شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس چهارشنبه 12 بهمن | مدارس کدام استان در روز چهارشنبه تعطیل است؟

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه 12 بهمن منتشر شد.

تعطیلی مدارس چهارشنبه 12 بهمن | مدارس کدام استان در روز چهارشنبه تعطیل است؟

به گزارش شمانیوز: با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور از فردا و هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش برف احتمال می رود به دلیل برودت هوا مدارس در روز چهارشنبه 12 بهمن تعطیل اعلام شود.پیش از این مدارس استان آذربایجان غربی به دلیل وقوع زلزله تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

*در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

تکمیلی 1// تعطیلی مدارس آذربایجان غربی تا پایان هفته

 

تکمیلی 2//  آموزش‌های جبرانی در بعدازظهر مدارس و روزهای پنج‌شنبه

تعطیلات مداوم مدارس  به دلیل آلودگی هوا، سرما و مدیریت سوخت، آن هم بعد از تعطیلات طولانی مدت کرونا، بالاخره صدای مسؤولان آموزش و پرورش را در آورد.

هرچند که مسؤولان آموزش و پرورش به جای کلمه «تعطیلی» از «آموزش غیرحضوری» استفاده می‌کردند و بارها نسبت به اینکه شبکه «شاد» برای آموزش مجازی دانش‌‌آموزان فعالیت می‌کند، ابراز خشنودی کرده بودند اما بر این واقعیت هم اذعان داشتند که آموزش غیرحضوری جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد. 

سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ قرار بود سالی متفاوت باشد و افت‌ سال‌های کرونایی را جبران کند اما تاکنون اینگونه نشد و تعطیلات غیرمترقبه بر افت بیشتر  دانش‌آموزان دامن زد. 

 

تکمیلی 3// تعطیلی مدارس در ۶ شهرستان استان تهران

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش برف، همه مقاطع تحصیلی پردیس و مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی رودهن و دماوند و مدارس ابتدایی روستایی فیروزکوه در نوبت صبح امروز دوشنبه 10 بهمن 1401 غیرحضوری خواهد بود.

همچنین به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس لواسانات و رودبار قصران، روز دوشنبه 10 بهمن‌ماه غیر حضوری است‌.

 

تکمیلی 4// تمامی مدارس چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری طی صدور اطلاعیه اعلام کرد مدارس شهرستان‌های استان در تمامی مقاطع فردا ۱۲ بهمن‌ماه تعطیل بوده و فعالیت خود را به صورت غیرحضوری در شبکه شاد ادامه خواهند داد.

 

 

تکمیلی 5// مدارس فیروزکوه فردا غیرحضوری است

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

 

این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی