شمانیوز
شما نیوز

بازی های المپیک 2024

ساعت و زمان مسابقات ورزشکاران ایرانی در روز ششم مسابقات المپیک ۲۰۲۴

ساعت و زمان مسابقات ورزشکاران ایرانی در روز ششم مسابقات المپیک ۲۰۲۴

در خبر زیر جدول زمانی مسابقات ورزشکاران ایرانی در روز ششم مسابقات المپیک ۲۰۲۴ رامشاهده میکنید.

به گزارش شمانیوز :سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شد که کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت کرده است.ششمین روز از بازی‌های المپیک 2024 پاریس در حالی امروز (پنجشنبه 11 مرداد) برگزار می‌شود که مبینا فلاح در رشته تیراندازی با کمان به عنوان تنها نماینده کاروان ایران در این روز به مصاف کمانداری از ویتنام می‌رود.

برنامه رقابت کماندار کشورمان در روز ششم المپیک به شرح زیر است:

مبینا فلاح در رشته ریکرو از ساعت 21:33 به مصاف کمانداری از ویتنام می‌رود.

پنجشنبه  11 مرداد در روز ششم این بازی‌ها و در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تیروکمان، در بخش ریکرو بانوان، مبینا فلاح به مصاف نگویت از ویتنام می‌رود. این مسابقه قرار بود امشب برگزار شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی، احتمال طوفان و بارندگی به فردا موکول شد.

فلاح، پنج‌شنبه گذشته در مرحله رتبه‌بندی رنکینگ رقابت‌های تیراندازی با کمان ریکرو در یک رقابت فشرده سه ساعته در میان ۶۴ ورزشکار در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و موفق به تاریخ‌سازی شد. فلاح در این رقابت‌ها پس از ۷۲ تیر موفق به کسب ۶۵۲ امتیاز و جایگاه بیست و هشتمی شد که بهترین رتبه ورزشکاران کشورمان در بخش آقایان و بانوان در ادوار المپیک است. او در رقابت فردا به دنبال ادامه تاریخ‌سازی است.

دومین نماینده ایران در رقابت‌های روز ششم، فاطمه امینی است که از ساعت ۱۳:۳۰ ، در مرحله مقدماتی تفنگ سه‌وضعیت در خط آتش قرار می‌گیرد.

المپیک 2024

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی