شمانیوز
شما نیوز

استقلال

بالاخره تکلیف سرمربی خارجی استقلال یکسره شد

بالاخره تکلیف سرمربی خارجی استقلال یکسره شد

بر اساس برخی گفته ها پس از فراز و نشیب ها با یک سرمربی به توافق رسیده اند.

به گزارش شمانیوز :استقلال پس از استعفای نکونام وعده سرمربی خارجی داده بود. براساس گفته مدیران استقلال با یک سرمربی به توافق رسیده اند.  طبق آخرین پیگیری‌ها توافقات کلی بین طرفین انجام شده و موسیمانه آمادگی خود را برای آمدن به ایران اعلام کرده است.روند انتخاب سرمربی استقلال خیلی طول کشیده و صدای هواداران این تیم هم به خاطر همین تاخیر مدیران باشگاه درآمده است. آخرین خبرها از انتخاب سرمربی استقلال به این صورت است که بعد از منتفی شدن حضور چند سرمربی که نامشان هم در رسانه‌ها مطرح شده بود، پیتسو موسیمانه اهل آفریقای جنوبی جدی‌ترین گزینه مدیران استقلال است و این مربی نزدیک‌ترین فرد به نیمکت استقلال است.

طبق آخرین پیگیری‌ها توافقات کلی بین طرفین انجام شده و موسیمانه آمادگی خود را برای آمدن به ایران اعلام کرده است. موسیمانه و باشگاه استقلال اختلافات جزئی بر سر چند بند از قرارداد دارند و سرمربی آفریقایی می‌خواهد چند بند به قرارداد اضافه شود.

یک اختلاف جزئی هم در خصوص مبلغ قرارداد وجود دارد که البته قابل حل است و بعید است مشکلی در این خصوص پیش بیاید. در هر صورت قرار است امروز مذاکرات نهایی و صحبت‌های آخر بین مدیران استقلال و موسیمانه انجام شود و در صورتیکه اتفاقی رخ ندهد، این مربی اهل آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب خواهد شد.

در صورت توافق نهایی این اولین سرمربی آفریقایی تاریخ باشگاه استقلال خواهد بود. انتخابی که تاکنون در فوتبال ایران سابقه نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی