شمانیوز
شما نیوز

لیگ نخبگان آسیا

ویدیو / آبرو ایران در لیگ نخبگان آسیا رفت !

 ویدیو / آبرو ایران در لیگ نخبگان آسیا رفت !

ورزشگاه شهر قدس که قرار است میزبان استقلال در لیگ نخبگان آسیا باشد حواشی زیادی در پی داشته است.

به گزارش شمانیوز :براساس اخبار منتشر شده ،میزبان بازی های لیگ نخبگان آسیا ورزشگاه شهر قدس است. اما یک نکته مهم درباره بازی های لیگ نخبگان آسیاحواشی زیادی در پی داشته است. آماده نبودن ورزشگاه شهر قدس و حادثه برای دو کارگر این ورزشگاه برای میزبانی لیگ نخبگان آسیا به شدت در فضای مجازی مورد نقد قرار گرفته است. از این موضوع با عنوان بی آبرویی ایران در لیگ نخبگان آسیا یاد شده است. 

بازی دو تیم استقلال ایران و الغرافه قطر که خوسلو بازیکن سابق رئال‌مادربد را در اختیار دارد فردا در حالی برگزار می‌شود که امروز ورزشگاه شهر قدس که میزبان این بازی است با حاشیه‌های عجیب فراوانی همراه بود.

شاید بدبین‌ترین افراد هم فکر نمی‌کردند که فوتبال ایران درگیر چنین مشکلات بزرگی از نظر سخت‌افزاری برای میزبانی بازی‌های بین‌المللی و داخلی بشود، اما سوءمدیریت و بیخیالی کار را به جایی رساند که در فاصله ۲۴ ساعت تا اولین میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا همه چیز در شرایط اورژانسی قرار داشته باشد.

امروز وقتی اولین تصاویر مربوط به برق‌گرفتگی دو کارگر نگون‌بخت ورزشگاه شهرقدس منتشر شد، برگ جدیدی در این شاهکار مدیریتی ورق می‌خورد. وقتی بازیکنان و کادرفنی الغرافه در مسیر استادیوم میزبان مسابقه فردا بودند و نمی‌دانستند که قرار است یکی از تاریک‌ترین شب‌های خود را در زمین فوتبال پشت سر بگذارند.

بازیکنان الغرافه با خوشامدگویی وارد ایران شدند اما در اولین روز اقامت اتفاقات عجیبی را پشت سر گذاشتند.

این گزارش خبرنگار "ورزش سه" از ورزشگاه شهرقدس است؛ امروز از ساعت سه بعدازظهر تا دقایقی پیش که اتوبوس الغرافه با یک استارت پرسروصدا ورزشگاه را ترک کرد:

 

* به استادیوم رسیدیم؛ گیت‌های ورودی هواداران در ورزشگاه نصب شده و در قسمت‌های ورودی، دیوارها رنگ شده است. با این حال عملیات عمرانی در بخش ورودی زنان ناقص مانده و معطل نازک‌کاری، رنگ‌آمیزی و اصطلاحا تر و تمیز کردن است.

* به هنگام ورود به داخل استادیوم و زمین چمن، از تصاویری که روز گذشته در فضای مجازی مخابره شد خبری نیست اما می‌شود مطمئن بود که بازیکنان استقلال و الغرافه در چمن آنچنان مساعد و صاف و یکدستی بازی نخواهند کرد. امروز بعدازظهر همچنان افرادی داخل زمین بوده و مشغول ترمیم قسمت‌های آسیب‌دیده چمن بودند که البته پیمانکار آن باید در مورد این شرایط پاسخگو باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی