شمانیوز
شما نیوز

ایست قلبی

بیانیه باشگاه پس از ایست قلبی فوتبالیست وسط بازی

بیانیه باشگاه پس از ایست قلبی فوتبالیست وسط بازی

در ادامه بیانیه باشگاه ناسیونال اروگوئه در پی ایست قلبی فوتبالیست را بخوانید.

به گزارش شمانیوز: ایست قلبی امکان دارد برای هرکسی اتفاق بیافتد. ایست قلبی در میان فوتبالیست ها به دلیل فشار کاری شایع است. باشگاه ناسیونال اروگوئه از مرگ خوان ایزکویردو به دلیل ایست قلبی خبر داد که در بازی جام لیبرتادورس از هوش رفت. خوان ایزکویردو فوتبالیست اروگوئه‌ای در سن ۲۷ سالگی درگذشت.

در بیانیه این باشگاه آمده است: باشگاه ناسیونال با عمیق‌ترین درد و شوک در قلب خود خبر درگذشت بازیکن محبوب‌مان خوان ایزکویردو را اعلام می‌کند. ما عمیق‌ترین تسلیت خود را به خانواده، دوستان، هم‌تیمی‌ها و بستگان او ابراز می‌کنیم. همه ارکان باشگاه ناسیونال سوگوار از دست دادن جبران‌ناپذیر او است. خوان، تو برای همیشه با ما خواهی بود

ایزکویردو در نیمه دوم بازی مقابل سائوپائولو به جای سباستین کوتس برای تیم اروگوئه‌ای به میدان رفت، اما این مدافع در دقیقه ۸۴ به دلیل ضربان نامنظم قلب، بیهوش روی زمین افتاد و سپس به بیمارستان انتقال یافت. ایزکویردو در سال ۲۰۲۴ به ناسیونال پیوست و همچنین برای باشگاه‌های اروگوئه‌ای لیورپول، مونته ویدئو، اتلتیکو سن لوئیس، پنارول و سرو بازی کرده است. او در سال ۲۰۲۲ با ناسیونال قهرمان لیگ اروگوئه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی