شمانیوز
شما نیوز

ناهید کیانی

ناهید کیانی برای مردم نامه نوشت / نامه احساسی ناهید کیانی اشک همه را درآورد

ناهید کیانی برای مردم نامه نوشت / نامه احساسی ناهید کیانی اشک همه را درآورد

ناهید کیانی پس از کسب مدال نقره المپیک و بازگشت به کشور نامه ای پر از احساس برای مردم در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.

به گزارش شمانیوز :ناهید کیانی تکواندو کار ماهر کشورمان است. ناهید کیانی توانست در المپیک 2024 پاریس مدال نقره کسب کند. ناهید کیانی پس از اتمام مسابقات صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی را مجدد فعال وشب گذشته برای اولین بار پس از کسب مدال نقره در این شبکه با مردم صحبت کرد و نامه‌ای احساسی نوشت:

ناهید کیانی

سلام بر مردم خوب سرزمین زیبایم ایران.
ایرانی که از کودکی برای برافراشتن نام کهنش جنگیده‌ام، ایرانِ دخترکان جنوب، ایرانِ دامن‌های رنگی شمال، ایرانِ قلب‌های مهربان کوهستان، ایرانِ دست‌های گرم کویر، ایرانِ آبی خلیج همیشه فارس…
امروز در واپسین روزهای مردادماه خوشحالی‌ام را از کسب مدال در آوردگاه بزرگی چون المپیک با همگی‌شما به اشتراک می‌گذارم و آرام در گوش مام وطنم زمزمه می‌کنم که: این مدال گوارای وجودت باد.
در سه سالی که گذشت لحظات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردم، افتادم، بی‌مهری‌ها کمرم را شکست، فروریختم، ناامید شدم… اما به یک‌باره ندایی در من حلول کرد به پاهایم انرژی دوباره بخشید و کمک کرد تا بلند شوم، به شانه‌های پدر و مادرم تکیه کردم و بلند شدم، دستان مربیان مهربانم را محکم گرفتم و بلند شدم، ناهید را در آغوش کشیدم و بلند شدم و برای این ناهیدِ تمام قد، تا آخرین نفس جنگیدم.
خوشحالم که تلاش‌هایم به ثمر نشست و عذرخواهم که مدالم خوش‌رنگ‌ترین نشد. امید به اینکه روزی دخترکی در روستایی از کشورم مدال مرا با انگشت نشان دهد و زمزمه کند که “ناهید توانست، من هم می توانم“. 

آنجاست که زمزمه‌ی او بزرگترین دستاورد من در تمام زندگی‌ام خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی