شمانیوز
شما نیوز

شیری در جلسه ارزیابی عملکرد چهارماهه اول اهداف کمی پایش و پویش سال جاری:

برای توسعه خدمات غیرحضوری باید فرهنگ‌سازی کنیم و سواد دیجیتال را افزایش دهیم

مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه ارزیابی عملکرد چهارماهه اول اهداف کمی پایش و پویش سال جاری که صبح چهارشنبه چهارم مرداد ماه برگزار شد، با اشاره به توسعه خدمات غیر حضوری در بانک گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که تراکنش روزانه اینترنت بانک و موبایل بانک به 3 میلیون تراکنش رسیده است و این دو خدمت درگاه استراتژیک بانک هستند و توسعه‌ آنها به نفع بانک و مشتری است و حتی اگر لازم باشد باید در برخی مناطق فرهنگ سازی کنیم و سواد دیجیتال مشتریان را افزایش دهیم.

برای توسعه خدمات غیرحضوری باید فرهنگ‌سازی کنیم و سواد دیجیتال را افزایش دهیم

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری ضمن تشکر از همه همکاران در سال گذشته که کارنامه‌ای ماندگار را برای بانک به ثبت رساندند، گفت: این کارنامه حاصل همفکری و همگامی کارکنان در همه سطوح بود و امیدوارم این هم بستگی ها در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه داشته باشد تا در ارزیابی‌ها و کسب رتبه در تمامی شاخص‌های بانکی سرآمد باشیم.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه باید از همه توانمندی و ظرفیت‌های بانک در همه بخش‌ها استفاده کنیم، ادامه داد: نظارت مستمر،کنترل و پایش تمام شاخص‌ها در شعب و باجه‌های بانکی روستایی جز اولویت اصلی بانک و مدیران است و انتظار می‌رود مورد توجه ویژه همه واحدها باشد.

وی با اشاره به استخدام ۵۲ نفر نیروی جدید در بانک افزود: پایگاه‌ها در استان‌های مختلف برای مصاحبه و تکمیل پرونده‌ها آماده شده تا پایان ماه این کار انجام خواهد شد.

 شیری با تاکید بر نزدیکی برگزاری مراسم شکوهمند اربعین حسینی ادامه داد: استان‌هایی که در مبادی خروجی و نقاط مرزی قرار دارند باید با برنامه‌های ابلاغی ستاد اربعین همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه در جلسه مجمع سالیانه بانک نکات فنی بسیار خوبی ارائه شد و ره‌آوردهای بسیاری برای بانک به همراه داشت، گفت: سهامداران بانک تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های عملیاتی بانک را زیر ذره بین دارند و باید نیازهای آنان را پاسخ و برای هشت ماه باقی سال باید یک برنامه کیفی قوی داشته باشیم تا با همراهی و خرد جمعی کارنامه قابل قبولی در بانک ارائه دهیم.

وی با اشاره به توسعه خدمات غیر حضوری در بانک افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که تراکنش روزانه اینترنت بانک و موبایل بانک به 3 میلیون تراکنش رسیده است و این دو خدمت درگاه استراتژیک بانک هستند و توسعه‌ آنها به بانک و مشتری است و حتی اگر لازم باشد باید در برخی مناطق فرهنگ سازی کنیم تا سواد دیجیتال را افزایش دهیم.

شیری با تاکید بر اینکه سه درگاه‌ ساتنا، پایا و چکاوک از درگاه‌های مهم پرداخت در بانک هستند، تصریح کرد:

از همه همکاران می خواهم به این درگاه‌ها توجه ویژه داشته باشند تا سهم خوبی از بازار را کسب کنیم.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه ارزیابی ماهانه نشان می‌دهد که اگر استانی در بیشتر شاخص‌ها رتبه نخست را کسب کرده است به دلیل برنامه ریزی و پایش مستمر عملکرد شعب و باجه‌های بانکی روستایی تحت پوشش بوده است،گفت: ارزیابی‌ها الگویی برای به حرکت درآوردن شبکه و سیستم در تمامی واحدها است تا استان یا منطقه‌ای از این حرکت عقب نماند.

وی افزود: از همکارانی که تلاش می‌کنند پروژه‌های ناتمام تکمیل و به دست من قیچی می‌دهند تا افتتاح انجام شود، تشکر می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied