شمانیوز
شما نیوز

وزیر ورزش | وزیر استقلالی | وزیر ورزش پرسپولیسی

وزیر ورزش استقلالی | کارشکنی واضح علیه تیم پرسپولیس

وزیر ورزش برای تیم پرسپولیس تصمیمات عجیبی گرفته است.

به گزارش گل کوچیک، حمید سجادی، وزیر ورزش، چند روز پیش در اظهار نظری عجیب اعلام کرد، وظیفه هیات مدیره پرسپولیس است که مدیرعامل انتخاب کند. این درحالی است که وزیر ورزش پیش از بازی سرخپوشان با الهلال اعلام کرده بود مدیریت این تیم پس از این بازی معرفی می شود و حالا با گذشت حدود دو ماه از این مسابقه وزیر ورزش به قول خود وفا نکرده و هنوز خبری نیست که نیست! اینکه وزیر ورزش پس از سه ماه چگونه به این نظر رسیده که هیات مدیره باید مدیرعامل انتخاب کند، خود جای بسی تعجب دارد. واقعا چه اشکالی دارد پرسپولیس هم مدیرعامل داشته باشد تا بتواند هم کارگزار خود را انتخاب کند هم هواداران، بازیکنان و کادرفنی این تیم آرامش ذهنی داشته باشند. داشتن سرپرست مدیرعاملی دقیقا همان بلاتکلیفی محضی است که وزیر ورزش از گفتن این کلمه فراری است!

سجادی در حالی اعلام کرده وظیفه او انتخاب مدیرعامل نیست، که شخص او دو ماه پیش پس از استعفای احمد مددی، مدیرعامل جدید استقلال را مشخص کرد و در مقابل هنوز در حال تحقیق درباره مدیریت پرسپولیس است! البته به نظر می‌رسد تحقیقات هنوز به نتیجه نرسیده و بلاتکلیفی پرسپولیس ادامه خواهد داشت تا این تیم همچنان پنجره اش بدون مدیرعامل بسته باشد و کارگزاری هم نداشته باشد.

ماجرای جذب بازیکن خارجی توسط استقلال و ناکامی پرسپولیس

در مورد اینکه ضمانت نامه بانکی چیست و برای چه باید بابت جذب بازیکن خارجی ضمانت نامه بانکی صادر شود دلایلی نامشخصی وجود دارد. ولی از دیدگاه ما این ضمانت نامه هم مثل قانون من درآوردی که اول فصل تصویب کردند تا فقط پرسپولیس نتواند بازیکن خارجی جذب کند چرت است. البته مشکل اصلی اینجاست که قانون فقط برای پرسپولیس اجرا میشود ولی وقتی پای تیم استقلال به وسط می آید همین آقای علینژاد که هواداران استقلال بصورت مداوم به او فحاشی میکردند به سازمان لیگ زنگ میزند و قانون را دور میزنند ! قانون بد از بی قانونی بهتر است ولی فاجعه زمانی رخ میدهد که همین قانون بد سلیقه ای اجرا میشود و اینجاست که عدالت قربانی میشود ! آقای علینژاد ، چرا در فصل نقل و انتقالات با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تماس نگرفتید که پرسپولیس بتواند حداقل برای بازیهای لیگ قهرمانان آسیا از بازیکن خارجی استفاده کند ؟ آقای علینژاد چرا در زمان سلطانی فر با فدراسیون عزیزی خادم تماس نگرفتید تا مهدی ترابی بتواند در فصل گذشته بازی با صنعت نفت برای پرسپولیس بازی کند ؟ آقای سجادی چرا همه تلاش و توان خود را برای تیم رقیب گذاشته اید و برای آنها سنگ تمام میگذارید ولی برای پرسپولیس حتی هیئت مدیره، مدیرعامل، کارگزار و اسپانسر انتخاب نمیکنید ؟ چرا پنجره پرسپولیس همچنان بسته است و حتی نمیتوانیم بازیکنان تاجیکی را ثبت کنیم! آقای سجادی اگر دوباره قول می دهید که عصبانی نشوید و رگتان باد نکند و کلیات فوتبال و باشگاه داری را زیر سوال نبردید سوال میکنیم چرا طبق قانون مشکلات پرسپولیس را حل نمیکنید !

بسیج مسئولین برای حل مشکلات استقلال

با یحیی مخالفت کردند، برای مجیدی سنگ تمام گذاشتند؛ تبعیض و بی عدالتی تا کجا؟ از قانون شکنی عزیزی خادم و وساطت علی نژاد تا طلبکار شدن مجیدی و سجادی! سازمان لیگ همچون فصل قبل با نادیده گرفتن قانون، چشم روی تخلف آبی ها بست و اجازه داد خارجی جذب کند و در تبعیضی دیگر با ضمانت ورزش دو خارجی اش در هفته های گذشته بازی کرده اند اما آبی ها به رغم تاکید سازمان لیگ مبنی بر لغو کارت بازی ژستد و یامگا طلبکار هم شده و ان را به تبلیغات محیطی ربط داده اند در حالی که سازمان لیگ دو بار به انها اخطار و هشدار مکتوب هم داده است. مسائل مدیریتی فارغ از اطمینان خاطر مدیرعامل از بقا و برنامه ریزی به همیح دلیل و انتخاب کارگزار اینگونه به نتایج ربط پیدا می کند. یحیی درخواست کرده بودند تیم های محروم بتوانند حداقل یک خارجی جذب کنند. استقلال هم به واسطه پرونده استراماچونی در زمره محرومان بود اما ناگهان این ممنوعیت به مجوز تبدیل و بعد هم به ضمانت و وساطت علی نژاد!!!

انتقادات به مجید صدری سرپرست تیم پرسپولیس

چند ماهه میگه پول کالدرون رو میدیم ولی هنوز که هنوزه هیچ خبری نشده میگفت حین برگزاری مزایده برای از دست نرفتن زمان مذاکره کردیم، 20 روز هم از مزایده گذشت ولی هنوز که هنوزه خبری نشده مگه کل سال چند روزه و لیگ چند هفته است که کارگزار این همه مدت از دست بره کل پول یک سال رو بده؟ میگفت تو تبلیغات محیطی زیر بار هیچ کس نمیریم و با افتخار میگفت پیشنهاد کارگزار استقلال برای کارگزاری خودمون رو رد کردیم، امروز خبر اومد که تبلیغات محیطی پرسپولیس رو هم دادن به کارگزار استقلال تا دوزار بندازه کف دست پرسپولیس، با خودشون قرارداد میبستیم بهتر نبود؟ فقط و فقط وام و قرض گرفته تا هزار تا تهمت نا بجا از هر خری بشنویم و هیچ واکنشی هم نمیده تنها اقدامش این بوده که هوادار پرسپولیس رو سوق داده به سمت اپ شرکت خودش تا بعد یک ماه 200 میلیون تومن درامد و کمک به باشگاه برسه تازه همین کار رو برای استقلال هم انجام داده که درامد استقلال بیشتر بوده و در واقع فقط جیب شرکت خودش رو پر کرده مرزهای خیانت رو جابجا کردی آقای صدری.

با روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی وضعیت پرسپولیس زیر و رو شد. تغییر دولت و به دنبال آن انتخاب وزیر جدید ورزش و جوانان شرایط متفاوتی را برای مدیرعامل بوجود آورد تا تصمیمش برای جدایی از این باشگاه را بگیرد. پرسپولیس که چند ماه آرام را از نظر مدیریتی پشت سرگذاشته بود با استعفا جعفر سمیعی مدیرعاملی باشگاه وارد بحران عجیبی شد، اعضای هیات مدیره سید مجید صدری را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور جاری باشگاه را انجام بدهد. موضوعی که تبعات سنگینی برای تیم پرسپولیس در فصل جدید به همراه داشت. عدم پرداخت مطالبات کالدرون هم باعث شد پنجره نقل و انتقالات بسته شود و یحیی در جذب دو بازیکن مدنظر خود تا اینجا ناکام مانده است.

مافیا علیه تیم پرسولیس است

مافیا علیه تیم پرسپولیس | وزیر ورزش دشمن پرسپولیس6

تیم پرسپولیس پس از 5 سال قهرمانی و نمایش مقتدر در لیگ چگونه به این روز افتاد؟ از خروج بازیکنان بزرگ گرفته و ورود صدری در راس کار به جای سمیعی تا نداشتن اسپانسر و سرانجام مشکلات داوری عجیب و غریب در بازی‌های لیگ برتر برابر حریفان. این موضوعاتی است که ذهن هواداران را به سمت این می برد که انگار نیرو و دست های پشت پرده ای در کار است تا سرخپوشان نتیجه نگیرند.

دلیل این همه تاخیر سؤال‌برانگیز چیست؟ آنچه وزیر ورزش در ارتباط با هیت مدیره پرسپولیس می‌گوید نادرست نیست اما حمید سجادی به عنوان یک چهره آشنا با حوزه ورزش و مدیریت باید از هیئت مدیره ای که اصرار داشت با استعفای جعفر سمیعی موافقت شود سوال کند چرا با همین اصرارهای قاطعانه به دنبال تعیین مدیرعامل نیستند؟ آیا آنها مدیری را به شما پیشنهاد داده اند؟ واقعا چه ایرادی دارد که باشگاه پرسپولیس هم مدیرعاملش را بشناسد؟ تعلل در این زمینه چه مشکلی را قرار است حل کند؟ سلیقه وزارت ورزش در انتخاب مدیران مشخص است و می‌دانیم قرار نیست چهره ای کاملا فوتبالی و مدیر را انتخاب کنند. بنابراین وقتی به زودی برای یکی از همین مدیران میانی، حکم مدیرعاملی می‌زنند دلیل این همه تاخیر را متوجه نمی‌شویم. وزیر ورزش در پاسخ به اظهارات یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی گفته پرسپولیس بلاتکلیف نیست و من نمی‌دانم چرا عده ای مسائل فنی را به مسائل مدیریتی ارتباط می‌دهد؟ اینکه مربیان نباید همه کاستی‌ها را به گردان دیگران بیندازند حرفی صحیح است اما دفاع قاطعانه از تصمیم‌سازی‌های اشتباه و تعلل بیجا در انتخاب مدیرعامل نیز مانع کسب و کار است آقای وزیر!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی