شمانیوز
شما نیوز

ترافیک جاده‌ها

مردم سفر خودشان را به عقب بندازند | ترافیک سنگین در محورهای شمالی

همزمان با تعطیلات عید ترافیک جاده‌ها در شمال کشور بیشتر شده است.

مردم سفر خودشان را به عقب بندازند  |  ترافیک سنگین در محورهای شمالی

  همزمان با تعطیلات عید ترافیک جاده‌ها در شمال کشور بیشتر شده است. در این راستا مردم حتما قبل سفر وضعیت ترافیک در جاده‌های کشور را بسنجند. هم اکنون محورهای شمالی کشور دچار شاهد ترافیک جاده‌ها هستیم در ادامه جزییات بیشتری از ترافیک جاده‌ها را می خوانید: 

سردار مومنی در گفتگو با برنامه سلام خبرنگار، شبکه خبر، ساعت ۶ و ۳۲ دقیقه امروز گفت: در حال حاضر
در محور چالوس در آزادراه تهران - شمال ترافیک سنگینی را شاهد هستیم و در ادامه در نسا و گچسر محدوده پل زنگوله ترافیک ادامه دارد و از صبح امروز ساعت ۴ صبح از سمت مرزن آباد به سمت تهران را محدودیت تردد اعلام کردیم و تا باری که در آزاد راه و در طول مسیر جاده چالوس هست تخلیه شود و اگر ترافیک به حالت عادی برگشت مجددا مسیر را دو طرفه اعلام خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در مسیر هراز هم محور‌های پلور، آب اسک، قانا و بایجان در هر دو مسیر ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم از هموطنان خواست، در طول سفر حوصله بیشتری داشته باشند و فقط در لاین خود حرکت کنند.
رئیس پلیس راه کشور همچنین تاکید کرد با توجه به اینکه در این مسیر احتمال ریزش سنگ وجود دارد ممکن است به صورت مقطعی محدودیت تردد ایجاد کنیم.
سردار مومنی، افزود: همکاران پلیس از روز گذشته مخصوصا در محور‌های شمالی فیروزکوه به صورت آماده باش کامل هستند و بقیه محور‌ها الحمدالله با وجود ترافیک پرحجم، ولی مشکلیوجود ندارد.
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه براساس روال عادی امروز و فردا به سمت شمال مسیر‌ها را یک طرفه هدایت می‌کنیم و یکشنبه و دوشنبه را از شمال به جنوب ممنوعیت تردد را اعمال میکنیم افزود: پلیس برای ممنوعیت تردد در صحنه تصمیم گیری میکند و در صورت وجود ترافیک محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی