شمانیوز
شما نیوز

شکیرا

انتشار تصویر جنجالی شکیرا بعد از جدایی از پیکه | ستاره موسیقی در رابطه جدید؟

رسانه‌های مختلف اسپانیایی گزارش می‌دهند که این خواننده کلمبیایی از سه‌شنبه گذشته در تعطیلات به سر می‌برده و به همراه دو پسرش ساشا و میلان از آفتاب، شن و دریا لذت می‌برد، و حتی به موج‌سواری هم رفته است. و درست همان جا بود که مرد مرموز ظاهر شد و پاپاراتزی‌ها موفق شدند شکیرا را در حال تمرین موج‌سواری به تصویر بکشند.

انتشار تصویر جنجالی شکیرا بعد از جدایی از پیکه | ستاره موسیقی در رابطه جدید؟

شکیرا ایزابل مبارک ریپل (انگلیسی: Shakira Isabel Mebarak Ripoll؛ زادهٔ ۲ فوریه ۱۹۷۷) خواننده و ترانه‌نویس کلمبیایی است. شکیرا در ۱۳ سالگی نخستین ترانه خود را زیر نظر سونی میوزیک کلمبیا ضبط کرد. بعد از شکست دو آلبوم اولش، افسون (۱۹۹۱) و خطر (۱۹۹۳)، شکیرا موفق شد با دو آلبوم بعدی خود، پابرهنه (۱۹۹۵) و دزدان کجایند؟ (۱۹۹۸) به محبوبیت بسیاری در بین کشورهای اسپانیایی‌زبان دست یابد. شکیرا نخستین آلبوم انگلیسی زبان او با نام سرویس رختشویی در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر شد و بیش از ۱۳ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد که در این میان تک‌آهنگ‌های «هرگاه، هرجا» و «در زیر تن‌پوشت» توانست از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شود و شهرت شکیرا را به عنوان پیشرو در عرصه موسیقی متقاطع به وجود آورد.

شکیرا

اغلب از شکیرا با عنوان «ملکهٔ موسیقی لاتین» یاد می‌شود و برای تنوع‌پذیری در زمینهٔ موسیقی معروف است.

موفقیت او، بیشتر با آلبوم‌های اسپانیایی زبانش از جمله دلبستگی دهانی جلد ۱ (۲۰۰۵)، خورشید در می‌آید (۲۰۱۰) و شخص زرین (۲۰۱۷) تثبیت شد و همه اینها در صدر جدول بیلبورد آلبوم‌های لاتین قرار گرفتند. درضمن آلبوم‌های انگلیسی او از جمله دلبستگی دهانی جلد ۲ (۲۰۰۵)، گرگ ماده (۲۰۰۹) و شکیرا (۲۰۱۴) در کشورهای مختلف جهان دارای گواهی طلا، پلاتین یا چند پلاتین در انجمن صنعت ضبط آمریکا هستند. برخی از ترانه‌های او نیز در چندین کشور مختلف در صدر جدول محبوبیت قرار داشتند، از جمله «شکنجه»، «باسن دروغ نمی‌گوید»، «دروغگوی زیبا»، «واکا واکا (این بار نوبت آفریقاست)»، «لوکا» و «باج‌گیری». شکیرا در دو فصل از مجموعه تلویزیونی مسابقه آوازخوانی آمریکایی آوا (۲۰۱۳–۲۰۱۴) به عنوان داور و مربی مشارکت کرد.

شکیرا

اگرچه این عکس‌ها سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده‌اند، برخی مدعی هستند که مرد مرموز در واقع معلم موج‌سواری شکیرا است و به او آموزش می‌دهد. آنچه مشخص است این است که خواننده کلمبیایی سعی دارد از ضربه سنگینی که با جدایی از پدر دو فرزندش متحمل شد، بگذرد.

میامی می‌تواند مقصد جدیدش باشد

مطبوعات اسپانیایی فاش کرده‌اند که ممکن است شکیرا در چند روز آینده اسپانیا را به همراه دو فرزندش ترک کرده و به میامی و عمارت مجللش برود و زندگی جدیدی را در آنجا آغاز کند. خانه مجلل شکیرا در آمریکا ۲۰۰۰ مترمربع وسعت دارد، دوطبقه است و دارای شش اتاق خواب، هفت حمام مجهز، یک سالن بدنسازی و یک اتاق بازی است. عمارت در منطقه «نورت‌بِی درایو» واقع شده، جایی که افراد مشهوری مانند ریکی مارتین، مت دیمون و جنیفر لوپز هم در آنجا خانه دارند.

اینم زدم شکیرا ابتدا تک آهنگ "کجا هستی، عشق؟" (به اسپانیایی: ¿Dónde Estás Corazón?) را ضبط کرد (که بعداً در آلبوم Pies Descalzos منتشر شد) که به‌طور انحصاری در کلمبیا منتشر شد.این آهنگ به سرعت در ایستگاه‌های رادیویی کلمبیا به موفقیت رسید و سونی تصمیم گرفت با وجود شکست‌های تجاری قبلی، آخرین فرصت را به او بدهد و سومین آهنگ او را ضبط کند.

شکیرا

شکیرا با الهام از موسیقیِ برخی کشورها و همچنین شخصیتِ هنریِ آلانیس موریست که دو آلبوم بعدی او را تحت تأثیر قرار داد، به ضبط موسیقی با شرکت سونی، و از سال ۱۹۹۵ با لوئیس فرناندو اوچوآ در کلمبیا رکوردز ادامه داداین ضبط‌ها باعث ایجاد سومین آلبوم استودیویی وی و اولین آلبوم بین‌المللی وی با عنوان "پابرهنه" (به اسپانیایی: Pies Descalzos) شد. ضبط آلبوم پس از موفقیت در تک آهنگ او "¿Dónde Estás Corazón?" در فوریه ۱۹۹۵ آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی