شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

مرگ مدیر تلویزیون پس از کاشت مو در کلینیک غیرمجاز + تصاویر

وسوسه کاشت مو با هزینه کم در کلینیک غیرمجاز، یک مدیر تلویزیون را به کام مرگ فرستاد.

مرگ مدیر تلویزیون پس از کاشت مو در کلینیک غیرمجاز + تصاویر

یک مرد ۳۰ ساله اهل هند پس از عمل کاشت مو در یک کلینیک غیرمجاز جانش را از دست داد. " اطهر راشد " که مدیر یک تلویزیون محلی در دهلی نو بود سال گذشته پس از دریافت یک پیشنهاد ویژه تصمیم به انجام عمل کاشت مو گرفت. در حالی که هزینه کاشت مو در هند معمولا چند هزار روپیه است قربانی با پرداخت تنها ۱۵۰ روپیه تحت عمل کاشت قرار گرفت.

اخبار حوادث

" آسیه بگوم "، مادر ۶۲ ساله قربانی به رسانه‌ها گفت که پسرش برای بالابردن اعتماد به نفش خود تحت عمل زیبایی قرار گرفت که طی این سال‌ها در سراسر جهان مرسوم شده است. با این حال این عمل زیبایی به خوبی پیش نرفت و راشد بر اثر سپسیس (مسمومیت عفونی) جانش را از دست داد. بنا به گفته مادر قربانی، راشد پس از کاشت مو، کلیه هایش را از دست داد و چند اندام حیاتی اش از کار افتادند و سرش متورم شد. آسیه به یکی از رسانه‌های محلی گفت: «مرگ پسرم بسیار دردناک بود.

اخبار حوادث

کلیه هایش از کار افتادند و چند اندام حیاتی اش نیز دچار آسیب شدند. من فرزندم را از دست دادم، اما نمی‌خواهم هیچ مادری بخاطر چند نفر متقلب به سرنوشت من دچار شوند.» او با "گاوچران " نامیدن این کلینیک ضمن انتقاد از آنها افزود: « این چند گاوچران این صنعت را بدنام کردند. مردم فکر می کنند این عمل جزئی است، در حالی که عمل کاشت بین شش تا هشت ساعت زمان می برد.» برا سینگ گفت: "مردم این افسانه را دارند که این یک روش جزئی است، در حالی که مدت زمان جراحی بسیار طولانی است و بین شش تا هشت ساعت طول می کشد. هنوز رقم دقیقی که قربانی برای انجام کاشت مو به این کلینیک پرداخت کرده بود مشخص نشده، اما بنا به گزارش برخی منابع خبری محلی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ روپیه بوده است. این در حالی است که هزینه کاشت مو در هند حدود ۵۰۰۰ روپیه است. پس از ثبت شکایت علیه این کلینیک، چهار نفر از جمله دو نفر از افرادی که عمل کاشت مو توسط آن‌ها انجام شده بود توسط پلیس هند بازداشت شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی