شمانیوز
شما نیوز

دلیل غیبت دستیار فرهاد مجیدی مشخص شد

مربی اسپانیایی و دستیار فرهاد مجیدی که قرار بود از دیروز در تمرینات شرکت کند، هنوز به ایران نیامده است.

دلیل غیبت دستیار فرهاد مجیدی مشخص شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در دور نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از دیروز (چهارشنبه) زیر نظر فرهاد مجیدی آغاز شد و قرار است اعضای این تیم فردا (جمعه) به مصاف نفت مسجد سلیمان بروند.

درحالیکه تاکنون فقط محمد حبیبی (مربی دروازه بان) و فرشاد ماجدی (مربی) در کادرفنی فرهاد مجیدی حضور دارند، قرار بود در این اردو یک مربی اسپانیایی هم که رابطه خوبی با مجیدی دارد، اضافه شود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

مرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که مربی اسپانیایی به دلیل مشکلاتی که در روادید و ... وجود داشت به تهران نیامده اما به طور قطع در اردوی آینده اضافه خواهد شد. این مربی سطح کیفی خوبی دارد و می تواند به تیم امید کمک کند.

شاگردان مجیدی رو در روی نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان که با هدایت مهدی تارتار در لیگ نوزدهم حضور دارد و امیدوارست تا نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته بدست آورد، مهمان یوزهای جوان خواهد شد. همچنین شاگردان مجیدی، ۲۴ تیر در ورزشگاه آزادی رو در روی تیم ملی بزرگسالان قرار خواهند گرفت تا در اردوی تیرماه، ۲ بازی دوستانه انجام دهند.

اردوی تیم ملی امید از ۱۹ تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و ۷ - ۸ روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی