شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت  روزانه / فال تاروت  فردا یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از معروف‌ترین سیستم‌های دیویناسیون و پیشگویی است، که از کارت‌های خاص به نام تاروت استفاده می‌کند.هر کارت فال تاروت دارای نمادها و تعبیرهای خاصی است که با توجه به سوال و شرایط موجود، می‌توان آن را تفسیر کرد. فال تاروت یک ابزار عمیق و گسترده است که می‌تواند در موارد مختلفی مانند عشق، شغل، سلامتی و غیره به مشتاقان کمک کند.برای خواندن فال تاروت، باید از تفسیردهی صحیح و بررسی جفت‌ها و ارتباط بین کارت‌ها استفاده کرد تا به یک پاسخ ژرف و با کیفیت برسید

فروردین

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر

فروردینی ماهی جان، روز به نتایج متفاوتی تبدیل می شود و با نگرش شما مشخص می شود. سر شما چه در محل کار و چه در خانه بالاست. شما در حال سازش نیستید تو با شرایط خودت زندگی میکنی ممکن است مردم نسبت به شما توهین آمیز باشند، اما به تدریج به پتانسیل شما و عمق ایده های شما پی خواهند برد. بالاخره قبول میشی

اردیبهشت

کارت تاروت: کارت نوباوه چوبدست

اردیبهشت ماهی، انرژی و بازیگوشی مانند کودک روی کارت است. شما احساس می کنید که از دنیا دور هستید، معاشرت و دوستی می تواند امروز مثمر ثمر باشد. به ضمیر ناخودآگاه خود گوش دهید و خواسته های خلاقانه خود را دنبال کنید، حتی اگر نگران باشید که صدای تنهایی در بیابان فریاد می زند. با پشتکار و دیدگاهی متعادل، خواسته های نابالغ شما می توانند به یک دید خلاقانه زیبا تبدیل شوند.

خرداد

کارت تاروت: کارت دو چوبدست

خرداد ماهی عزیز، پیام خوب از خارج از کشور یا مکان های دور روی کارت موجود است. امروز احساس خوشحالی و خارق العاده ای می کنید. متوجه می‌شوید که همسرتان بار کاری را به اشتراک می‌گذارد، به طور مساوی تقسیم شده است. پیوند بین این دو تقویت می شود و می توانید ایده های خلاقانه تری برای پیشرفت خانواده بیندیشید. تجارت صادرات / واردات امروز رضایت بخش خواهد بود.

تیر

کارت تاروت: کارت نه سکه

تیرماهی جان، نوازش، و آراستن شما، لذت، سرگرمی روی کارت است. شما می خواهید امروز با قدرت تمام باشید. این از قبل برنامه ریزی شده است. شما تمام کارهای خود را از قبل به پایان رسانده اید و اکنون برای آبگرم، درمان زیبایی و حداقل صرف یک وعده غذایی در محل خوب آماده هستید. پول مشکلی نیست، سود مالی خوب است. سرمایه گذاری در ملک ایده خوبی خواهد بود!!!

مرداد

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

مرداد ماهی، شما می توانید با اراده و اراده خود به اکنون که قبلاً دست نیافتنی به نظر می رسید دست یابید. فوران جرقه خلاقانه به طور ناگهانی و غیرمنتظره به سراغ شما می آید و شما را در مسیر یک دیدگاه خلاقانه جدید شروع می کند. این شما را تشویق می کند تا خود و شخصیت خود را بیان کنید. با این وجود، بحث در مورد جزئیات برنامه های خود برای آینده ممکن است امروز زود باشد.

شهریور

کارت تاروت: کارت مرد به دار آویخته

شهریور ماهی، ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که نیاز به راه حل فوری دارد، اما راهی برای بیرون آمدن پیدا نمی کنید. متقاضی تحصیل در خارج از کشور ممکن است در فرآیند ویزا گیر کند. یا مدارک لازم را به همراه ندارید و نمی توانید ثابت کنید که دانشجوی واقعی و با بودجه کافی هستید. یا وسیله نقلیه خود را بدون گواهینامه رانندگی می کنید. مراقب این نوع اتفاقات باشید.

مهر 

کارت تاروت: کارت ده جام

مهرماهی عزیز، خانه شاد، خوشحالی، شادی، رضایت و رضایت عاطفی، به ویژه در زمینه روابط و خانواده شما در کارت است. خانه رویایی شما که خرید آن برای شما دشوار است اکنون در دسترس شماست. یا فرزند شما ممکن است در مدرسه انتخابی پذیرش شود. اگر در حال آماده شدن برای تحصیلات عالی هستید، نتایج به احتمال زیاد رضایت بخش خواهد بود.

آبان

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

آبان ماهی عزیز؛ اگر امروز برنامه ای برای جابجایی دارید، ممکن است شغل جدیدی پیدا کنید. همراهی افراد مبتکر شما را مملو از افکار مثبت خواهد کرد. پیش بروید و با فردی که به آن فکر می کردید تماس بگیرید. امور مالی شما امروز به پایان خواهد رسید. مشکلات وام، اقساط، بیمه و سرمایه گذاری ملک و غیره که از مدت ها قبل به شما آسیب می رساند، بالاخره حل شد. ارتقاء یا افزایش حقوق یکی دیگر از احتمالات است.

آذر

کارت تاروت: کارت ملکه جام

آذر ماهی عزیز، شما با قلب و روح از شریک زندگی خود حمایت می کنید. شما امروز در حال پرورش، مراقبت و خانه‌ساز کامل هستید، چه مرد و چه زن، علاقه شما به راحت کردن خانه در کار است. امروز نسبت به چیزهای خود بسیار مالکیت دارید. سالن، سالن، اسپا و ماساژ توجه شما را جلب می کند. تقدیم هدیه یا برآوردن آرزوی گرامی همسرتان روی کارت است.

دی

کارت تاروت: کارت نوباوه شمشیر

دی ماهی عزیز، شما انرژی دارید و می خواهید استعدادهای خود را برای اثبات خود به دنیا نشان دهید. مکاتبات و ارتباطات کتبی نیاز به توجه دارد، در برخورد و بیان خود ملایم و نرم باشید. شما امروز با توانایی های ذهنی خود تیزبین هستید. در فعالیت های مختلف شرکت می کنید. مصاحبه ها، امتحانات، مسابقات وقت شما را می گیرد. شما همچنین در حال آزمایش عشق افلاطونی هستید زیرا دوستان روشنفکر یا عاشقان توجه شما را جلب می کنند.

بهمن

کارت تاروت: کارت هفت چوبدست

بهمن ماهی عزیز، کار تا حدودی پیچیده به نظر می رسد، اما موضع شما محکم است و مصمم به دستیابی به اهداف تعیین شده هستید. ممکن است بین دو انتخاب گیر کرده باشید، هر دو به نظر خوب هستند، کدام را دنبال کنید و کدام را ترک کنید. ممکن است مجبور شوید انتخاب سختی در مورد پول یا حتی عشق داشته باشید. صداقت خود را فقط برای یک دلار فدا نکنید. در نهایت عزت نفس و سلامت معنوی شما آسیب خواهد دید. با پول نمی توان آن چیزها را خرید. 

اسفند

کارت تاروت: کارت ماه

اسفند ماهی عزیز، نوسانات خلقی شما ممکن است بر کیفیت زندگی تأثیر بگذارد. شما خیلی فکر می کنید و در حال حاضر درگیر درگیری ذهنی هستید که چه کاری انجام دهید و چه کاری انجام ندهید. شما زمان کافی را صرف سازماندهی ایده های خود کرده اید و با عزیزان خود صحبت می کنید تا بتوانید نظرات خود را قانع کننده تر بیان کنید. با این حال همچنین مطمئن شوید که منظور شما از آنچه می گویید است. سلامت جسمی و روانی شما نیاز به توجه شما دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی