شمانیوز
شما نیوز

شقایق دهقان

تغییر چهره خانم شیرزاد ساختمان پزشکان بعد از 13 سال / شقایق دهقان از زمین تا آسمون تغییر کرده

تغییر چهره خانم شیرزاد ساختمان پزشکان بعد از 13 سال / شقایق دهقان از زمین تا آسمون تغییر کرده

شقایق دهقان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است که تصاویری جدید از خودش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش شمانیوز : تصاویری جدید از شقایق دهقان در فضای مجازی دست به دست  می چرخد. این تصاویر جدید شقایق دهقان مورد توجه مخاطبین قرار گرفته و واکنش هایی در پی داشته است .شقایق دهقان بازیگر مشهور و محبوب و مشهور سینما و تلویزیون است. شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی،بازیگر و نویسنده ایرانی بوده است.نقش شقایق دهقان در سریال ساختمان پزشکان یکی از به یاد ماندنی ترین نقش  می باشد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 4 اسفند 1357 در آلمان متولد شد. او همسر سابق مهراب قاسمخانی نویسنده کشورمان است.شقایق دهقان، زاده ی ۴ اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان می باشد وی سه ماه بعد از تولدش هم زمان با اینکه تحصیلات پدرش تمام شد به همراه خانواده به ایران برگشتند. 

شقایق دهقان

مدرک دیپلم شقایق دهقان، ریاضی است و با این که در رشته ادبیات نمایشی و رشته نمایش دانشگاه آزاد، سه مرتبه قبول شده است اما تاکنون بخاطر مشغله کاری اش به دانشگاه نرفته و ادامه تحصیل نداده است.

شقایق دهقان، بیشتر در سریال های نود شبیِ مهران مدیری فعالیت داشته است. وی در سال ۱۳۹۰ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در نقش« خانم شیرزاد» به شهرت رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی