شمانیوز
شما نیوز

لیونل مسی

سد یخی مسی آب شد| لیونل مسی بالاخره به زبان انگلیسی حرف زد

اگرچه در تمام سال های گذشته لیونل مسی تنها به زبان اسپانیایی صحبت کرده است اما بازی در تیم اینترمیامی باعث شده زبان وی به انگلیسی هم باز شود.

سد یخی مسی آب شد| لیونل مسی بالاخره به زبان انگلیسی حرف زد

به گزارش شمانیوز، لیونل مسی در تاریخ 24 ژوئن 1987 در شهر روزاریو آرژانتین به دنیا آمد. لیونل مسی با 169 سانتی‌متر قد از اسطوره های فوتبال جهان است. لیونل مسی در پست‌های وینگر و مهاجم بازی می‌کند.لیونل مسی ازدواج کرده و دارای فرزند است. لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای خود تقریباً همیشه به زبان مادری خود یعنی اسپانیایی صحبت می‌کرد، اما برای برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌های جدیدش در اینترمیامی کمی از زبان انگلیسی نیز استفاده می‌کند. جولیان گرسل یکی از اولین هم‌تیمی‌های مسی در میامی بود که در مورد مهارت‌های زبان انگلیسی او صحبت کرد و در مصاحبه اخیر خود گفت که مسی می‌تواند اسپانیایی را با انگلیسی ترکیب کند.

گرسل در مورد تور پیش‌فصل تیم در پادکست بازیکن/مربی گفت: «لحظات خنده‌داری در طول تور جهانی داشتیم. او هیچ وقت زیاد با من صحبت نمی‌کرد و اگر حرفی می‌زد نصفش به زبان اسپانیایی بود و من می‌فهمیدم که چه می‌گفت. او پیش من آمد و چیزی به انگلیسی گفت. این اولین بار بود که در طول بازی با زبان انگلیسی با من حرف می‌زد. مثل همیشه جلوی دهانش را گرفت و گفت: «حالا داستان عوض می‌شود، تو بمان و جوردی آلبا می‌دود»، من گفتم: بسیار خوب. اما قسمت خنده‌دارش اینجاست که مسی گفت: «انگلیسی‌ام خیلی خوب است نه؟» من گفتم: بله خیلی خیلی خوب است من فهمیدم چه گفتی.»

مسی خجالتی به ندرت به زبانی غیر از اسپانیایی حرف زده، حتی زمانی که در پاری‌سن‌ژرمن بود نیز اسپانیایی حرف می‌زد. این سوال مطرح شده بود که او چطور قرار است در MLS ادغام شود، با اینکه خیلی از آمریکایی‌ها زبان اسپانیایی بلدند و این مساله برای مسی در میامی مشکل‌ساز نمی‌شود. چندین نفر از هم‌تیمی‌های مسی در میامی گفتند که او اغلب در زمین به زبان انگلیسی صحبت می‌کند.

اینترمیامی در شروع فصل MLS شکست‌ناپذیر بوده و روز پنجشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف به مصاف نشویل اس‌سی خواهد رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied