شمانیوز
شما نیوز

مذاکرات وین

مذاکرات وین به مرحله‌ اعلام نظر قطعی رسیده است | مذاکرات به بن بست خورد!؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: مذاکرات وین به مرحله‌ای رسیده که می‌توان در مورد نتیجه آن با قطعیت و بدون نیاز به گمانه‌زنی اعلام نظر کرد. در همین حال توییتی از خانم راعی خبرنگار ایرنا سبب شد تا عده ای این برداشت را بکنند که مذاکرات به بن بست رسیده است.

مذاکرات وین به مرحله‌ اعلام نظر قطعی رسیده است | مذاکرات به بن بست خورد!؟

به گزارش شمانیوز : در حالی که به نظر می رسد روزهای پایانی مذاکرات وین و زمان اعلام نتیجه نزدیک شده ، اخباری از حصول توافق میان ایران و آمریکا بیشترین تیترها را در میان رسانه های داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است. واکنش هایی که از توافق یا عدم توافق در مذاکرات وین به چشم می خورد و سیاستمداران آنها را گمانه‌زنی می دانند. علی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی کشورمان در واکنشی در صفحه مجازی خود از مراحل پایانی مذاکرات و اعلام نظر قطعی خبر داد.

 

مذاکرات به مرحله پایانی رسیده است

علی شمخانی در توییتی نوشت: مذاکرات وین به مرحله‌ای رسیده که می‌توان در مورد نتیجه آن با قطعیت و بدون نیاز به گمانه‌زنی اعلام نظر کرد. تصمیم سیاسی آمریکا برای تحقق یا استنکاف از پذیرش الزامات شکل‌گیری توافق قابل اتکا و پایدار بر اساس اصول پذیرفته شده در برجام، می‌تواند جایگزین گمانه‌زنی‌ها شود.

 

مذاکرات به بن بست خورد!؟

در همین حال خبرنگار ایرنا در وین، با انتشار توییتی باعت شد تا عده ای این برداشت را داشته باشند که مذاکرات به بن بست رسیده است. 

خانم راعی خبرنگار خبرگزاری ایرانا که در حال حاضر در وین به سر می برد با انتشار یک خبر نقدگونه از عملکرد آمریکا در صفحه شخصی خود، موجی از تحلیل ها و انتشار اخبار مبنی بر شکست در مذاکرات را برانگیخت.

البته به نظر نمی رسد که منظور خانم راعی از این توییت بن بست مذاکرات باشد بلکه ایشان خواسته تا نوعی سختی کار در پیشرفت مذاکرات را و عدم سعی طرف آمریکایی برای دستیابی به توافق را اطلاع رسانی نماید.

مذاکرات وین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied