شمانیوز
شما نیوز

رونالدو

رکورد شکنی های رونالدو همچنان ادامه دارد

رکورد شکنی های رونالدو همچنان ادامه دارد

رونالدو ستاره مشهور تیم النصر عربستان ،همچنان رکورد شکنی هایش ادامه دار است.

به گزارش شمانیوز : کریستیانو رونالدو، یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ است. رونالدو با مهارت‌های فوق‌العاده‌اش در زمین فوتبال و رکوردهای بی‌نظیرش، به نمادی از موفقیت و استقامت تبدیل شده است.رونالدو  برنده چندین جایزه معتبر از جمله توپ طلا و بهترین بازیکن فیفا است و در طول دوران حرفه‌ای خود، با تیم‌های مختلفی از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس موفق به کسب عناوین قهرمانی متعدد شده است.تیم فوتبال النصر ریاض عصر جمعه با درخشش کریستیانو رونالدو کاپیتان پرتغالی‌اش در هفته پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان 2 بر صفر برابر الوحده پیروز شد و با 12 امتیاز به رده دوم جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

 

 تیم فوتبال النصر ریاض عصر جمعه با درخشش کریستیانو رونالو کاپیتان پرتغالی‌اش در هفته پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان 2 بر صفر برابر الوحده پیروز شد و با 12 امتیاز به رده دوم جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

کریستیانو رونالدو گل دوم النصر را در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و رکوردی جدید را ثبت کرد. این مهاجم پرتغالی از زمان پیوستنش به تیم النصر هیچ ضربه پنالتی را در طول بازی از دست نداده و همه را تبدیل به گل کرده است.

کاپیتان النصر در 52 بازی برای این تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان توانست در 67 گل سهم داشته باشد. پیروزی امروز النصر سومین برد متوالی این تیم در لیگ حرفه‌ای و جام حذفی عربستان با سرمربیگری استفانو پیولی ایتالیایی بود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    واقعا رنالدو عشقه عشق

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی