شمانیوز
شما نیوز

کادو روز ولنتاین چی بخرم؟ | باکس های هدیه برای ولنتاین

روز عشاق و یا روز عشق ورزی مصادف با ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ) در بعضی فرهنگها روز ابراز عشق است.

کادو روز ولنتاین چی بخرم؟ | باکس های هدیه برای ولنتاین

روز عشاق و یا روز عشق ورزی مصادف با ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ) در بعضی فرهنگها روز ابراز عشق است. این روز در بیشتر کشورهای آسیایی جشن گرفته می‌شود. اما در کره و ژاپن و چین این جشن سابقه طولانی تری دارد. در این کشورها زنان بیشتر از مردان هدیه می‌دهند و جالب اینکه مردان تنها به عشق واقعیشان کادو می‌دهند اما زنان باید به تمام کسانی که دوست دارند هدیه بدهند.

 

توصیه های فوق العاده به خانمها برای خرید هدیه

اگر تاکنون به فکر خرید هدیه برای شوهری نیفتادید و یا نمی‌دانید که چه می‌خواهید بخرید، پیشنهاد ما را درباره خرید یک یا بعضی از این هدایا جدی بگیرید. البته این را هم اضافه کنیم که شاد کردن همسرتان آن هم در روز خاصی مثل روز ولنتاین، تنها از طریق خرید هدیه میسر نمی‌شود.شما هم می‌توانید در نقش همسر ، شرایطی را برای او فراهم کنید که در فضای خانه احساس راحتی و آرامش بیشتری کند. مطمئن باشید این کار برای او به‌ مراتب لذت‌ بخش‌تر خواهد بود.

یکی از هدایای ولنتاین می تواند یک کیف کار مناسب با شغل و موقعیت اجتماعی همسرتان باشد. کیف‌های چرم نسبت‌ به بقیه کیف‌ ها شیک تر هستند. هیچ‌وقت مد نمی‌شوند، هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. چرم، جذابیت و برازندگی بیشتری به آقایان شیک پوش می‌دهد.

حق انتخاب ادکلن همسرتان بعد از ازدواج با شماست! پس در نهایت زرنگی، ادکلنی را که می‌پسندید برایش هدیه بخرید. برای این گزینه از ۳۵ تا ۱۴۰ هزار تومان کنار بگذارید.

 کیف پول چرم، اگر می‌خواهید این پیشنهاد را انتخاب کنید، کنجکاوانه، سراغ کیف پول همسرتان بروید و نگاهی بیندازید. اگر کهنه شده ، شما بهترین گزینه را پیدا کردید.

 یکی دیگر از پیشنهادات ما برای خرید هدیه ولنتاین یک مجمـوعـه از محصولات بهداشتی مردانه  است.

ست کیف و کمربند هم یکی از هدایایی است که همسر شما به آن احتیاج دارد اما دقت کنید که کمربند را بر حسب سنشان انتخاب کنید.

 بسیاری از آقایان به وسایل سرگرم‌کننده گرایش دارند. پس می‌توانید برای هدیه ولنتاین با سفارش پازل چهره (پیشنهاد: یکی از عکس‌های عروسی‌تان) او را غافلگیر کنید.

 همچنین اگر باز هم دنبال تنوع بیشتری برای خرید هدیه ولنتاین هستید، ما به شما ساعت، موبایل، ریش‌تراش، جاکلیدی، جا کارتی، خود نویس‌های شکیل و… را پیشنهاد می‌کنیم.

 

پیشنهاد کادو ولنتاین برای دختران

قبل از اینکه شما را با‌ایده‌ی کادو ولنتاین برای دختران آشنا کنیم بهتر است به برخی نکات توجه داشته باشید. شاید تا اینجای متن حوصله‌تان حسابی سر رفته باشد و خواهان معرفی‌ایده‌های کادو باشید اما باور کنید خواندن این نکات می‌تواند کمک بسیار بزرگی در انتخاب هرچه بهتر به شما کند. لذا پیشنهاد می‌کنیم صبور باشید و نکته‌هایی که در ادامه خدمتتان عرض می‌کنیم را حتماً بخوانید تا در انتخاب بهترین گزینه موفق باشید.

خرید کادو ولنتاین برای دختر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. شما باید به علایق، تیپ شخصیتی، روحیه و از همه مهمتر سلیقه‌ی او آگاه باشید. اگر زمان زیادی از رابطه‌ی شما نمی‌گذرد و هنوز با روحیات او به صورت کامل آشنا نیستید بهتر است که بیشتر با او صحبت کنید تا از لای به لای حرف‌هایش آنچه صمیمانه دوستشش دارد را بشنوید. توجه داشته باشید اگر باهوش باشید تنها با یک برخورد چند ساعته می‌توانید تمام آنچه برای خرید کادو ولنتاین لازم است را متوجه شوید.

 

چه چیز او را خوشحال می‌کند

در پاسخ به سؤال کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ باید به مواردی توجه کنید که عشقتان را حسابی خوشحال کند. آیا او روحیه‌ای رمانتیک دارد؟ آیا از عروسک‌هایی که دوستش دارد مدام با شما صحبت می‌کند؟ آیا او عاشق اکسسوری‌هایی چون دستبند، انگشتر و… است؟ هر وقت توانستید به این سؤالات پاسخ دهید، می‌توانید به بهترین جواب برای خرید کادو ولنتاین دختر برسید. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم شما باید در شناخت علایق او هوشمندانه عمل کنید و سراغ هدایایی بروید که در قلب او جا دارد. به طور مثال هدیه دادن کتاب برای هر دختری زیاد خوشایند نمی‌باشد. با بیان دیگر می‌شود گفت کمتر کسی در ایران از هدیه گرفتن کتاب خوشحال می‌شود البته این موضوع جای تأسف دارد اما اگر می‌خواهید این ریسک را کنید باید مطمئن باشید که او از خواندن کتاب با تمام وجود لذت می‌برد و حتی با یک دست نوشته در ابتدای کتاب می‌توانید بیش از پیش به قلب او نفوذ کنید.

 

گرون بودن کادو به قیمتش نیست

مطمئن باشید برای خوشحال کردن کسی که دوستش دارید نیاز نیست حتماً سراغ کالا‌های گران قیمت بروید. آنچه مهم است توجه به روحیات و علایق طرف مقابلتان است. اصلاً اگر ارزش مالی کادو برای او مهم باشد، پیشنهاد می‌کنیم از ادامه دادن رابطه صرف نظر کنید. بگذارید منظورمان را واضح‌تر بگوییم. اگر شما از توان مالی خوبی برخوردار هستید هیچ ایرادی ندارد که برای کسی که دوستش دارید هزینه‌ی زیادی کنید. اما اگر شما دانشجو هستید یا به هر نحوی توان مالی زیادی ندارید قرار نیست تمام آنچه پس انداز کرده‌اید را برای خرید کادو ولنتاین برای دختر هزینه کنید زیرا او مطمئناً کاملاً از شرایط و موقعیت شما آگاه است و اگر او هم همانقدر که شما دوستش دارید دوستتان داشته باشد حتی با یک شاخه گل ساده نیز خوشحال می‌شود.

 

ایده کادو ولنتاین برای دختر

کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ شما می‌توانید از‌ایده‌هایی که در ادامه ذکر کرده‌ایم برای خرید هدیه استفاده کنید. توجه داشته باشید این مطلب به صورت مداوم بروز‌رسانی می‌شود.

 

ولنتاین

ولنتاین

ولنتاین

ولنتاین

ولنتاین

ولنتاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی