خودتان را برسانید و زندگیتان را به خوبی بسازید. با غمی که دلتان را می سوزاند کنار بیایید و دائم مرورش نکنید. در مورد مسئله ای کاری شما تا به حال بسیار مراقب بوده اید تا همان کاری را انجام دهید که از شما انتظار می رود اما اکنون زمان آن فرا رسیده تا نظر واقعی خودتان را بیان کنید و زیر بار حرف زور نروید، کوتاه آمدن اندازه دارد.

متولدین آذر

ابجد فال شما: ج د ب

تعبیر: روزگار بر وفق مراد شما به زودی زندگی تان سر و سامان می گیرد و شما به خواسته ها و آرزوهای قلبی تان خواهید رسید،، اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید هر چه زودتر به انجام برسانید که برایتان موفقیت و سربلندی را در آینده به وجود می آورد. بلایی از بیخ گوشتان می گذرد، صدقه بدهید. با شخصی در اطرافتان که نظرش با نظر شما یکی نیست این همه نجنگید، بی فایده است او تا تجربه نکند شما را درک نمی کند، با این روش فقط از هم دلخور می شوید. یک پیشنهاد ساده، راه زندگی تان را عوض خواهد کرد و جان تازه ای به شما می بخشد.

 متولدین دی 

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: دست از دروغ گفتن های بیهوده بردارید که مشکلات بزرگی در آینده برایتان به وجود می آورد و شما را به نابودی و شکست در آینده مواجه می کند،، بهتر است؛ حواستان را جمع کنید تا گول ظاهر اطرافیان خود را در زندگی نخورید و مشکلات بزرگی در زندگی برایتان ایجاد نشود. در مورد مسئله ای فکر می کنید بازنده ماجرا شما هستید درحالی که اشتباه می کنید، این روزها شما سختی می کشید اما نهایتا برنده شما هستید. انجام کاری را فراموش می کنید که کمی به دردسرتان می اندازد، به نظم و انضباط‌تان بیشتر اهمیت بدهید این دفعه اول نیست که تاوان بی نظمی را می دهید.

 متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج آ ب

تعبیر: خیر و برکت در زندگی شما سرازیر می شود به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و شادی و خوشبختی در زندگی برایتان به وجود می آید اگر گمشده ای دارید به زودی پیدایش می کنید و موفقیت و سربلندی را در زندگی بدست میآورید که شادی را برایتان ایجاد میکند‌. آماده رویارویی با مسائلی تازه باشید. راز دلتان را در گاوصندوق قلب خودتان حفظ کنید. مبلغی به دستتان می رسد و اوضاعتان بهتر می شود. این روزها از حرفی که به شخصی زده اید خشنود هستید. در مورد موضوعی کاری کمی سرسخت تر برخورد کنید. این روزها تنهایی تان را بیشتر دوست دارید و با کسی نمی جوشید.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر: طالعت خوب نیست. با مشکلات بزرگ در زندگی خود روبرو خواهید شد شخصی در زندگی به شما حسادت می کند و می خواهد برای تان مشکلات بسیار زیادی در آینده به وجود بیاورد،، بهتر است؛ حواستان را جمع کنید تا به نابودی و شکست در زندگی خود مواجه نشوید. هر قدر از خوشبختی نصیب برده اید، همان قدر دیگران را نیز در این خوشبختی شریک کنید. برای اطرافیانتان دوست خوبی هستید و این روزها به موقع به داد یکی از دوستانتان خواهید رسید. در مورد پیشنهادی خیلی دقیق شده اید و تا مو را از ماست بیرون نکشید راحت نمی شوید. روزهای مهمی پیش رو دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی