شمانیوز
شما نیوز

تازه ترین اخبار از سریال «سرباز» + تصاویر

سریال تلویزیونی سرباز به نویسندگی و کارگردانی "هادی مقدم دوست" همچنان به فیلمبرداری خود ادامه می‌دهد و به تازگی "رویا تیموریان" به جمع بازیگران این اثر تلویزیونی پیوسته است.

تازه ترین اخبار از سریال «سرباز» + تصاویر

سریال تلویزیونی سرباز به نویسندگی و کارگردانی " هادی مقدم دوست " همچنان به فیلمبرداری خود ادامه می دهد و به تازگی " رویا تیموریان " به جمع بازیگران این اثر تلویزیونی پیوسته است.

 

این مجموعه مرداد ماه سال 97 در محله ستارخان تهران کلید خورد . طرح اولیه آن با عنوان " یادش بخیر پاییز " ثبت شد و در ادامه به " سرباز " تغییر نام داد .

 

هادی مقدم دوست کارگردانی آن را بر عهده دارد و نگارش فیلم نامه نیز توسط حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست که پیش از این سریال " وضعیت سفید " را به‌صورت مشترک نگارش کرده بودند ، نوشته شده است .

 

این سریال حکایت سرباز وظیفه ای به نام " یحیی " و همسرش " یلدا " و رفقای هم خدمتی اش است . در خلاصه داستان " سرباز " آمده است : در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع / شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع .

 

سریال تلویزیونی سرباز

 

" سرباز " در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شبکه سه سیما پخش می شود .

 

آرش مجیدی ، الیکا عبدالرزاقی ، جمال اجلالی ، اسماعیل محرابی ، علی هاشمی ، افسانه کمالی ، فرحناز منافی ظاهر ، جواد خواجوی ، مهتاب ثروتی و رویا تیموریان از بازیگران این مجموعه هستند .

 

سایر عوامل سریال « سرباز » عبارت اند از : دستیار کارگردان : سعید بیات ، مدیر برنامه‌ریزی : وحید کاشی ، مدیر تولید : حمید حاجی زاده ، مدیر تصویر برداری : محسن فلاحی ، صدابردار : علی عدالت دوست ، طراح صحنه و لباس : بابک پناهی ، طراح گریم : مرتضی کهزادی ، مدیر تدارکات : محمد علیمحمدی ، منشی صحنه : رضا بقایی ، عکاس : حسن هندی ، مشاور رسانه ای : نیکان نصاریان ، مجری طرح : موسسه فرهنگی هنری وصف صبا .

 

سریال تلویزیونی سرباز

 

مجموعه تلویزیونی « #سرباز » محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروی مسلح ( قرارگاه مهارت آموزی ) است .

 

سیل خوزستان داستان سریال « سرباز » را تغییر داد

 

سریال « سرباز » به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی راهی خوزستان شد .

 

در ادامه تصویربرداری سریال « سرباز » عوامل سازنده ۱۰ روزی است برای ضبط سکانس هایی مربوط به وقوع سیل در ایران به مناطق سیل زده استان خوزستان عزیمت کردند تا بخش هایی از این واقعه را به تصویر بکشند .

 

سریال تلویزیونی سرباز

 

با توجه به وقوع سیل در شهر های مختلف ایران فیلمنامه سریال « سرباز » نوشته حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست دچار تغییرات شد ، پیش از این قرار بود شخصیت های سریال به فراخور قصه به مناطق زلزله زده سفر کنند و بخشی هایی از قصه در جریان کمک رسانی به زلزله زدگان روایت شود اما با توجه به وقوع سیل در شهرهای مختلف ایران به منظور همدردی با مردم و در جهت به روز شدن هر چه بیشتر قصه ، سکانس های مربوط به مناطق زلزله زده به مناطق سیل زده تغییر پیدا کرده است .

 

روایت سریال « سرباز » در مناطق سیل زده تمام شد

 

 کار تصویر برداری سریال « سرباز » در مناطق سیل زده خوزستان به پایان رسید .

 

چندی پیش عوامل سریال « سرباز » به کارگردانی هادی مقدم‌دوست برای تصویر برداری بخش هایی از قصه این سریال و ضبط سکانس های مربوط به وقوع سیل در ایران راهی مناطق سیل زده استان خوزستان شدند .

 

سریال تلویزیونی سرباز

 

 پس از گذشت دو ماه ، تصویربرداری بخش های مورد نظر در این استان به پایان رسید .

 

با توجه به وقوع سیل در شهر‌های مختلف ایران فیلمنامه سریال « سرباز » دچار تغییرات شد و به منظور همدردی با مردم و در جهت به روز شدن هر چه بیشتر قصه، سکانس های مربوط به مناطق زلزله زده این فیلمنامه به مناطق سیل زده تغییر پیدا کرد.

 

ساخت سریال #سرباز به دلیل نبود بودجه کافی متوقف شد

 

 تولید سریال " #سرباز " به کارگردانی هادی مقدم‌دوست به دلیل نبود بودجه لازم و مشکلات مالی در نیمه های تولید متوقف شد .

 

سریال تلویزیونی سرباز

 

 سریال " #سرباز "  به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی پس از یک سال تصویربرداری در تهران ، شهرستان های این استان و همچنین شهرهای مختلف استان خوزستان ، خراسان و کشور عراق به دلیل نبود بودجه لازم و مشکلات مالی در نیمه های تولید متوقف شد .

 

 

منابع : خبرگزاری میزان ، خبرگزاری فارس ، خبرگزاری تسنیم ، خبرگزاری موج ، باشگاه خبرنگاران ، سینما سینما

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی