شمانیوز
شما نیوز

مهدی قائدی

ماجرای جدایی مهدی قائدی طوفان به پا کرد | مهدی قائدی بعد از جدایی یک شبه پیر شد

به تازگی مهدی قائدی، بازیکن سابق استقلال تهران، با انتشار پستی در فضای مجازی، شایعات جدایی از همسرش، ستاره معصومی، را دامن زد.

ماجرای جدایی مهدی قائدی طوفان به پا کرد | مهدی قائدی بعد از جدایی یک شبه پیر شد

به گزارش شما نیوز؛ مهدی قائدی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم الاتحاد کلبا توپ میزند با انتشار پستی در اینستاگرام هوادارانش را شوکه کرد.ستاره سابق استقلال تمامی عکس های مشترکی که با همسرش را داشت از پیج خود پاک کرد و در ادامه با انتشار عکسی از خودش نوشت:تا بدین لحظه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در خصوص خبر منتشر شده هیچگونه واکنشی نشان نداده است.

مهدی قائدی

شایان ذکر است قائدی در پی حواشی که برایش به وجود آمده و مسائل روحی درخواست جدایی از تیم التحاد کلبا که فرهاد مجیدی هدایت آن را بر عهده دارد کرده است.

بیوگرافی کوتاه از مهدی قائدی

مهدی قائدی متولد 14 آذر ماه 1377 در بوشهر است. این بازیکن جوان فوتبالش را از تیم های پایه باشگاه ایران جوان بوشهر آغاز کد.

تیرماه سال 98 انتشار عکسی از وی با حلقه در دست چپش نشان از متاهل شدنش می داد. وی در نهم دی ماه همان سال در 21 سالگی با انتشار عکس هایی از عروسی اش رسما ازدواج خود با ستاره معصومی را رسانه ای کرد.

اسم همسر مهدی قائدی ستاره معصومی است. خانم معصومی متولد دهم بهمن ماه است.نام همسر مهدی قائدی ستاره معصومی است. ستاره معصومی متولد 10 بهمن 1370 می باشد. ستاره معصومی 7 سال از همسرش مهدی قائدی بزرگتر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied