شمانیوز
شما نیوز

فال ابجد

فال ابجد فردا جمعه 13 مهر ماه 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد فردا جمعه 13 مهر ماه 1403 را اینجا بخوانید

فال ابجد یک نوع طالعی بینی و پیش گویی سرنوشت است. در ادامه فال ابجد فردا جمعه 13 مهر ماه را بخوانید.

 به گزارش شمانیوز :فال ابجد یک نوع طالع بینی است. فال ابجد قدمت دیرینه ای دارد. فال ابجد با استفاده زا حروف الفبا انجام میشود. فال ابجد طرفداران زیادی دارد. فال ابجد این روزها رایج شده است. 

 متولدین فروردین

ابجد فال شما: د ج د

تعبیر: شخصی از راه دور به دیدارتان می‌آید که می‌خواهد موفقیت و سربلندی را در آینده برایتان به وجود بیاورد،، و شما را به هدف و خواسته های قلبی تان نزدیک کند و زندگیتان را به طور مرتب و منظم بسازد،، سعی کنید؛ نگرانی به خود راه ندهید و به سوی هدف های خود راهی شوید. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر می خواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند، بهتر است در کارشان دخالت نکنید. یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هر چه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست به هم تان می ریزد.

 متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ج د آ

تعبیر: عده بسیار زیادی هستند که می خواهند به شما صدمات بسیار زیادی وارد کننده به زندگی شما حسادت های فراوانی خواهند کرد،، بهتر است مراقب خود باشید و در کارهایتان با احتیاط بیشتری عمل کنید،، تا به درد سر های فراوانی مواجه نشوید سعی کنید؛ خودتان را از اطرافیان برای چند مدتی دور نگه دارید. در رابطه عاطفی تان قدر و جایگاه تان را بشناسید، شخصی با حضورش به زندگی تان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید، بهتر است اول با خودتان و طرف مقابل تان صادق باشید و خواسته تان را به طور صریح بیان کنید. برای انجام کاری مجبور به گرفتن کمک مالی از دیگران هستید.

متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: اگر بیمار هستید به زودی از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی در زندگی تقدیمتان خواهد شد،، سعی کنید؛ در زندگی برای خود صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید،، و شادی و سلامتی را در آینده نزدیک به دست بیاورید. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید خلاف میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کاری ندارید، موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

 متولدین تیر

ابجد فال شما: د ج د

تعبیر: طالع خوبی دارید. راهی سفره خوش آب و هوا خواهید شد که موفقیت و سربلندی را تقدیمتان می کند،، باعث می‌شود حال و هوایتان تغییر کند و احساس خوشایندی در وجودتان به وجود بیاید،، سعی کنید؛ در زندگی هیچگاه بدگویی دیگران را نکنید و دست به کارهای ناصوابی نزنید. در مورد مسائل عاشقانه و عاطفی شرط بندی نکنید، هیچ کس قابل پیش بینی نیست. شنیدن یک خبر می تواند روی تصمیم گیری مالی تان اثر بگذارید. از دوستی هدیه ای خواهید گرفت که شما را به هم نزدیک تر می کند. برای رفتن به جایی و انجام کاری خیر از شما دعوت می شود، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

 متولدین مرداد

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی مال و اموال فراوانی نصیبتان می‌شود که زندگیتان را تغییرات اساسی میدهد و شما را شاد و خوشحال می‌کند،، از طرف شخصی کمک های بزرگی به شما خواهد شد بهتر است؛ نسبت به آن شخص در زندگیتان هیچگاه بی توجه نباشید که آینده‌تان را به تباهی کشیده خواهد شد. خودتان را برای تغییر آماده کنید. این تغییر می تواند به نفع تان باشد، به شرط آن که نسبت به آن به موقع و درست عمل کنید. در مورد یک مسئله عاطفی دائم گذشته را مرور و مقایسه نکنید. شرایط جدید شما با گذشته فرق می کند. شخصی از شما کمک مالی می خواهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

 متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج د ب

تعبیر: بخت و اقبال روشنی درپیش دارید. به زودی اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگی برایتان رخ خواهد داد ،،شخصی به شما پیشنهاد ازدواجی را می دهد که برای تان مبارک است و زندگیتان را به خوبی و خوشی می سازد شما را از غم و اندوه نجات می دهد و به آرامش می رساند. کسی که دائم از شما توقعات مختلف دارد، متوجه رفتارش کنید و از خواسته های خودتان با او صحبت کنید. زیر بار انجام کاری که بلد نیستید و سر رشته ای از ان ندارید نروید. عذر خواهی کنید تا به خودتان و دیگران بدهکار نشوید. در مورد مسئله ای اوضاع آن طور که پیش بینی کرده بودید پیش نخواهد رفت. دست پاچه نشوید

متولدین مهر

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر: اتفاقاتی رخ داده که بسیار پریشان خاطر هستید اما به خداوند پناه ببرید تا دلتان آرام شود. روزی فراوانی وارد زندگیتان می‌شود و ارث و میراث فراوانی به دستتان می‌رسد، سعی کنید تا با یافتن جاه و مقام از نخوت و غرور به دور باشید. اخبار مسرت بخشی به دستتان میرسد که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد. این روزها طرف مقابل تان خسته و تند مزاج است، باید با او آرامتر رفتار کنید. نرمی سنگ را آب می کند. در سایه تلاش و کوشش بی وقفه شما شرایط مالی و مادی تان رو به بهبودی است. با استفاده از این موقعیت دریچه ای به سوی آرامش و نشاط باز کنید. روزهای سختی تان را فراموش نکنید.

 متولدین آبان

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر: اقبالت نیک است و اگر در راه خداوند بمانید به زودی موفقیت‌های بسیاری نصیبتان خواهد شد شخصی سعی دارد تا شما را به راه بد بکشاند از او بر حذر باشید و اقدام به این کار نکنید. به زودی مشکلی که در زندگی دارید را برطرف خواهید کرد. انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده توام با سختی و دردسر است. گوشتان بدهکار حرف های حسودان و بداندیشان نباشد و نگرانی به دل راه ندهید، کار خودتان را بکنید. شما ذاتاً مهربان هستید دیگران را با زخم زبان و عصبانیت خود نرنجانید. چیزی که از دست داده اید به زودی بدست می آورید

 متولدین آذر

ابجد فال شما: آ آ ج

تعبیر: کینه و دشمنی را کنار بگذارید و سعی نکنید تا برای دیگران مشکل بیافرینید که در آخر خودتان ضربه خواهید خورد. فردی بلند قد با موهای تیره در زندگی‌تان وجود دارد که قصد فریب شما را دارد از او بر حذر باشید و از شرش به خداوند پناه ببرید. اگر در آرزوی رسیدن به چیزی هستید این امر تا ماه آینده برایتان اتفاق می‌افتد. در رابطه عاطفی تان طرف مقابل از شما دلخور است و شما به روی خودتان نمی آورید، اگر همین طور ادامه بدهید با مشکلات بزرگتری روبرو خواهید شد. یک خرید را بهتر است بیش از این عقب نیندازید. صداقتتان بهترین راه پیروزی شماست. شما در طلب چیزی یا کسی هستید که می خواهید بی رنج و زحمت بدست آورید.

 متولدین دی

ابجد فال شما: د د آ

تعبیر: بخت و اقبال خوبی در انتظارتان است و تمامی مشکلات زندگی خود را برطرف خواهید کرد. آرزویی در دل دارید که به زودی به آن دست خواهید یافت و سرمایه فراوانی به دست می آورید. ممکن است دعوا و مرافعه در پیش داشته باشید که سکوت بهترین کار میباشد. بهتر است حرفی که عمل کردن به آن برایتان سخت است جلوی دیگران راحت به زبان نیاورید. چشم به در بسته ای دوخته اید و غصه می خورید، کافیست سرتان را برگردانید در دیگری به روی شما باز است که بسیار برایتان پر منفعت است، روحی و مالی. با درخواست شما برای انجام کاری موافقت خواهد شد کمی صبر کنید.

متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج د د

تعبیر: مقصود خوبی ندارید و با اینکار لطمه فراوانی به خود خواهید زد پس از آن صرف نظر کنید. سرمایه ای به دستتان می‌رسد که میتواند شما را از گرفتاری نجات دهد اما ترجیح می‌دهید تا آن را به شخص دیگری ببخشید. در نمازهایتان کاهلی نکنید و همواره خدا را در نظر داشته باشید. حالا وقت ایستادگی است جا نزنید، حواستان به خودتان و خواسته تان باشد تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادتان باشد. در امر تحصیل یا کار به موفقیتی دست می یابید که حیرت سایرین را بر می انگیزد، به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مغرور بشوید، غرور بین شما و اطرافیان فاصله می اندازد.

 متولدین اسفند

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: مقصود خوبی دارید و مشکلات زندگیتان را برطرف خواهید کرد. گره ای در کارتان پدید می‌آید که شما را آشفته خاطر می‌کند اما شخصی کمکتان خواهد کرد تا آن را از سر راه بردارید. شخصی به تو عشق و علاقه فراوانی دارد و به زودی حسش را ابراز خواهد کرد. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، بیش از این بهای حضور اشتباهتان در یک رابطه را ندهید. در مورد مشکل کاری یا تحصیلی پیش آمده شما اشتباه می کنید، بپذیرید و تغییری در رفتارتان بدهید. جلو شخصی که تهدیدتان می کند بایستید، تاوانش هر چه باشد بهتر از هر روز مردن و زنده شدن است. بیماری که نگرانش هستید خوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی