شمانیوز
شما نیوز

یارانه عید فطر

یارانه عید فطر در راه است | جزییات واریز یارانه عید فطر

مسال گمان می رود یارانه عید فطر مجدد پرداخت شود.

یارانه عید فطر در راه است  | جزییات واریز یارانه عید فطر

جزییات  یارانه عید فطر را در اینجا بخوانید.  یارانه عید فطر ر سال های گذشته واریز شده است. امسال گمان می رود  یارانه عید فطر   مجدد پرداخت شود. تاکنون خبر واریزی  یارانه عید فطر   توسط برخی از رسانه ها منتشر شده است. در ادامه جزییات بیشتری از یارانه عید فطر را می خوانید. 

واریز یارانه‌های مناسبی به حساب سرپرستان خانوار پس از شیوع کرونا در چندین نوبت و برای مناسب‌های مختلف انجام شد. اکنون نیز در آستانه عید فطر برخی خبرها در خصوص واریز یارانه عید فطر مطرح شده است.

تاکنون خبر واریز یارانه مناسبتی عید فطر در برخی از رسانه‌ها مطرح شده است. اما باید توجه داشت که این خبر باید از جانب منبع معتبری تأیید شود تا صحت آن مشخص شود.

در آستانه یک هفته مانده به عید فطر رمضان 1402 تاکنون هیچ کدام از مقامات مسئول و رسانه‌های دولت صحبتی از واریز یارانه مناسبتی عید فطر انجام نداده‌اند. خبرهای منتشر شده در این خصوص توسط هیج کدام از منابع ذی‌صلاح تأیید نشده است.

با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که واریز این یارانه شایعه‌ای بیش نباشد. پیش از این و در آستانه مناسبت‌های مختلف نیز چنین خبرها و شایعاتی منتشر شده بود، اما به واقعیت تبدیل نشدند.

تنها یارانه مناسبتی اعلام شده در این ایام، یارانه برای ایتام تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است. مبلغ این یارانه نقدی 600 هزار توان اعلام شده و به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) واریز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied