شمانیوز
شما نیوز

دکترمرتضی اکبری؛

جلب رضایت مشتریان با افزایش تسهیلات دهی بانک قرض الحسنه مهرایران

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان خراسان جنوبی بیان داشت: افزایش توان وام دهی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رضایتمندی مشتریان، مراجعین و متقاضیان را فراهم می کند.

جلب رضایت مشتریان با افزایش تسهیلات دهی بانک قرض الحسنه مهرایران

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در جریان بازدید از شعب استان خراسان جنوبی و در جمع همکاران گفت: مدیریت شعب استان خراسان جنوبی باتوجه به ظرفیت های موجود در بخش مشاغل خرد و به ویژه کشاورزی می تواند کمک شایانی را به افزایش رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

وی افزود: در این راستا، باتوجه به اینکه یکی از دغدغه های دولت محترم بحث اشتغال و کمک به معیشت خانواده ها است، این بانک با طرح های متنوع خود در بخش اشتغال و افزایش مبلغ تسهیلات قرض الحسنه این بستر را فراهم کرده است.

مرتضی اکبری ادامه داد: در سال جاری تلاش می کنیم با کمک سازمان ها و نهادهایی همچون بنیاد برکت، کمیته امداد حضرت امام (ره)، تشکل های تعاونی روستایی و غیره در بخش های مولد همچون کشاورزی و صنعت برای جوانان جویای کار اشتغال پایدار و باثبات ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: هرچند در شرایط کنونی، کار جذب منابع قرض الحسنه بسیار سخت و دشوار است اما با این حال تحقق اهداف ترسیمی یکی از برنامه های اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران به شمار می آید و برای دستیابی به آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: کارکنان این بانک با تمام توان خود و با انگیزه بسیار زیاد توانسته اند در این مدت ماموریت و نیت خیرخواهانه بانک را در میان مردم تبیین و آشکار کنند.

وی با اشاره به کسب دو موفقیت بین المللی در بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: کسب رتبه اول بانک های ایران و رتبه سوم موسسات کاملا اسلامی دنیا و همچنین دریافت جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام حاصل اقدامات موثر و موفق این بانک در جامعه است.

دکتر اکبری در بازدید از شعبه بیرجند نیز بیان داشت: باتوجه به ماهیت مردمی بودن این بانک و در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان لازم است برای تمامی آنان خدمات و امکانات بانکداری الکترونیک فعال شود تا از خدمات همراه بانک، اینترنت بانک و همچنین درخواست تسهیلات آنلاین استفاده بهینه نمایند.

وی افزود: کارکنان این بانک باید الگوی اخلاق اسلامی باشند تا یکی از جاذبه ها و دلایل رضایتمندی مشتریان رعایت اصول مشتری مداری و حفظ سجایای اخلاقی باشد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با مسئولیت های اجتماعی که بر عهده این بانک است نیز اظهارداشت: لازم است تا خیرین استان برای کمک به پوشش تسهیلاتی نیازمندان بیشتر، با تقویت سپرده گذاری در شعب، این بانک را در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود یاری نمایند.

وی اضافه کرد: جامعه هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران عموم مردم است و تلاش می کنیم تا خدمات و طرح های بانک را به نحوی معرفی نماییم که افراد توانمند نیز منابع خود را در شعب ما سپرده گذاری کنند.

در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها از عملکرد بانک در ۶ ماهه نخست سال تقدیر کرد و بیان داشت: همکاران باید برای تحقق اهداف بانک تلاش کنند و با انجام بازاریابی های هدفمند سهم بانک از بازارهای پولی و مالی استان را افزایش دهند.

مجید وکیل، مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت نیز اظهارداشت: عزم و همت کارکنان برای توسعه بانکداری قرض الحسنه کمک شایسته ای به اشتغالزایی و بهبود شرایط اقتصادی جامعه می کند.

تاریخ:۱۳۹۸/۰۶/۳۱

بازدید:۱۷۵

منبع:

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی