شمانیوز
شما نیوز

شرکت شهروند

دومین اجتماع عاشقان حسینی شرکت شهروند در مراسم عزاداری سید الشهدا

کارکنان شرکت شهروند همزمان با سومین روز شهادت امام حسین (ع) در پارکینگ فروشگاه شهروند بیهقی گردهم آمده و برای گرامیداشت ایثار و رشادت‌های یاران سید الشهدا عزاداری کردند.

دومین اجتماع عاشقان حسینی شرکت شهروند در مراسم عزاداری سید الشهدا

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، دومین اجتماع عاشقان حسینی این شرکت روز یکشنبه ۸ مرداد ماه همزمان با سومین روز شهادت سیدالشهدا و شهادت امام سجاد(ع) به همت پایگاه بسیج شهروند برگزار شد و طی آن مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان با برپایی دسته عزاداری و سینه زنی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش ابراز نمودند.

عزاداران حسینی شرکت شهروند با طی کردن مسیر فروشگاه بیهقی تا خیابان‌های اطراف میدان آرژانتین و تجمع مقابل درب این فروشگاه به مقام سیدالشهداء ادای احترام کردند؛ همچنین علاوه بر دمام زنی در طول این مســیر که به این مراســم عطر و بوی دیگری بخشید، نماز جماعت ظهر و عصر اقامه و از کارکنان عزادار پذیرایی شد.

 گفتنی است، دومین مراسم بزرگ عزاداری شهدای کربلا تحت عنوان «اجتماع عاشقان حسینی شرکت شهروند» با حضور پرشور و خودجوش کارکنان این شرکت برگزار و قرائت دسته جمعی زیارت عاشورا، مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت و برافراشتن پرچم‌های یا حسین(ع)، اجرای سینه زنی، نوحه‌خوانی و دمام‌زنی از جمله برنامه‌هایی بود که در این آئین سنتی برگزار شد.

 

شهروند (3)شهروند (4)

شهروند (5)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied