شمانیوز
شما نیوز

المپیک 2024

جدول توزیع مدال های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان روز اول

جدول توزیع مدال های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان روز اول

در خبر زیر جدول توزیع مدال های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان روز اول را مشاهده میکنید.

به گزارش شمانیوز :دیروز 6 مرداد 1403 ، آغاز رسمی بازی های المپیک 2024 بود. المیپک 2024 پاریس در روز نخست برای کاروان ایران مدالی را در پی نداشت. بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره سی‌و‌‌سومین دوره مسابقات المپیک از روز شنبه با برگزاری رقابت در رشته‌های مختلف آغاز شد. 
بدون شک بار دیگر جدال قهرمانی در جدول توزیع مدال‌ها بین آمریکا و چین خواهد بود، اما استرالیا در پایان روز اول با کسب سه مدال طلا همه را سورپرایز کرد و در صدر جدول‌ مدال‌ها ایستاد.  

از سوی دیگر ایران روز شنبه با ۸ ورزشکار ایرانی در ۵ رشته در پاریس به مصاف رقبای خود رفت، اما  مدالی حاصل نشد. البته که امید اصلی برای کسب مدال به شمشیربازی بود که ملی‌پوشان ایران یکی‌پس‌از دیگری مسابقات خود را واگذار کردند.

نوشاد عالمیان هم‌ در تنیس رو‌ی میز با شکست حریف‌ نیجریه‌ای خود خوش درخشید.

ندا شهسواری نماینده ایران در تنیس روی میز در مسابقه اول خود برابر نماینده فرانسه با نتیجه 4-1 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

اولین طلای مسابقات تیمی المپیک به میزبان رسید. در ادامه مسابقات المپیک و در رشته راگبی، تیم ملی فرانسه در دیدار نهایی با نتیجه ۲۸ - ۷ مقابل فیجی به برتری رسید و مدال طلای المپیک رو کسب کرد.
تیم ملی فیجی پیش از این در المپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ مدال طلای راگبی بخش مردان رو کسب کرده بود ولی در این دوره به مدال نقره بسنده کرد! برنز این رشته نیز به تیم آفریقای‌جنوبی رسید.

رافائل نادال و آلکاراز در ترکیب اسپانیا در دور اول رقابت‌های تنیس دوبل المپیک پاریس برابر تیم آرژانتین، گونزالس و مولتنی با نتیجه 2-0 پیروز و به دور دوم رقابت‌های دونفره راه یافتند.

مهدی الفتی در رقابت‌ با ۱۸ ژیمناست مرحله مقدماتی دو پرش موفق داشت که در پرش نخست ۱۴.۶۶۶ امتیاز کسب کرد و در پرش دوم نیز به امتیاز ۱۴.۵۰۰ امتیاز رسید تا با میانگین امتیاز ١٤.۵۸۳ در پایان مسابقات با شایستگی در جایگاه هشتم قرار بگیرد و مجوز حضور در مرحله فینال را کسب کند.

در این ماده ژیمناست‌‌های اوکراین و بریتانیا ٢ نماینده، کرواسی، جمهوری چک، ارمنستان نیز به فینال رسیدند. مرحله فینال پرش خرک یکشنبه 14 مردادماه برگزار خواهد شد.

نوشاد عالمیان نماینده ایران در تنیس روی میز در مسابقه اول خود برابر نماینده نیجریه با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد.
عالمیان در این دور باید به مصاف نماینده چین تایپه برود.

نوشاد با نمایشی جذاب توانسته ۳-۱ از سد حریف نیجریه‌ای خود پیش بیفتد و‌ در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

نوشاد عالمیان ملی پوش تنیس روی میز ایران مقابل پینگ‌پنگ باز نیجریه به میدان رفته است.

تیم‌ملی‌ فوتبال اوکراین ۲ بر‌ 1 از سد مراکش عبور کرد، نتیجه‌ای که به قیمت از دست دادن صدر برای مراکش تمام‌ شد.

تیم ملی فوتبال ازبکستان دومین شکست خود‌‌ در‌ المپیک را مقابل مصر متحمل شد تا یاران ارونوف وداع زودهنگامی با پاریس داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی