شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی

طالع بینی بر اساس سیاره مشتری | نقش سیاره مشتری در طالع بینی سرنوشتتان

طالع بینی بر اساس سیاره مشتری | نقش سیاره مشتری در طالع بینی سرنوشتتان

سیاره مشتری مشتری، سیاره شانساست. نماد ماه ، برج کمان (آذر) و دو ماهی (اسفند) است.

مشتری سیاره افراد متفکر است و به عنوان نگهبان ذهن انتزاعی بر آموزش عالی حکومت می کند. این سیاره به ما یک یین برای کاوش ایده های ذهنی و معنوی می بخشد.

مشتری به تدوین ایدئولوژی ها از نظر فکری کمک می کند و در قلمروی معنوی تر بر ادیان و فلسفه تسلط دارد.

این سیاره ما را به جستجوی پاسخ ها وا می دارد و بر سفرهای دور و دراز حکومت می کند. همچنین از ما می خواهد ارزش های اخلاقی خود را ارزیابی کنیم و به احساس خوش بینی در وجود ما نظارت دارد.

طالع بینی

شانس و اقبال به دلایل خوبی با مشتری ارتباط داده شده اند زیرا این سیاره، مهربان و خیرخواه است و تمایل دارد به شیوه ای مثبت رشد کنیم.

مشتری ممکن است قاضی و هیئت منصفه باشد اما تا زمانی که در مسیر درست قدم بر می داریم مانند یک دوست شریف و همراه عمل می کند.

موفقیت، دستاوردها و شکوفایی ما همه در قلمروی این سیاره قرار دارند، اگرچه بزگواری بیش از حد آن گاهی می تواند به تنبل شدن ما منجر شود. به همین دلیل در بدترین حالت با افزایش وزن همراه می باشد.

اوقات فراغت یکی از سرگرمی های مشتری است و انواع ورزش ها، بازی های مبتنی بر شانس یا حتی قدم زدن در پارک به همراه حیوان خانگی (مشتری حیوانات را دوست دارد) همه توسط این سیاره اداره می شوند.

بالاخره این که مشتری معمولا ثروت های عظیم، مادیات و موارد مشابه را ارج می نهد.

حدود 12 سال طول می کشد تا مشتری مدار خود در دایره البروج را کامل کند و به طور متوسط هر سال از کنار یک علامت عبور می کند. انرژی این سیاره مردانه است و روی کمان و دو ماهی و خانه نهم و دوازدهم حکومت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی