شمانیوز
شما نیوز

عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور دست به اعتراف زد / صحبت های جدید عادل فردوسی پور جنجال به پا کرد

عادل فردوسی پور  دست به اعتراف زد / صحبت های جدید عادل فردوسی پور  جنجال به پا کرد

عادل فردوسی‌پور در ویژه‌برنامه خود صحبت های جدیدی ارائه کرده است که جزییات آن را در خبر زیر میخوانید.

به گزارش شمانیوز :عادل فردوسی‌پور، گزارشگر، مجری، تهیه‌کننده و استاد دانشگاه،  چهره‌ای شناخته شده در عرصه ورزش ایران است که با برنامه‌های پرمخاطبی چون "نود" و گزارش‌های جذابش از مسابقات فوتبال،  به‌ویژه جام جهانی،  در میان مردم به محبوبیت بالایی دست یافته است.عادل فردوسی پور با تسلط بر دانش فوتبال و اشتیاق مثال‌زدنی‌اش به این ورزش،  سبکی نوین در گزارشگری ورزشی ایران پایه‌گذاری کرد.عادل فردوسی پور  با لحن صمیمی و اطلاعات دقیقش،  تماشای فوتبال را برای مخاطبان لذت‌بخش‌تر ساخت.

عادل فردوسی‌پور در ویژه‌برنامه خود صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.عادل فردوسی‌پور این روزها اجرای ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ را بر عهده دارد. او اخیراً صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

عادل فردوسی پور

فردوسی‌پور درباره علاقه شدید خود به فوتبال گفت: هر کسی جای من بود با آسیب هایی که من خوردم، شاید از فوتبال نفرت پیدا می‌کرد. می‌گفت فوتبالی که جوانی‌ام را برای آن گذاشتم را ول کن و گور بابای فوتبال. من ولی در اوج زمانی که اواخر ۹۷ و ۹۸ خیلی داغون بودم هم باز فوتبال نگاه می‌کردم و لذت فوتبال دیدن هیچوقت در من کم نشد. حتی فکر می‌کردم شاید دیگر فوتبال ایران را نگاه نکنم ولی باز تمام بازی‌ها را می‌بینم.

او در ادامه گفت: من به رفتن فکر نکردم. شاید بعضی اوقات می‌گفتم که بگویم چه بلایی سرم آورند ولی آدم رفتن نبودم. خیلی پیشنهادات اغواکننده به من شد و من را به سمتی می‌بردند که بروم و بگویند دیدید رفت. من مهر و محبتی که از مردم می‌گیرم، همه رنج‌هایی که تحمل کردم را جبران می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی