شمانیوز
شما نیوز

ببینید| خواستگاری مرد عاشق پیشه از دختر مورد علاقه اش در هواپیما!

مرد عاشق پیشه، دختر مورد علاقه اش را در هواپیما غافلگیر کرد.

ببینید| خواستگاری مرد عاشق پیشه از دختر مورد علاقه اش در هواپیما!

هزاران راه خلاقانه برای پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه وجود دارد. اما مطمئنا طرح این سوال در هزاران پا بالاتر از زمین در حین پرواز مطمئناً راهی دلچسب برای بیان احساسات است. با چنین ژست عاشقانه ای، مردی در میانه پرواز ایر ایندیا به بمبئی، یک پیشنهاد ازدواج غافلگیرکننده برای دوست دخترش برنامه ریزی کرد. کلیپ مربوط به پیشنهاد ازدواج او اکنون در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

 در ویدئویی که توسط کاربر "رامش کوتنانا" در لینکدین منتشر شد، این مرد برای غافلگیرکردن دختر مورد علاقه اش، بلیط همان پروازی را رزرو کرد که این دختر در حال سفر به بمبئی بود.

این کلیپ با این صحنه شروع می‌شود که این مرد عاشق پیشه تعدادی از عکس‌های خود و این دختر را با هم حمل می‌کند. پس از رسیدن به صندلی، این مرد ماسک صورتش را برمی دارد و لبخند می‌زند. لحظاتی بعد او زانو زده و جعبه حلقه را باز می‌کند تا از نامزدش که از این حرکات شوکه شده بود خواستگاری کند.

لحظاتی بعد این دختر از روی صندلی بلند می‌شود و در حالی که احساساتی شده می‌گوید «اوه خدای من!»، او در حالی که همسفرانش در حال کف زدن هستند، مرد مورد علاقه اش را در آغوش می‌گیرد.

 به گفته مقامات شرکت هواپیمایی ایر ایندیا، این اتفاق جالب در تاریخ ۲ ژانویه زمانی رخ داد که این زن از لندن به بمبئی از طریق حیدرآباد در حرکت بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied