شمانیوز
شما نیوز

دلیل اصلی جدایی رفعتی از دپارتمان داوری

داوود رفعتی برای جدایی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال استعفاء نداده بلکه با استناد به قانون بازنشستگان از سمت خود کنار رفته است.

دلیل اصلی جدایی رفعتی از دپارتمان داوری

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: هدایت الله ممبینی، داور سابق فوتبال ایران که پیش از این در سمت مسئول کمیته امور بازاریابی فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد پنج شنبه هفته پیش در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس جدید کمیته داوران انتخاب شد.

ممبینی در مراسم معارفه خود اعلام کرد به دنبال ایجاد تغییراتی در بحث داوری است و سعی دارد با کمک مسئولان دپارتمان داوری فوتبال نقاط قوت این بخش از فوتبال کشورمان را تقویت کند.

این درحالی است که پیش از انتخاب ممبینی مباحثی مطرح شده بود مبنی براینکه با حضور او در سمت ریاست کمیته داوران، داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری از سمت خود کناره گیری می‌کند.

طبق اعلام یک منع آگاه داود رفعتی از ابتدای سال ۹۸ به دلیل بحث بازنشستگی حق فعالیت در دپارتمان داوری را نداشته، اما با توجه به جدایی فریدون اصفهانیان از سمت ریاست کمیته داوران، مهدی تاج تصمیم گرفت دست کم رفعتی را در سمت خود حفظ کند و پس از انتخاب رئیس جدید کمیته داوران تغییراتی در دپارتمان داوری اعمال شود.

در نهایت پس از ورود ممبینی به این کمیته رفعتی که دیگر نمی‌توانست در سمت ریاست دپارتمان داوری فعالیت کند بدون اینکه بحث استعفایش مطرح شود از این سمت کنار رفت تا در روز‌های آتی با همفکری تاج و ممبینی رئیس جدیدی برای دپارتمان داوری انتخاب شود.

از علیرضا سهرابی، سرپرست سابق کمیته داوران به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی رفعتی یاد می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied