شمانیوز
شما نیوز

شستا

صنایع لاستیکی سهند با فروش 720 میلیارد ریالی در تیرماه رکورد شکنی کرد/ اجرای طرح توسعه سهند با قوت ادامه دارد

رکورد فروش ماهیانه صنایع لاستیکی سهند از شرکت‌های عضو گروه شستا و تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با انجام فروش 720 میلیارد ریالی در تیر ماه شکسته شد.

 صنایع لاستیکی سهند با فروش 720 میلیارد ریالی در تیرماه رکورد شکنی کرد/ اجرای طرح توسعه سهند با قوت ادامه دارد

به گزارش شستا رسانه، بررسی ها نشان می دهد که در نتیجه اصلاح فرآیندهای عملیاتی، در کنار افزایش 11 درصدی تولید، فروش سهند در چهارماهه نخست سال جاری با 2200 میلیارد ریال، نسبت به مدت مشابه سال قبل 49درصد رشد داشته است. این در حالی است که این شرکت در سال جاری و با هدف رقابت پذیری و جلب رضایت مشتریان نسبت به اصلاح مکانیسم قیمت گذاری محصولات خود اقدام نموده است.

صنایع لاستیکی سهند بزرگترین تولید کننده انواع تسمه نقاله در ایران محسوب می‌شود که علاوه بر تولید محصولات دانش بنیان نظیر تسمه نقاله مقاوم به حرارات، سایش و ضرب و رقابت با شرکت های معتبر اروپایی نظیر FONIX آلمان، هم اکنون در حال اجرای طرح توسعه خود شامل احداث نخستین خط تولید تسمه نقاله سیمی(استیل کورد) در ایران، در کنار تکمیل تاسیسات تولید کامپاند( بمبوری) و آغاز عملیاتی پروژه افزایش دیماند برق می باشد. طرح توسعه ای که از سال 1399 آغاز و اجرای آن به دلایل مختلف تا آذر ماه سال 1401 متوقف شده بود.

قرار گرفتن در زنجیره ارزش گروه شستا از طریق تامین حداکثری مواد اولیه مورد نیاز تولید از شرکت‌های عضو گروه نظیر نخ تایر صبا، کربن ایران، دوده صنعتی پارس، ایرانول و نفت پاسارگاد، عقد تفاهمنامه همکاری با هلدینگ صدر تامین به منظور تولید و تامین تسمه نقاله های زیرسطحی و مناسب فعالیت‌های معدنی برای شرکت زغال سنگ پروده طبس از دیگر اقدامات موثر صنایع لاستیکی سهند به منظور افزایش هم افزایی و بهبود شاخص‌های عملکردی این شرکت محسوب می شود.

علاوه بر موارد فوق اجرای پروژه های بهبود نظیر اصلاح فرآیند تامین مواد اولیه و صرفه جویی 250 میلیارد ریالی از این مسیر، تاسیس واحد‌های مطالعات بازار و CRM ، برنامه ریزی به منظور توسعه شبکه نمایندگی فروش در کنار افزایش تعداد ماشین آلات از طریق ساخت نخستین دستگاه پرس پخت EP در ایران با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و مرکز نوآوری صنایع لاستیکی سهند( رادیناس) از دیگر اقدامات مهم سهند در سال 1402 می ‌باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied