شمانیوز
شما نیوز

زمان و ساعت دیدار فینال جام حذفی

تیم داوری فینال جام حذفی مشخص شد و موعود بنیادی فر به همراه تیم داوری اش این مسابقه را که روز یکشنبه در فولاد آره نا برگزار می‌شود را قضاوت می‌کنند

زمان و ساعت دیدار فینال جام حذفی
به گزارش شمانیوز به نقل از" ورزش سه" شب گذشته دومین فینالیست جام حذفی فوتبال ایران مشخص شد تا فوتبال ایران با انجام این بازی فصل ۹۷-۹۸ را به پایان برساند. امروز کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران فینال جام حذفی را که روز یکشنبه در ورزشگاه فولاد آره نا در اهواز و بین تیم‌های پرسپولیس و داماش برگزار می‌شود را اعلام کرد و براساس آن موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال ایران این بازی را قضاوت خواهد کرد. بابک داوری و علی دودانگه دو کمک داور و حسین زرگر - کوپال ناظمی داوران پشت دروازه این بازی هستند. داور چهارم این مسابقه حسین مرادی و ناظر داوری زاهد بحرینی هستند.
زمان و ساعت دیدار فینال جام حذفی
بنیادی فر امسال سه بازی دیگر را در جام حذفی قضاوت کرده که البته هیچکدام از بازی‌های دو تیم پرسپولیس و داماش نبوده است. او بازی‌های ذوب آهن-پدیده، سپاهان-ماهشهر و سپاهان-نساجی را در جام حذفی سوت زده است. او در لیگ برتر امسال ۱۱ قضاوت انجام داده و تنها یک بار بازی پرسپولیس را سوت زده که آن مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان در تهران بود که با نتیجه دو بر صفر به نفع سرخ‌ها به پایان رسید.
بازی فینال جام حذفی روز یکشنبه دوازده خرداد و در ساعت ۲۱ برگزار می‌شود
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied