شمانیوز
شما نیوز

تنور اقای گلی لیگ داغ شد

مهاجم برزیلی تیم فولاد خوزستان امروز در دیدار مقابل پیکان سیزدهمین گل خود را در لیگ برتر به ثمر رساند و حالا بسیار نزدیک‌تر از همیشه به عنوان آقای گلی است.

تنور اقای گلی لیگ داغ شد
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ورزش سه، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر امروز تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان در ورزشگاه فولاد آره‌نا به دیدار یکدیگر رفتند. در این بازی پیکانی‌ها نیمه اول را با تک گل عیسی آل کثیر به سود خود پایان دادند، اما این گل خیلی زود و در نخستین دقایق نیمه دوم جبران شد. زننده گل تساوی کسی نبود جز ستاره این هفته‌های فولاد که بیش از همه بار گلزنی را به دوش کشیده است.
تنور اقای گلی لیگ داغ شد
لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی و پرسابقه تیم فولاد، امروز بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا شاگردان افشین قطبی از یک شکست خانگی بگریزند. گل امروز سیزدهمین گل شیمبا در لیگ برتر بود و او را بسیار نزدیک‌تر از همیشه به عنوان آقای گلی لیگ قرارداد. این مهاجم حالا به همراه علی علیپور در رده دوم برترین گلزنان لیگ قرار گرفته وتن‌ها کی روش استنلی از سپاهان را در این رده بندی بالاتر از خود می‌بیند. شیمبا که سابقه آقای گلی لیگ ایران را هم دارد، می‌خواهد بار دیگر به این افتخار دست پیدا کند و برای رسیدن به این مهم باید از سد هم وطن خود بگذرد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied