شمانیوز
شما نیوز

چهره شکسته ابوالفضل پور عرب دل همه را به دردآورد | ابوالفضل پور عرب را دیگر نمیشه شناخت

چهره شکسته ابوالفضل پور عرب دل همه را به دردآورد | ابوالفضل پور عرب را دیگر نمیشه شناخت

ابوالفضل پور بازیگر سینما ،تئاتر و تلویزیون است. او در دهه هفتاد یک سوپر استار بود. بازی درخشانش در فیلم عروس همه را به تحسین وا داشت. عکسی از چهره شکسته این هنرمند را در زیر مشاهده می کنید.

 ابوالفضل پور عرب بازیگر فوق حرفه ای سینما و تلویزیون است.  ابوالفضل پور عرب متولد سال 1340 می باشد.  ابوالفضل پور عرب لقب سوپر استار دهه هفتاد ایران را دارد. آقای  ابوالفضل پور عرب با فیلم عروس به شدت مشهور و محبوب شد. ابوالفضل پور عرب   برنده جایزه بهترین بازیگر مرد، فیلم عروس، جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ یانگ درسال 1373 شده است.

شروع فعالیت بازیگری

او در ابتدا به عنوان دستیار کارگردانی کارش را شروع کرد. در فیلم دزد محصول سال 1364 دستیار کارگردان و نویسنده بود.
او با بازی در فیلم عروس در سال 1369 به صورت حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و می توان گفت که دهه هفتاد برای او، دوران طلایی بازیگری بود و در این دهه به عنوان چهره اول فیلم های زیادی شناخته شده بود.

ابولفضل پور عرب

بیماری سرطان

ابوالفضل پورعرب به دلیل بیماری سرطان در دی ماه سال 1389 در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و بعد از مدت ها خانه نشینی در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در مقابل دوربین قرار گرفت. او بسیار لاغر و نحیف شده بود و به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی از این‌که در دوران بیمارش هیچ‌کدام از مسئولین به عیادت وی نرفته بودند شاکی است و می‌گوید: اگر واقعاً ستاره بودیم چرا زمانی که سرطان داشتم و در بیمارستان بودم هیچ‌کس سراغم نیامد؟ چرا گفتند معتاد شده؟ چرا گفتند ایدز گرفته؟ چرا همین آقای ضرغامی حالی از ما نپرسید؟ همان موقع وضعیت سفید را کار می‌کردم اما یک نفر از همین سریال سراغ ما نیامد. البته مردم لطف داشتند و پشت در بیمارستان بودند اما همکاران من چه سینمایی چه تلویزیونی هیچ‌کدام نیامدند!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی