شمانیوز
شما نیوز

واکنش جواد شمقدری به افشاگری کارگردان فیلم «پایان‌ نامه»/ آقای کلاهداری! الان زمان گفتن این حرف‌ها نبود

رئیس اسبق سازمان سینمایی نسبت به اظهارات جدید کارگردان فیلم «پایان نامه» واکنش نشان داد.

واکنش جواد شمقدری به افشاگری کارگردان فیلم «پایان‌ نامه»/ آقای کلاهداری! الان زمان گفتن این حرف‌ها نبود

به گزارش شمانیوز وبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: فیلم سینمایی «پایان نامه» یکی از فیلم‌های جنجالی در زمان اکران خودش بود. در این فیلمِ سیاسی، برخی از اتفاقات و حواشی سال ۸۸ در قالب داستان به نمایش درآمده بود. پس از اکران این فیلم حواشی فراوانی برای اثر و عوامل آن به وجود آمد. حالا پس از گذشت حدود ۸ سال از اکران فیلم سینمایی «پایان نامه»، حامد کلاهداری از برخی واقعیت‌های تولید این اثر پرده برداشته است.

او در مصاحبه‌ای اینترنتی گفت: «بیش از ده سال است حرف‌هایی زده می‌شود که مرا هدف قرار داده و کوبیده اند، و تلاش شده تمام فرصت‌های کاری از من گرفته شود، حتی کاری را راه می‌اندازم و به نامردی جلوی کار را می‌گیرند، حتی برای کاری که برای پیش تولیدش هزینه شده است، وزارت ارشاد دوره‌ آقای حیدریان، ما را بازی داد. گفتند فیلم نامه خوب است، اما یکی دو جایش باید عوض بشود... آقایان سجادپور و شمقدری جز ضرر برایم نداشتند... آقای سجادپور و شمقدری در کمال بی رحمی مرا مجبور کردند شبانه، در حالی که اشک می‌ریختم نامه انصرافم از بخش مسابقه را بنویسم. کدام فیلم اولی راضی می‌شود فیلم اش را از بخش مسابقه فیلم سینمای ایران بیرون بکشد؟ ببینید چه فشاری آوردند.»

جواد شمقدری رئیس اسبق سازمان سینمایی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعا‌های حامد کلاهداری گفت: «ارزش ندارد در این زمینه صحبتی بکنم؛ اما واقعیت این است که جناح آن طرف و جریان فتنه، کارگردان و عوامل فیلم را به شدت اذیت کردند. این قسمت از صحبت‌های کارگردان درباره فشار‌های فراوان برخی افراد سیاسی به او درست است. عوامل این فیلم همگی مظلوم واقع شدند و حالا کارگردان پس از تحمل این فشار‌ها صحبتی کرده تا کمی رهایی یابد، اما شاید کمی برای گفتن این حرف‌ها دیر شده، زیرا که دوره فعلی نیز رو به پایان است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied