شمانیوز
شما نیوز

جنگ جهانی سوم

​مکرون: جهان برای جنگ طولانی‌مدت آماده باشد

امانوئل مکرون گفت: جهان باید برای یک جنگ طولانی‌مدت آمادگی داشته باشد.

​مکرون: جهان برای جنگ طولانی‌مدت آماده باشد

به گزارش شمانیوز: رئیس جمهور فرانسه در ویدئویی که از خود منتشر کرد اعلام کرد: "جنگ ادامه خواهد داشت و ما باید برای آن آماده شویم." مکرون گفت: جهان باید برای یک جنگ طولانی‌مدت در اوکراین آمادگی داشته باشد.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین صبح امروز اعلام کرد و در حساب توییتر خود نوشت که با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه تلفنی صحبت کرده و قرار است فرانسه سلاح و تجهیزات نظامی به اوکراین ارسال کند. 

زلنسکی نوشت که "یک روز جدید برای دیپلماسی خط مقدم آغاز شده است".

گفته می‌شود که تمام حرکات آمریکا و اروپایی‌ها جنبه نمایشی داشته است چرا که اوکراین در این برهه زمان نیازمند کمک‌های نیروی نظامی است نه کمک تسلیحاتی و مالی. در این موقعیت که هر آن امکان تصرف شهر کی‌یف پایتخت اوکراین از سوی روسیه و فروپاشی دولت اوکراین وجود دارد این گونه حرکات و لفاظی‌ها نمایشی در برابر آبروریزی چندروز گذشته طرف‌های غربی است.

سازمان‌های بین المللی، طرف‌های غربی اوکراین و ناتو در این چندروز گذشته هیچ‌گونه اقدام مثبتی در جهت رفع بحران و کمک به اوکراین نکرده‌اند و به گفته زلنسکی او را تنها گذاشته‌اند. دولت‌هایی که زمانی اوکراین را خلع سلاح کرده و به او اطمینان داده بودند در زمان مناسب به کمک این کشور خواهند آمد، حتی در جمع‌آوری آرا و نظرات برای پیش‌نویس قطعنامه محکوم کردن روسیه ناکام ماندند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied